X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מה שקורה עכשיו הוא שההפגנה של היום התלבשה על זעם שהלך והצטבר במשך שנים ונבנה נדבך על נדבך
▪  ▪  ▪
אין אמון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מפת המדינה שלנו ממשיכה להיות קשה כששיאה היה בהפגנה של מוצ"ש. העצמאים יצאו לרחובות כדי לזעוק את זעקתם. הליך זה התרחש בדיוק ביום שכוכב התקשורת שהיה בנסיגה התיישר לקראת המהלך הטבעי שלו. ימים כאלה הינם תמיד קריטיים, והאמת, שבדרך כלל מוסתרת, יוצאת החוצה. מה שאירע במוצ"ש הוא אינו עוד הפגנה סתמית שלא תעורר הדים, אלא ייקח זמן עד אשר ייעלמו השפעותיה, והמחזות אשר התרחשו יעלמו מהתודעה של הציבור.
בשלב הזה אם מישהו מההנהגה חושב שאולי אפשר יהיה להחליק את המצב עם עוד קצת כספים שיגיעו לידי העצמאים - טועה ואף טועה בגדול. מה שקורה עכשיו הוא שההפגנה של היום התלבשה על זעם שהלך והצטבר במשך שנים ונבנה נדבך על נדבך. אם פעם היו אלה המבוגרים יותר שיצאו כדי להילחם על ה"אני מאמין" שלהם, הרי שעכשיו זהו דור הביניים שפרנסתם נפגעה בצורה קיצונית ולכן יצאו להילחם על לחמם.
חוסר האמון הוא מילת המפתח לכל מה שמתרחש והוא מובלט היטב במפת המדינה על-ידי השפעה של הכוכב נפטון שמפזר הרבה עירפול וחוסר ודאות וזהו בדיוק הדבר שהעם על כל גווניו לא יכול לסבול ולא מוכן להכיל יותר. תהליך זה של לשבור מסגרות בשל קשיים כלכליים לא יסתיים במהרה, אלא ייקח זמן של לפחות שנה עד אשר גם אלה שהיו הכי נאמנים לשלטון הנוכחי, יתחילו להרגיש שהם עוד כלי משחק בידי השלטון.
מהלכים אלה כתובים בצורה מאוד בולטת במפת המדינה בדרך של אכזבה אישית בגלל תהליכי ההתנהלות של ההנהגה, כשבתחילה הייתה אמונה שהנה זה הדבר הנכון לעשות ולאט-לאט העם מרגיש שהוא הולך ומאבד אמון ביכולת של ההנהגה לנהל את ענייני המדינה כהלכה ובאופן אובייקטיבי ללא אינטרסים אישיים. זהו תהליך ממושך וסוחף שייארך גם במשך כל השנה הקרובה, עד אשר תישבר המסגרת המכהנת.
אין אף מנהיג שיכול כרגע לאחד את העם ובמקביל נשבר האמון בקיים. נגיף הקורונה גורם לאנשים להיות טובים יותר זה לזה אך לאבד אמון וסבלנות כלפי ההנהגה ובעיקר בדרך התנהלותה. למעשה, כבר לא משנה מה יעשו ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ, שניהם גם יחד ייזכרו כממשלה שהובילה את העם להפסד, לגרעון ובעיקר כממשלה שאין לה מושכות לנהל את העניינים כיוון שהם עסוקים בלכופף ידיים זה לזה.
בשבועיים הקרובים נמשיך להיות בתקופה מאוד מאוד רגישה בשל הקורונה, וכולי תקווה שהאירוע של יום שבת לא יביא איתו גידול בתחלואה בעוד כשבועיים ימים.
ראש הממשלה נתניהו, שידוע כאיש עם חושים מחודדים, יעשה ככל יכולתו לרכך את המצב וכן להזרים כספים ליבור על-מנת שייראו שכאשר הוא מבטיח הוא גם מקיים, אך גם הוא עצמו לא משלה את עצמו שהמצב אידיאלי והוא לחוץ וחושש למעמדו. הוא יודע שלמרות העובדה שיש לו עוזרים ומשתפ"ים בכל מקום, את המערכה הזו הוא מנהל לבד והוא מרגיש לבד ומנסה לחשוב כל העת בדרך יצירתית על-מנת לנסות ולפתור את הבעיה החדשה שנוצרה.
מנסיונו הוא יודע שאם הוא יפסיד את דור הביניים הוא יודע שהוא למעשה יפסיד גם את הבחירות העתידיות, שעדיין הוא מנסה לגרום לקיומם, אך המציאות טופחת לו על הפנים בימים אלה והוא בחוסר ידיעה מוחלט כיצד לנהוג.
לזכותו ייאמר שהוא אינו נבהל מהר ואינו יוצא מהכלים ודווקא מצבים קשים מוציאים ממנו את המיטב כמו שהוא מנסה להגיד לעצמו שגם הפעם זה יקרה - אך מפת המדינה מראה כי לשלטון הזה יהיה סוף ועדיף לראש הממשלה להוריד קצת רגל מהגז על-מנת שלא יאשימו אותו בניתוק. זה הזמן להקשיב לעם ולפעול לטובת העם בלב שלם .
כך או כך, בעוד שנה נהייה במקום אחר לגמרי ואפילו טוב יותר.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע יצא מהנסיגה כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי במזל שלכם, וזה הזמן להביע את עצמכם ולוודא שאנשים יבינו אתכם, כפי שאתם מנסים להעביר להם
▪  ▪  ▪

טלה
נראה שאתם עצבניים יותר מתמיד בכל הקשור לענייני בית ומשפחה ולכן תהיו בהתלבטות עם עצמכם כיצד לנהוג. נראה שהדרך שבחרתם בה בתקופה האחרונה גרמה לכך שאולי אתם מקבלים את החופש והשחרור שרציתם, אך איכשהו אתם פוגעים באנשים קרובים שייתכן מאוד שבהמשך יגידו לכם שהם מעוניינים לתפוס מכם מרחק בגלל העובדה שלא הייתם בשבילם ברגעים בהם כן היו זקוקים לכם.
שור
הכוכב שלכם ונוס נמצא בבית הכספים ועכשיו גם יצא מנסיגה ארוכה. זה הזמן לחשוב על אפיקים חדשים להתנהלות והתרחבות כלכלית. זה גם הזמן להשקיע יותר זמן איכות עם אנשים הקרובים לכם, אך מטבע הנסיבות לאחרונה לא יכולתם לאפשר זאת לעצמכם. בנוסף, הבית שלכם דורש שיפוץ והטעם הטוב שלכם יכול לעזור לכם למצוא דברים יפים שיעזרו לכם בעיצוב סביבת מגוריכם.
תאומים
הכוכב שלכם מרקורי ייצא השבוע מהנסיגה בבית הכספים שלכם, אך עדיין ימשיך להשפיע בדרך מדאיגה, ולכן זה עדיין אינו הזמן הנכון עבורכם לשנס מתניים ולחשוב על דרכים יצירתיות כיצד לשדרג לעצמכם את ההכנסה ובדרך זו גם לשפר את חייכם האישיים. כוכב זה ימשיך עד לסוף החודש לבקר בבית הכספים שלכם והדבר הנכון עבורכם יהיה ללמוד לשמר את כספיכם על-ידי תוכניות חסכון שונות שיעזרו לכם.
סרטן
את הרגשות האישיים הכמוסים ביותר שלכם, אתם שומרים לעצמכם ומתנהלים ומשדרים כלפי חוץ שהכל כרגיל. עליכם להיזהר מהבועה שאתם נמצאים בה כיוון שעלול להיות שיום אחד היא תתפוצץ בפניכם. השבוע יתיישר כוכב התקשורת מרקורי אצלכם, לאחר תקופה של נסיגה וייתכן שסוף-סוף תתחילו להרגיש שהנה נפתחת בפניכם דלת נוספת להצלחה. היזהרו מאימפולסיביות יתר בתחום העבודה.
אריה
הכוכב ונוס שמביא שמחה נמצא אצלכם במקום מאוד חשוב מבחינתכם והוא הבית שבו אתם מציגים את עצמכם חברתית ובונים מערכות יחסים וקשים. תרגישו שאתם הרבה יותר מקובלים ופופולריים מאחרים ויהיה לכם רצון להמשיך בתחושה הזו, ולכן תרצו גם לפנק את האחרים שבאים איתכם במגע וקרובים ללבכם. בנוגע לכל הכרוך בתוכניותיכם האישיות, מומלץ לכם לשמור על פרופיל נמוך.
בתולה
אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה יש לכם יכולת למנף את הקריירה האישית שלכם דרך מערכות יחסים טובות עם הבוס שירצה לשפר לכם את תנאי העבודה מאחר שיהיה מאוד מרוצה מכם. כמו-כן, גם מבחינה חברתית, זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשקם מערכות יחסים שמזמן לא הייתם איתם בקשר, אך למרות הזמן שחלף אתם בכל זאת מעוניינים לשמר את הקשר ואת המעמד החברתי הנלווה אליהם.
מאזניים
נראה שאתם מרגישים בלחץ ובמתח בגלל הצורך שלכם לעבוד בשותפויות שאינן תמיד מתאימות לכם לדעתכם, אך הנסיבות בשטח הינן כאלה שאתם חייבים להתפשר על מה שיש ולכן אתם מרגישים שאתם פועלים במשנה מרץ ואף מאבדים בשל כך אנרגיה מיותרת. למרות שיש הרבה אי-וודאות בסביבת העבודה שלכם, הרי שאתם עדיין מאוד מקווים להגיע להשגים גבוהים בבניית עצמכם.
עקרב
אתם אנשים שמתאמצים לעמוד בציפיות ולכן אתם מציבים בפני עצמכם רף גבוה במיוחד ובכל פעם שמשהו לא מסתדר לפי ההבנה שלכם, אתם נכנסים לפסימיות של כמה ימים. הצורך שלכם לחופש ועצמאות נבלם מדי פעם מחדש בגלל התנאים בשטח ונראה שאתם עדיין לא מרגישים את תחושת ההקלה שמביאה איתה העובדה שהכוכבים המאתגרים שמשפיעים עליכם, זזים לאט מדי לטעמכם.
קשת
ילידי השליש האחרון של המזל עדיין מרגישים את השפעתו המיטיבה של כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר והמביא איתו שפע והצלחה בבית הכספים שלכם ולכן סוף-סוף תוכלו לקבל כספים שהובטחו לכם מאנשים שחייבים לכם, וגם ייתכן כי תקבלו החזרים כספיים מרשויות בשל התנאים החדשים. זהו שבוע מצויין לקחת את האירועים בפרופורציה הנכונה ולא להכנס לתחושתת פסימיות.
גדי
אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן שמצפים לכם עימותים משמעותיים עם האנשים במעגל הראשון של חייכם, כיוון שתפיסת העולם שלהם שונה משלכם ואתם דוחקים בהם שתשמע בעיקר דעתכם.
דלי
זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם למרות שכוכב התקשורת עדיין מושפע מהנסיגגה השבוע בבית העבודה והבריאות שלכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיות שלכם על-מנת שתוכלו להצליח כמו שאתם מצפים מעצמכם. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה עומדים לחוש את האנרגיה של כוכב סטורן שיעכב את התקדמוכם.
דגים
נראה שאתם עוברים סערות משמעותיות בנושא הכספי כיוון שכוכב העשייה מארס נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם פעילים מאוד בנושא זה בתקופה האחרונה ואולם בגלל העובדה שרק השבוע יוצא כוכב התקשורת מנסיגה וכוכב זה יכול לגרום לבלבול רב וחוסר ודאות, נראה שכדאי לכם לחכות עם כל החלטה כלכלית ובינתיים הרשו לעצמכם לפנק את האנשים בסביבת חייכם הקרובה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. תחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  12/07/2020   |   עודכן:  12/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה סוערת... ויש לכך הצדקה מלאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
חלומם של השדרנים ששידרו במשך כשעתיים אנשים צועדים ברחובה של עיר, חסרי תוחלת, חסרי מעש, התגשם. לרגע ניתן האות ושוטר אשר חטף בקבוק מים בפרצופו נפגע
עמנואל בן-סבו
מגיפת הקורונה אינה מבדילה בין אדם לאדם, בוודאי שאינה מבחינה בין יהודי ליהודי, המגיפה פוגעת בכולם, אסור להאשים אוכלוסייה מסוימת בהפצה
ניקולא יוזגוף אורבך
על אודות לימודי הספרות במוסדות להשכלה גבוהה בישראל    עיון בנתונים מלמד כי נוכחותו ותפוצתו של תחום הספרות במוסדות האקדמיים בישראל מובהקת וברורה בהשוואה לרבים מתחומי הדעת האקדמיים, ולבטח ביחס לביקוש בפועל שיש לבוגריו בשוק העבודה
איתן קלינסקי
בשבוע שעבר היינו עדים לדינמיקה פוליטית מוזרה    איש האופוזיציה ממפלגת ימינה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ראה כדבר דחוף ביותר בימים אלו של מגיפת הקורונה לדרוש בכנסת הקמה מיידית של ועדת חקירה לבדיקת ניגודי עניינים של השופטים
טל בן-יעקב
התוכנית הכלכלית שנתניהו הציג, אשר משתרעת על פני כשנה שלמה, מהווה הודאה כי קיים צורך בתקציב ארוך טווח אשר יספק ודאות ויציבות למשק    במקום לספק יציבות זו, נתניהו עסוק יומם וליל ביצירת נקודות יציאה מהממשלה על-מנת להפחיד את גנץ במטרה שהאחרון יתמיד לנשק את טבעת המלך של הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il