X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
הפוליטיקאים בשחיתותם דחו את הצעת "הרמזור" שלו לא מפני שהיא ראויה או לא אלא מפני שיש להם אינטרס פוליטי מפני שביבי צריך לקנות את רצונם הטוב של יעקב ליצמן והחרדים
▪  ▪  ▪
גמזו. צריך נעליים גבוהות [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]

שמעתי שבחים רבים לרוני גמזו. הוא מתעמק בפרטים ולא חפפן; נאבק על דעתו ולא מוותר לאחרים ולעצמו; אומנם ריכוזי מדי אבל בעל יכולת ביצוע גבוהה. רשמתי לפניי. אך על גמזו לזכור את המשל המעולה של משה (בוגי) יעלון כי במקום בו שורצים נחשים ארסיים יש ללכת בנעליים גבוהות. גמזו נמצא במתחם של הפוליטיקאים מהממשלה. עליו לנעול נעליים גבוהות.
הממשלה הזאת מתאפיינת בהעדפת עצמה על פני האומה. המקרים הבולטים הם הסודות של ביבי אשר הסתיר מצה"ל, לא פחות ולא יותר, שהסכים לצוללות המצריות הנבנות בגרמניה, ונתן בקריצת עין היתר למכור מטוסי חמקן לאיחוד האמירויות.
בסך-הכל העדיף את טובתו האישית על האינטרס הלאומי. לא על עצם עמדתו אלא על עקיפת החובה לקיים דיון יסודי ומעמיק ומחייב בקבינט ובוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. העדפת הפוליטיקאי על האומה היא דפוס הפעולה של הממשלה.
אבל זה רק קצה הקרחון. אפילו יריב לוין יכול אולי להבין כי במדינה מתוקנת ראוי לקיים ועדה נקיית כפיים, שתבחן אם מועמד לפרקליט מדינה ולמפכ"ל ראוי לשאת בתואר. אבל ביבי, שהוא כבר נאשם בפלילים, רוצה לבטל את הוועדה או לשנותה. אז לולא אבי ניסנקורן, שמייד חטף מאנשי הליכוד תיק כלשהו, העומד לפי שעה על המשמר, זה כבר היה קורה.
וגם זאב אלקין מבין שאמיר אוחנה הוא באמת "עבד נרצע" של המשפחה ברחוב בלפור, ושמינוי פרקליט מדינה נגד דעת היועץ המשפטי הוא עוול למדינה עצמה, אבל לא יתבטא. וכולם מבינים שרדיפת פרקליטה מעולה כליאת בן-ארי נועדה לשבש את המשפט נגד ביבי והיא חמורה מכל דבר ביקורת שניתן לייחס לה, וכל קרנפי הליכוד שומרים על דממת אלחוט.
וכך עלול לקרות גם לרוני גמזו. הפוליטיקאים בשחיתותם דחו את הצעת "הרמזור" שלו לא מפני שהיא ראויה או לא אלא מפני שיש להם אינטרס פוליטי. מפני שביבי צריך לקנות את רצונם הטוב של יעקב ליצמן והחרדים, ולעזאזל עם המשק הלאומי ועם הסגר הנחוץ או לא נחוץ.
אולי ראוי לפרופסור גמזו לזכור סיפור מעשה שאירע לפרקליט הנודע אמנון גולדנברג המנוח, איש משכיל מאוד עם שורשים בריאים מחדרה משנות היער והאקליפטוסים: פעם בא אליו לקוח ושטח בפניו את כל האפשרויות שיאמר במשטרה או בבית המשפט. גולדנברג האזין ובדרכו הנסיכית השיב לו: "אדוני, אמירת אמת היא גם אופציה". על משקל זה אני מבקש להזכיר לממונה על המלחמה בקורונה: התפטרות היא גם אופציה. גם זו לטובה. גמזו לטובה.

פורסם בדף הפייסבקו של דן מרגלית
תאריך:  22/08/2020   |   עודכן:  22/08/2020
+3,800 משרתים בצה"ל נמצאים בבידוד
22:28 22/08/20  |  עידן יוסף

287 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה. כולם במצב קל. נכון ליום ה', 3,799 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.

+הזמר עומר אדם נדבק בקורונה
21:36 22/08/20  |  עידן יוסף

עומר אדם נדבק בקורונה אחרי שנחשף לחולה מאומת, ונמצא בבידוד בחוף פרטי ביוון. הזמר ואחיו רואי נדבקו בקורונה במיקונוס והם אינם סובלים מתסמינים. את הבידוד מעבירים השניים באי פרטי ביוון.
עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר בתגובה: "ב-12 באוגוסט עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה עוד באותו ערב. ב-14 וב-15 באוגוסט היה חג ביוון ואז סופ"ש, וביום שני 17.8 התקבלה תשובה חיובית לבדיקה.
"מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר. עפ"י חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות".

+משרד הבריאות: 398 חולים במצב קשה
21:00 22/08/20  |  עידן יוסף

משרד הבריאות מעדכן: 537 נדבקים בקורונה אותרו מאז חצות, מתוך 9,027 בדיקות שנערכו. 398 חולים מאושפזים במצב קשה, 119 מונשמים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עו"ד אלון קוחלני
תזכיר חוק חדש "תקנות העיריות (מכרזים) (הוראת שעה מס' 2), התש"ף-2020" ממחיש את הצורך בקביעת פונקציה ייעודית לאישור חוקיות פעולות בדומה לגופים פיננסים
איתמר לוין
גייטס מסביר, שהתמותה העיקרית תהיה בשל העומס שיצרה הקורונה על מערכות רפואה וכלכלה לחוצות ממילא ובשל השלכות הסגר והירידה בתפוקה החקלאית    התחזיות האופטימיות: עד סוף 2021 מספיק בני אדם יחוסנו כדי ליצור חסינות עדר מפני הקורונה
איתמר לוין
ה"היגיון" היחיד שבבחירות נוספות הוא של הנאשם בנימין נתניהו המנסה לחלץ את עצמו בכל מחיר    מישהו מוכן לחשוב בהיגיון על תפילות הימים הנוראים?    אם תפרו לנתניהו תיק - מוזר שבפרשת הצוללות הוא בכלל לא נחקר    פסק הדין בנושא הדפוס והלהט"בים הוא שערורייתי    כיצד רשות ניירות ערך מתנהגת כמו הברון מינכהאוזן
איתמר לוין
אנשי השמאל עוה"ד שחר בן-מאיר ויצחק אבירם ישלמו לכנסת ולממשלה 10,000 שקל, בעקבות דחייה על הסף של עתירתם נגד החוק החדש לשימוש בכלי השב"כ לאיכון חולי קורונה
עידן יוסף
קבינט הקורונה התכנס לדון בהצעות של ממונה הקורונה להורדת התחלואה ובהגבלות שהציע    השרים הערימו קשיים: כ"ץ, דרעי, ליצמן ופרץ אמרו כי התבחינים של "מתווה הרמזור" לא אחידים ולא ברורים    ההצבעה נדחתה לשבוע הבא, נתניהו: "מאמץ גדול להימנע מסגר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il