X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ברק הוא ממעצבי ומטפחי 'תסמונת גולדה' המטילה על כתפי הגברת-הזקנה את משא השקר הפתולוגי של אחריות בלעדית אישית ולאומית להפקרות הממשלה והצבא שהביאה למלחמת יום-כיפור
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אהוד ברק (א.ב. בלי יהושע) שייך לקבוצת-הגיל של כת-עש"ב(א) אבל מסלול חייו היה שונה. הוא מסווג ל'תותחים במקום גרביים'. שמו המקורי ברוג מרמז על נטייה סובייקטיבית להתברגות. האלוף יוסי פלד וד"ר אורי מילשטיין השכילו לעמוד על הדברים. צה"ל, בהכללה פוסלת, הוא צבא 'מומלץ'(ב) נוטף דגי רקק, קל להבריג ולקלקל את מחוגי שעוניו.
אבל לא זה הנושא שעל הפרק - רק 'המומחיות' של ברק לפרק כל דבר ולאבד את סך-כול ברגיו וחלקיו, כמו גם, 'למחוק' קלטות. ברק (היפוך אותיות - קרב) חונך בצה"ל במטרה לחסל. הוא רוצח שכיר (מטעמנו) שמסמנים לו מטרות נעות. זה לא נאמר לגנאי - זה הכרח. גולדה מאיר פקדה לצאת גם בעקבות רוצחי הספורטאים במינכן. שריד עוד היה אז מאוכלי שולחנה - ושתק. רק כעבור שנים, בעת נסיעה בקו 300, רמת המוסר שגעשה בדמו זעקה לשמים והוא התהפך על המדינה בקלי-קולות...
בניגוד לעמוס עוז החולמני, ברק בן 12 מעולם לא בעט בילד בן 3 מתחת לשולחן-אוכל. תעוזתו של ברק והתרסתו התפרסמה כאומץ לב נדיר כי ידע לפרוט, אם אווה, על לבבות ועל קלידי פסנתר. ברק שחיסל מטרות אויב, לא היה פודל עם בלייזר כמו ביילין של פרס או באטלר שלומפר כשריד של ספיר. ברק הוא דוברמן שהאומה גמלה אותו בגדולה - עד ראשות הממשלה. שם אכן חירבן במכנסיו וכולם שמעו את הקולות.
למרבה הפתעתי ברק 'העניק' לפני כחודש רעיון לד"ר מילשטיין במעריב. המראיין הוא מילקשטיין(ג) נחוש וללא היסוס. איך זה שב-2020 ברק מתמסר, כביכול, למי שמתאר אותו בספרו 'נוכל ברמה היסטורית' ([קישור]). שום הוצאת ספרים לא נרתמה לפרסם את הספר ולהקיז את כספה מול מחסל בוגר קרן וקסנר. אם כך, מדוע לא התראיין ברק ל-News1 שפרסם את הספר? מה בכלל גרם לאיש אשכולות הרימונים וסכיני הקומנדו להתראיין דווקא אצל ד"ר מילשטיין שהכתימו? זה פשוט, אתה מבקש להרשים את אלה שבזים לך - גם כדי ללבות א"ש(ד). אולי חושב ברק שהציבור יחשוב שמילשטיין מתחנף אליו כי נוכח שטעה בהערכת העבר כפי שבוטאה בספרו.
בילדותו לבש ברק כותונת-פסים קיבוצית וזכה לתשואות. מילשטיין, היית מצפה שיענה לברק בעקיצת דבורה: "... הָלֹךְ אֵלֵךְ עִמָּךְ אֶפֶס..."? בראיון 2020 ד"ר מילשטיין העוצמתי לא מנסה להסיר את כותונת הפסים שעוטה הנמר ברק. אין שמץ מילה על ספרו הסנסציוני. כאילו לא היו דברים בעולם. בספרו מילשטיין מדגיש שכותונת הפסים של ברק הוכתמה בדמו של לוחם צה"ל שנהרג באשמת ברק, וכי צה"ל זייף, סילף והשתיק את האירוע כדי להגן על המעורב ויוקרת סביבתו. למבצע ההסתרה הצטרף גם יוחנן(ה) - פטריוט למשעי שהטביל את השרץ.
באחד המבצעים המהוללים באביב נעוריו התחפש ברק לאשה. הוא ירה וירה ולא פגע במטרה(ו) - מחדל שהזהיר את האויב על בוא הסיירת. כמעט נגרם אסון באירוע דמים שהתרחש בתוך בניין המגורים. 3 לוחמי סיירת מצאו עצמם מופתעים מול 'המבוקש' שניצב מולם מוכן עם קארל-גוסטב דרוך. מעצור בנשקו הכתיב את סדר היום באמצע הלילה. האביב כמעט שהתהפך מנעורים למנוערים...
כשיחידה נכשלת, יש לפרק אותה ולהרכיב מחדש רק לאחר תחקור מעמיק. אצל מוכשר כמו ברק תמיד יוותרו כמה ברגים בחוץ. השעון ימשיך להורות את השעה, אבל בתוספת סימן שאלה. ודאות תושג רק באסון הבא... מעניין שברק, השלפן המהיר במזרח, לא הגיש תביעת דיבה נגד News1 והסופר-חוקר.
רולטה רוסית
למרות מאמציו של ברק להכתיב סדר יום ממלכתי, כמו שעשה, למשל, על גרם מעלות הסבנה ובהכנותיו הסודיות בצאלים, היה זה דווקא עמוס עוז החנון, דקדקן אובססיבי, שהטביע את חותמו על האומה לא בסטנים אלא בסטנוגרמות. 'ספרות זולה' - עלתה לנו רק בחייהם של 1,500 קורבנות שלום אוסלו. אני לא בעד או נגד המניפסטים של עוז. אני רוצה להבין כיצד הכתיבה הזאת הפכה לזרם המרכזי בתרבות החברה הישראלית, שגרף עמו גם את בית המשפט העליון ואנשי צבא בכירים כמו ברק.
עוז נתקדש לאדמו"ר החילוניות הישראלית, הפך לחלון ראווה של מחוז הרעיונות הנאורים. נאסראללה והחמאס טענו שאלה קורי עכביש. אבל במערב קידמו את עוז בתרועה והעניקו לו פרסים יקרי ערך, כאלה שמאפשרים, מבחינה כלכלית, להמשיך לקלקל את מעשיו בתנובה. דברי עוז נערמו בקובץ ספרים מקודשים שעומד להחליף את התנ"ך. כבר תורגם להמון שפות מחוץ לתחומי ת"א והסביבה... 'כל כתבי עוז' אפשרו לחוג מצומצם, בסדר גודל של 'מצפן', להמציא את אוסלו ולחבר את מדינת ישראל לאזיק אלקטרוני.
ברק, כמי שדבק במטרות כדי לקדש את כל אמצעיו, תמצת את ניסיונות הנפל שלו (יורה, יורה - לא פוגע) להימור פוליטי, רולטה-רוסית בקמפ-דייוויד. התברר שהוא טעון בכדורי סרק. אני לא בטוח שאנחנו בסוף הראיון עם אהוד ברק. הוא עלול לחזור בכל רגע. הקריינית יונית לוי נפרדה ממנו במילים: "אף פעם לא משעמם לדבר אתך". כשברק הגיע לפתח ביתו של חברו הטוב אפשטיין הוא הרים מעט את פסי הכותונת כדי להסתיר את זהותו, אבל פספס והמצלמה קלטה את מבטו.
ברק הוא ממעצבי ומטפחי 'תסמונת גולדה' המטילה על כתפי הגברת-הזקנה את משא השקר הפתולוגי של אחריות בלעדית אישית ולאומית להפקרות הממשלה והצבא שהביאה למלחמת יום-כיפור. האיש שהפקיר את מדחת יוסף מדמם למוות במרחק 800 מ' - זרק גם את ה'זקנה' לכלבים. הוא עושה זאת בשם סיירת עש"ב ואגודת שוחרי משהב"ט ב'בור' הנחשים. חשבנו שהבור היה ריק, אבל המדרש אומר שלא. מטרתו - לעמוד בראש המערכת, כדי להוביל את הציבור להמשך המערכה על הישרדות השמאל והנהגתו.
שריד לא שרד, עוז לא נתן בראש. ברק עושה זאת למען קליקת משהב"ט ונכבדי צה"ל שהואשמו ב'תבוסת' יום-הכיפורים על-ידי ועדת אגרנט ולוחמי המילואים שחזרו מהקרבות. היום ברור שהמלחמה של סאדאת הייתה פורצת גם אם צה"ל היה מתגייס במועד מוקדם יותר, כפי שדרש דדו. הגיוס שכפה דיין על המערכת במקרה חירום קודם לא הרתיע את המצרים ולא בלם אותם אז. לדברי אלוף זעירא לא הייתה למצרים כל כוונה לצאת למלחמה. אבל האמת ממש בנאלית: היה זה חאפז אל-אסד שביקש דחייה כדי להשלים את הכנותיו.
השתתפותה של סוריה במערכה לא השפיעה על סאדאת. בעיניו - תפקידה של סוריה היה לפצל את צה"ל ולהכביד עלינו בזירה הדרומית כדי לאפשר כמה צילומים במתכונת איוו-ג'ימה. גיוס מוקדם ו/או פינוי המעוזים במועד, היה מונע אבדות יקרות מפז בצד שלנו. ברק משמש פה מטהר אוויר - קונים כזה בגרוש וחצי. ב-2020 הוא מבקש מד"ר מילשטיין להסיר את הצלופן ולרסס. גולדה אינה יכולה לענות ואינה מתענה.
ברק אינו אדם שמתמודד עם בעיות כדי לפתור אותן. הוא נציגה של אסכולת כאוס ותפקידו לשרוף את הקרקע מסביב לבעיה כדי לנטרל אותה, לכאורה. הנה חומר למחשבה: תארו לעצמכם שברק היה מצליח לחסל את שליט עירק, סאדם חוסיין, בהמשך להכנות צאלים. האם לא היינו הופכים ל'יהודונים' שליחי-השטן, סוכני האייתולות באירן, מייסדי דאעש - מחרחרי-מלחמות ושותי דם ילדים פלשתינים? ארה"ב יכולה לומר לעולם, בעקבות הכאוס שהשתרר על נהרות בבל - תקפצו לנו... אבל אנחנו? תחשבו עוד קצת... היציאה החפוזה של ברק מלבנון הביאה למצב שבו יש לחיזבאללה (סוכנת אירן) 150,000 טילים ורקטות לשיגור. הכניסה של אולמרט הייתה 'נקייה' מטיפול כירורגי (או אסטרטגי) בטילים האלה. זו כבר מסורת שהממשלות שלנו לא מנסות לפתור בעיות שעלולות לעורר את חמת-זעמו של עוז, השמאל הצדקני וכנופיות-טהרנות בתוכנו. קדימה - שנלמד לחיות עם פצצת אטום באירן וטילים בעזה ובלבנון. זה אבסורד - יצרנו לעצמנו עוד גלות לחיות בה.
(המשך יבוא)
מונחי יסוד לשימוש חוזר:
א. עש"ב - (ר"ת - עוז, שריד, ביילין)
ב. מומלץ - ד"ר מילשטיין טוען שצה"ל הוא מיליציה צבאית
ג. מילקשטיין - המוציא חלב מאבן
ד. א"ש - (ר"ת - אידיוט שימושי)
ה. יוחנן - ח"כ עו"ד יוחנן באדר
ו. לא באנו להתאבד - (אהוד ברק, קמפ-דויד)

תאריך:  27/06/2020   |   עודכן:  04/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
ברק נקלע, שלא בטובתו, לעינוי דין של ממש ובהמתנה מורטת עצבים לתוצאות משפטו של עו"ד אלן דרשוביץ, שמנהל בימים אלה תביעת לשון הרע נגד אותה אשה, שטוענת כאמור, שבהיותה קטינה היא אולצה לשכב גם עם דרשוביץ עצמו    אם דרשוביץ ייכשל - שטוען להגנתו כי אותה אישה בדתה האשמות נגדו וגם נגד ברק ואחרים - יקרין הדבר על גרסתו של ברק
אפרים הלפרין
כולנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא בין היא פיזית ובין אם מילולית    זה צדו אחד של המטבע אך צדו השני הוא, שאמנון בא לדעתי להפגנת הימין על-מנת לעשות פרובוקציה, על-מנת לעורר ריב ומדון, על-מנת לתפוס כותרת, על-מנת להוציא שם רע למפגיני הימין, ומאד הצליח לו
אפרים הלפרין
כאשר הדלפות פליליות לכאורה נגד ראש הממשלה חוצות גבולות ואיש לא מחפש את המדליפים, מפעיל ערוץ כנסת פוליגרף בקרב עובדי הערוץ ומפטר את מדליף סרטון האימה של עפר שלח ועוד שתי עובדות שסירבו להלשין עליו    אין לערוץ הזה זכות קיום
יוני בן-מנחם
מאז נפתח מתחם הר-הבית מחדש הצליחה המשטרה להחליש את כוחו של הווקף המוסלמי ולצמצם את פעילות ההסתה במקום. לקראת הסיפוח המתקרב של שטחים בגדה מתכננות ירדן והרש"פ להתסיס את האווירה בהר ובמזרח ירושלים ולשווק מחדש את סיסמת השקר כי "מסגד אל-אקצה בסכנה"
אליהו קאופמן
הליכוד היא מפלגה לאומנית במישור המיעוטים בישראל ובקרב נגד הערבים בכלל, אבל במישור החברתי היא מפלגת שמאל לכול דבר, שעמדותיה בענייני להט"ב וסמים לא היו מביישות גם את מרצ והעבודה    וכמשל הנה לפניכם "חוק הקאנביס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il