X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אם השלטון לא יקיים את חובתו ויבלום את תוקפנותם האלימה יקרה במדינת ישראל משהו חמור, יוקמו מיליציות להגנה עצמית זה נורא, איני רוצה שזה יקרה, אבל לא תהיה ברירה
▪  ▪  ▪
אוחנה. אוהב הרבה מאבטחים [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

להלן הדברים: שמעתם שביבי גינה את המתקפה של תומכיו אנשי ה"פאמילייה" על מפגינים שצעדו לתומם? לא. שמעתם שיריב לוין הזורה חול בעיניים גינה את תומכי ביבי שמטילים חומרים אסורים או דוקרים מפגין כפי שנראה עתה בערוץ-12? לא.
מישהו ראה את אמיר אוחנה מגנה את הפאמילייה כפי שתהתה לימור לבנת? גם לא. אחרי שתי ההפגנות האחרונות מתברר כי יש סיקריקין בני זמננו המבקשים להשליט אימה ופחד על המפגינים ולשבש את הדמוקרטיה. הם תומכי ביבי גם אם לא נשלחו על ידו.
אז דעו, אם השלטון לא יקיים את חובתו ויבלום את תוקפנותם האלימה יקרה במדינת ישראל משהו חמור, יוקמו מיליציות להגנה עצמית. זה נורא. איני רוצה שזה יקרה. אבל לא תהיה ברירה. אז ביבי וחבורתו - אם אינם רוצים אלימות - חייבים לחסום בבקשה את התוקפנים הנתונים להשפעתם וללשונם המסיתה. עד כאן העידכון המאוחר.
הגעתי מוקדם וחניתי קרוב למקום המיועד להפגנה. חציית שדרות ההשכלה, וזהו. אבל המשטרה פתחה שטח סטרילי ואילצה אותי ושכמותי למהלך סיבובי המתארך כדי 2 קילומטרים (בשני הכיוונים). כמובן יכולתי להוציא תעודת עיתונאי אבל לא רציתי; ולשקר כי באתי לבקר מישהו בבניין הסמוך. לא רציתי. לא נורא. הגעתי ברגליים כושלות והניחו לי לעמוד ליד הגדר, ולהישען.
לידי נמצאה רותי צוקרמן, מפגינה מתמדת ותקיפה. מן הצד השני מי שלמדה עמי באוניברסיטה לפני כ-40 שנים. באנו. נבוא גם ביום חמישי לבלפור. מי שיתמיד ינצח.
דיברנו אל אחינו השוטרים. העמדנו אותם על האיסור לבצע פקודה בלתי חוקית. מה שאמיר אוחנה עשה בלחצו על ניצב דורון ידיד להחמיר יתר על המידה עם המפגינים בירושלים נמצא בתחום האסור; והעובדה שידיד נענה והרחיב את תחום ענישת המפגינים רק מפני שאוחנה מעוניין הופכת גם אותו שותף למעשה האסור. בפסק הדין בכפר קאסם כבר נקבע כי יש פקודות אסורות. שתיים כאלה יצאו מפי אוחנה וידיד, צמד-חמד.
השוני הדהים. היינו המפגינים הצמחוניים ביותר בעולם. איש לא הזיז את הגדר המשטרתית אפילו בסנטימטר. בכל זאת הם הביאו את חיל הפרשים של המשטרה ואולי גם את תותח המים, וכשלא איפשרו לי לחצות את השדרה שמעתי שוטר אומר לרעהו כי הזעיקו אותו מאילת. גם אוחנה אוהב הרבה מאבטחים. יש לו ממי ללמוד.
אוחנה מתמרן לטווח קרוב. הוא מניפולאטור בלבד. עכשיו הוא חנף לביבי וזוכה לפירות מיידיים. הוא יסיים בפינת דראון העולם בספרי ההיסטוריה. ביבי יעשה לו בדיוק את מה שעולה מן התיאור המתנשא של נתן אשל כלפי המזרחיים: ישתמש ויזרוק. מבחינה זו אין אצל ביבי אפליה עדתית. הוא נוהג כך באשכנזים ובמזרחיים, וגם בשותפים פוליטיים מהמגזר הערבי.
נוכח מיקי זוהר ואוחנה ושתיקת הכבשים של כל סיעת הליכוד יש בה רק קרן אור אחת. ד"ר יפעת שאשא-ביטון קנתה את עולמה בהציגה את יושרתה מול הברוטאלית של מיקי עודד זוהר המחוספס, שהודה כי יש לו עניין רק בכסף, כוח וכבוד. אחרי שזוהר הדיח אותה בגסות מפני שמילאה את תפקידה כח"כית כראוי ניתן לתקן מעט את המשפט הידוע ולקבוע: "אמור לי מי מדיח אותך ואומר לך מי אתה". בנסיבות אלה ד"ר שאשא-ביטון יוצאת בצבעים מזהירים. היא אבירת איכות השלטון לשנה זו.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עידכון מאוחר - גם אוחנה בבסטיליה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צביעות
לא לפייסבוק  |  29/07/20 17:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עזרא מורד
נדר שנדרתי לאמי בטרם עליתי ארצה, למצוא את שני אחי, הפך ברבות השנים לספרי האחרון שיצא בימים אלה    אני שמח, שדווקא בתקופה זו, התאפשר לי לסיים את הספר ולהוציאו לאור
אלי אלון
בשנים 1932-1929, שכן בעיר טבריה קיבוץ "השומר הצעיר" שכונה בין השאר בשם (הלא רשמי) "קיבוץ טבריה"    סיפורו של קיבוץ זה, מהווה עוד פרק היסטורי לא מוכר ולא ידוע בתולדות ההתיישבות בעמק הירדן
צ'לו רוזנברג
אם בפורעי חוק עסקינן, הרי שהחשודים צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח עד לבירור עניינם בבית המשפט, מוסד קבע בכל חברה המכבדת את עצמה, ודאי חברה דמוקרטית    במדינת ישראל עומד בראש ממשלת ישראל, הרשות המבצעת הכוללת בתוכה את גורמי אכיפת החוק והתביעה הכללית, אדם שנאשם בפלילים חמורים ונתבע לדין על-ידי הרשות המוסמכת לפי החוק
עו"ד אברהם פכטר
הפגנות בבלפור איבדו את הצבע האוטנטי של מפגיני חל"ת, עצמאיים, אומנים ומובטלים    ההפגנות בבלפור הפכו להפנינג של אנרכיסטים, ילידי פרחים (עם חומרים כנראה), לפי ההתנהגות הפרחחית והאלימה והצעקות ללא תועלת שבאות בעקבותיהן כולל הפגנת ציציות מיותרת
איתן קלינסקי
בימים אלו, כשאני משוטט בעשור התשיעי לחיי, אני נושא את כאב התזת המים, המסכנת את חיי המפגינים למען ישראל דמוקרטית, ונושא את הכאב, שכלי מסוכן זה מיוצר במפעל תעשייתי בקיבוץ הראשון של תנועת "השומר הצעיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il