X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  נאומים
עלייתה ונפילתה של תוכנית המאה והחלת הריבונות, משבר הקורונה והמשבר הכלכלי והתעסוקתי שאתו, וגם עולמות של חסד ועשייה בוועידת הקיץ
▪  ▪  ▪

ועידת הקיץ של העיתון בשבע וערוץ 7 נערכת השנה במתכונת אלקטרונית, ומשודרת אליכם בשידור חי, ברקע התפרצות נגיף הקורונה.
על סדר יומה של הוועידה עומדים אירועי השנה האחרונה ובהם מערכות הבחירות שהיו כאן השנה, תוכנית המאה, עלייתה ונפילתה של תוכנית הריבונות, הסכם השלום עם אבו דאבי, המשבר הפוליטי ועוד.
זאת לצד האירוע המרכזי של השנה האחרונה, מגיפת הקורונה, על המשבר הכלכלי שהביאה, עולם שלם של מעשי חסד והתמודדויות החינוכיות והערכיות שהיא יצרה.
לוועידה שותפים רבים ובראשם קרן קיימת לישראל בראשותו של דניאל עטר, ההסתדרות הלאומית בראשותו של יואב שמחי, רשתות החינוך של מרכז ישיבות בני עקיבא ורשת אמי"ת, האגודה להתנדבות, מכללת תלפיות, המרכז האקדמי לב, בנק פאג"י ואינטרנט רימון.
לוועידה שותפים גם מועצה אזורית גוש-עציון, פורום קוהלת. יק.ב ביטוחים ובית החולים שערי צדק.

תאריך:  02/09/2020   |   עודכן:  02/09/2020
+סמוטריץ': ברית האחים בנט-לפיד היא ספין של נתניהו
23:53 02/09/20  |  עידן יוסף

ח"כ בצלאל סמוטריץ' טוען בתוקף כי "אין ברית אחים בין בנט ללפיד, הכל ספינים של נתניהו". בראיון לירון אברהם בכינוס "בשבע" הוסיף: "נתניהו רה"מ הרבה מאוד שנים, הוא עושה רעשים של ימין אך לא עושה ימין מדינית, או בזהות הוא לא מיישם מדיניות ימין, הוא אדם מוכשר, עתיר זכויות אבל אין דבר בינו לבין ימין. אתה יודע מתי הוא כן מיישם מדיניות ימין? כשאנחנו גדולים וחזקים לידו". במבט לעתיד אמר "אנחנו מחויבים לגוש הימין, מפלגת ימין, ולא נזוז משם מילימטר", והבהיר כי בשלב זה אינו יודע כיצד ייראה שיתוף הפעולה עם ימינה "אני מייצג את החלק הדתי כחלק מהאיחוד הלאומי. אנחנו נישאר מחויבים לגוש הימין. לקראת הבחירות הבאות נשקול מה הכי טוב למדינת ישראל ונחליט מה עושים. אני ונפתלי חברים טובים והשיתוף בינינו מביא לתוצאות טובות זה שיתוף פעולה בין שני זרמים. עם זאת לנפתלי יש שאיפות גבוהות יותר ואני חושב שזה מצוין. אני אמשיך להתמיד במפלגה דתית ונפתלי מכוון גבוה בהקשר הלאומי וזה מצוין".
סמוטריץ' התייחס לביקורת נגדו ברקע התיקונים שביקש להכניס לחוק השבות, ואמר: "אני לא גזען. למעלה ממחצית העולים מברית המועצות הגיעו לארץ, לקחו דרכון ישראלי ונסעו לחו"ל, יש הגירה כלכלית גדולה. איש לא חשב שתהיה הגירה כלכלית לישראל". עוד הוסיף: "אנחנו היום עם 440 אלף שאינם יהודים בישראל. קח את זה עוד דור, וזה כבר 4-3 מיליון וזו תופעה של התבוללות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. תראה מה קורה בארה"ב, ברוסיה, באירופה 75% נישואי תערובת, זה נורא ואיום, יש לנו אחריות כבדה על הכתפיים".
לעניין הביקורת מצד לפיד וליברמן אמר: "לפיד פופוליסט, גם לא מעניין אותו שזו תהיה מדינה יהודית. הוא חותר למדינת כל אזרחיה. יחד עם ליברמן הוא פועל בדמגוגיה זולה - חוזרים לחוקי נירנברג ולנאצים".

+קרולין גליק: מועצת יש"ע מנעה את הריבונות
23:48 02/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

טוענת בכינוס "בשבע" כי המועצה פעלה פוליטית לפגוע בטראמפ  ▪  ראש מועצת אפרת: חשוב לישראל לעשות צעדים בהסכמת ידידיה  ▪  ראש מועצת בנימין: מפת טראמפ מסוכנת להתיישבות  ▪  יו"ר רגבים: ביקשנו ריבונות ללא מדינה פלשתינית

גליק. מתקפה נגד המועצה [צילום: משה ביטון]
+שקד: לא נכון לבקש דיון מחדש בבג"ץ על מצפה כרמים
23:44 02/09/20  |  עידן יוסף

ח"כ איילת שקד אומרת כי "תשובת המדינה במקרה מצפה כרמים הייתה מצויינת, התשובות היו טובות. ולא במקרה קיבל אותן השופט ניל הנדל וביהמ"ש המחוזי בירושלים. צריך לחשוב על אפיקים אחרים, לא חושבת שנכון ללכת לדיון מחדש, תתקבל הרי אותה תוצאה".
בראיון לעוזי ברוך בכינוס 'בשבע', קראה לחשוב על אפיקים אחרים כדי להתמודד עם פסיקת בג"ץ ובין היתר קראה למי שחשובה לו ההתיישבות לתמוך בפסקת ההתגברות כפי שיניחו אותה להצבעה בכנסת בקרוב. "מיקי זוהר יעמוד למבחן לעניין פסקת ההתגברות בעוד שבועיים-שלושה כששוב נעלה אותה להצבעה במליאה".
בהמשך אמרה כי ימינה לא נכנסה לממשלה כיוון שלאחר חבירת נתניהו לשמאל היה ברור להם שיהיו סרח עודף והוסיפה כי "נלמד את הלקח, כשלנתניהו יש אפשרות הוא בוחר להקים עם השמאל". בסוף דבריה הדגישה כי לדעתה "נפתלי בנט צריך להציג מועמדותו לראשות ממשלה. הוא הוכיח את עצמו. הוא צריך להציג עצמו אלטרנטיבה מימין".

+האגודה להתנדבות: בלי חרדים, דרוזים וערבים בשי"ל נאבד חלקים מהחברה
22:26 02/09/20  |  עידן יוסף

מנכ"ל האגודה להתנדבות ירון לוץ התייחס בכנס הקיץ של קבוצת בשבע לקשיים התקציביים וסיפר כי "ראש הממשלה התערב וביקש מיד לפתור את זה, אבל זה זמני. אם לא יהיה מי שיבין שאם לא נביא חרדים דרוזים ערבים לשירות הלאומי, נאבד חלקים נרחבים מהחברה הישראלית". לדעתו הגיע העת לקבוע את התקציב לאגודה באופן קבוע.
בהמשך שיתף כי "משרד האוצר אומר מבחינתו - אין תקציב 2020, אז גם נעצור את תקציב ההכשרה. מישהו מדמיין שיוותרו על גיוס חיילים לגבעתי?" לוץ אמר עוד "אנחנו טוענים שהשירות הלאומי נמצא במצוקה הרבה שנים. אפשר לראות בנו כוח אדם זול או לחלופין להבין שאנחנו מגדלים את דור העתיד. היו לנו בנות שירות שלא היו שלושה חודשים בבית כי הן נותרו בפנימיות נוער ובחרו ללוות אותם ולעשות איתם ליל הסדר". בסוף דבריו הדגיש כי "יש מגיפה עולמית, החזית בעורף, המתנדבים שלנו בבתי החולים במד"א בבתי אבות... כולם רואים כמה המתנדבים שלנו קריטיים".

+30% מסך לקוחות האינטרנט החרדיים הצטרפו מ-15 במרס
22:22 02/09/20  |  עידן יוסף

מנכ"ל אינטרנט רימון יריב פאר מאשר כי חלה עלייה בשימוש באינטרנט בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. במסגרת כינוס "בשבע", אמר: "בזמן שהמדינה חיפשה מטושים אנחנו חיפשנו שרתים".
לדבריו, מיד עם החלת ההסגר נרשמה "הכפלה של השימוש באינטרנט ונאלצנו לשפר את התשתיות בעקבות הביקוש". לתפיסתו, הקורונה היא "קו פרשת מים בחברה החרדית, שכן עד להתפרצות, האינטרנט היה משהו אמביוולנטי...ומומחים הניחו שיקח שנים, אלא שהקורונה הביאה לתהליך שקרה בחודשיים שכן מסך כל הלקוחות מהמגזר החרדי שהצטרפו לאינטרנט, 30% הצטרפו מ-15 במרס. זה יהיה האירוע שיאיץ ויקרב את הציבור החרדי לעולם הזה". פאר ביקש להזהיר מ"התמכרות למסך, מתכנים פוגעניים ומסייבר בולינג", והוסיף כי פיתחו מסנן תכנים מתאים לחברה החרדית.

+מנכ"ל ישיבות ואולפנות בנ"ע: לא נחזור לספסל הלימודים אם עד רה"ש לא יוסדר התקציב
22:17 02/09/20  |  עידן יוסף

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אלחנן גלט, אמר כי הוא מצפה למימוש התחייבות ראש הממשלה ושר האוצר להסדרת המשבר התקציבי של החינוך הממלכתי דתי בעל-יסודי בשבועות הקרובים. בראיון לאסף משניות בכנס "בשבע", הוסיף כי המועד האחרון הוא ראש השנה הקרוב, ולשאלה מה אם לא, השיב: "אנחנו הבהרנו מתוך אותה גישה של שיתוף פעולה לכל אותם גורמים, ששנת הלימודים נפתחת ושאנחנו מושטים יד ומאמינים ברצון הטוב וזה גם נראה כך. אבל לא נחזור לספסל הלימודים בשנת תשפ"א ללא שהעניין יוסדר".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועידת הקיץ של העיתון בשבע וערוץ 7
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כינוסים - ועידות
עידן יוסף
איש התקשורת האהוד בימין הוא עמית סגל, ובשמאל אילנה דיין    שלמה ארצי הוא הזמר המועדף בשמאל לעומת ישי ריבו בימין    ועל מה שני הצדדים מסכימים? רזי ברקאי ברדיו וחדשות 12 בטלוויזיה
אמיר אוחנה
נאום ח"כ ויו"ר ועדת חוק יסוד הלאום בכינוס פורום קהלת [ל' בתשרי תשע"ט, 09.10.2018]
מחלקה ראשונה
מאות פעילים הצביעו בכינוס של המפלגה באילת    אחרי השרה גמליאל דורגו השרה מירי רגב והשר אופיר אקוניס
אביחי מנדלבליט
נאום היועץ המשפטי לממשלה בוועידת ישראל לעסקים 2018 של גלובס בבנייני האומה בירושלים [כ"ד בטבת תשע"ח, 11.01.2018]
שי ניצן
נאום פרקליט המדינה שי ניצן בוועידת ישראל לעסקים 2018, בנייני האומה ירושלים [כ"ד בטבת תשע"ח, 11.01.2018]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il