X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המארקה הספרדי טוען כי רון דניס מעוניין להיפטר מהספרדי מיד לאחר סיום המירוץ בסאו פאולו לואיס המילטון מבטיח: "לא יהיו עוד מעידות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אלוף השנתיים האחרונות ומי שעדיין נמצא בתמונת האליפות של השנה, פרננדו אלונסו, ישוחרר ללא תמורה כספית מקבוצת מקלארן. כך פירסם היום (חמישי) העיתון הספרדי 'מארקה'.
למרות כל השמועות שמקלארן תדרוש עבור הספרדי סכום אסטרונומי של 50 מיליון ליש"ט, הוא כנראה ישוחרר ללא תמורה כספית וללא תנאים מוקדמים כבר בסוף המירוץ האחרון המתוכנן ביום ראשון בברזיל. רון דניס החליט לפתוח את הדלתות למרות שאמר כי הוא לא מוכן לפתוח את הנושא עד לאחר סיום המירוץ.
לאחר שבפרארי סגרו את הדלתות בפני הספרדי כנראה שבסופו של יום יימצא עצמו אלונסו יושב שוב בכיסא הצרפתי של רנו, אך הפעם מדובר בחוזה על סכום גבוה הרבה יותר ולטווח של לפחות 3 שנים.
מי יהיה האלוף?
המירוץ בברזיל הוא המירוץ שסוגר את עונת הפורמולה 1 ומושך למעלה מ-50 מיליון צופים ברחבי העולם, בפעם הראשונה לאחר 12 שנים מתמודדים 3 נהגים על התואר: קימי ריקונן פרננדו אלונסו ולואיס המילטון שכל אחד יכול לעשות היסטוריה בפני עצמו.
אם וכאשר המילטון, שמוביל את דירוג הנהגים עם 107 נקודות, ייקח את האליפות, הוא יהיה הראשון שיזכה באליפות בעונת הרוקי שלו, אם פרננדו אלונסו (במקום השני עם 103 נקודות) ינצח, הוא יהיה הספרדי הראשון שזוכה בשלוש אליפויות רצופות. אם קימי ראיקונן (שלישי עם 100 נקודות) יזכה זו תהיה בעבורו אליפות ראשונה.
ההכנות כבר בעיצומן ובפרארי מבטחים להציג את אחד המנועים היותר פראיים שלהם וזאת במטרה להחזיר את הגביע הביתה לאחר שנדד במשך שנתיים לספרד. המנוע המתוכנן הוא מנוע שפרארי עוד לא הציגה כמותו בסבב הפורמולה ובהנהלה מבטיחים שהמנוע יהיה שונה לחלוטין מכל מה שראינו השנה על המסלול.
קימי ראיקונן אמר בתגובה: "עבדנו על המנוע הרבה זמן במטרה לפתוח מהפול פוזישן ואני מקווה שנשיג את התוצאות הרצויות, המנוע הוא מנוע שאמור לשרוד רק מירוץ אחד ולכן ניתן להפיק ממנו את המקסימום ולא לדאוג למרוץ הבא, מקווה שהמהנדסים עשו עבודה טובה ולמרות הכול אני אופטימי, זו תהיה מתנת יום הולדת ענקית".
בינתיים בגרמניה הרחוקה, אגדת המסלול מיכאל שומאכר יושב ומחזיק אצבעות לנהג הפיני של פרארי בתקווה שיזכה באליפות. "אני מתאר לעצמי את ההתרגשות העצומה בברזיל אבל נוח לי כאן בבית, אני לא מתכוון להגיע לברזיל אלא לצפות במרוץ מהבית", אמר שומי, "אני יודע עד כמה חשוב לפליפה מאסה לנצח בבית אבל כשצריך להקריב אין מה לעשות, הלוואי וקימי ראיקונן יינצח".
"בלי עוד מעידות", כך מבטיח לואיס המילטון לקראת המרוץ ומוסיף: "למרות כל הדיבורים סביבי על הטעות אני כרגע מפוקס רק על המסלול בברזיל, הרבה דיברו כי המסלול הוא מסובך ודורש ולכן אני בא ביתר מוטיבציה לנצח, למרות שאני ביתרון של 4 נק' הכול עדיין פתוח, אמרתי את זה לפחות 20 פעמים בשבועיים האחרונים, אני מקווה להציג יכולת טובה ובפעם הבאה שתראיינו ואותי אני כבר יהיה אלוף".

תאריך:  19/10/2007   |   עודכן:  19/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרננדו אלונסו ישוחרר ממקלארן ללא תמורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ארגון בצלם והאגודה לזכויות האזרח טוענים כי חלה עלייה מדאיגה בהתנכלות מתנחלים לפלשתינים בחברון מאז הכניסה לבית המריבה    במערכת הביטחון טוענים: פעם נוספת בצלם מפרסם נתונים מבלי לטרוח לקבל תגובה    המתנחלים: הצד התוקפן הוא דווקא הערבי
עידן יוסף, צבי נצי"ב
נשיא מצרים חוסני מובארק חלש מדי לנסיעות    בנו גמאל נמצא בעמדת המתנה לרשת את מקומו    ארה"ב שוקלת קיצוץ בסיוע למדינה בשל מצב זכויות האזרח
עידן יוסף
ביטאון שס יום ליום יצא במתקפה חסרת תקדים נגד יתד נאמן    עורך העיתון בקו חד וברור: "מי שתוקף את הרב עובדיה יזכה לתגובה הולמת של אש וגופרית" [קריקטורת-הנגד של שס]
רותי אברהם
שופט תעבורה: דוח תנועה בלתי קריא הוא כתב אישום "עם פגם" ויש לבטלו    עוד בהחלטה: כתב ידו של שוטר לא צריך להיות אמנותי אבל קריא
רונן ליבוביץ
61 חברי כנסת חתמו על עצומה נגד חלוקת ירושלים    "אנו תומכים בירושלים השלמה והמאוחדת כבירת ישראל בהתאם לחוק יסוד ירושלים בירת ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il