X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מנגנון המודיעין הפלשתיני עצר בכיר בלשכתו של מחמוד עבאס שהקליט בחשאי שיחות חשובות של יו"ר הרש"פ עבור בצע כסף. ההערכה ברש"פ היא כי הוא הופעל על-ידי גורמים אינטרסנטים במסגרת קרב הירושה כדי להשיג מידע רגיש שיביך את מחמוד עבאס
▪  ▪  ▪
לשכת אבו-מאזן [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מזה זמן רב מעריך יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס כי קיימת "חפרפרת" בלשכתו או בצמרת תנועת פתח האוספת חומרים רגישים נגדו ומעבירה אותם ליריביו הפוליטיים כמו למוחמד דחלאן, לאיחוד האמירויות, לתנועת חמאס ולאמצעי התקשורת כדי לנגח אותו.
אחת הדוגמאות הבולטות לכך הייתה הדלפת הקלטת שיחה, לפני שבועיים, לאמצעי התקשורת הערביים בין מחמוד עבאס לבין אישיות בכירה שתיווכה בין יו"ר הרש"פ לאיחוד האמירויות, שמגמתה הייתה להביא לפיוס בין מחמוד עבאס לבין השיח' מוחמד בן זאיד יורש העצר של אבו דאבי.
בשיחה נשמע מחמוד עבאס כשהוא משבח את תפקידה של איחוד האמירויות ועמידתה לצד הפלשתינים, היא הוקלטה זמן רב לפני שפורסם דבר הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, כשמחמוד עבאס לא ידע בכלל עליו, והודלפה לאמצעי התקשורת אחרי שפורסם דבר ההסכם ופלשתינים שרפו את דגלי איחוד האמירויות ותמונותיו של השיח' מוחמד בן זאיד, כדי להביך את יו"ר הרש"פ.
בעקבות פרסום הקלטת השיחה באמצעי התקשורת והמבוכה הגדולה שנגרמה לו בעולם, הורה יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס למאג'ד פרג', ראש מנגנון המודיעין הפלשתיני לנהל חקירה מקיפה ולאתר את המקליט והמדליף, במקביל הוא נקט אמצעי זהירות קפדניים בלשכתו מחשש להקלטות והדלפות נוספות.
לפני כמה ימים בעת ששוחח בטלפון עם נשישא צ'צ'ניה רמדאן קדירוב, חשד יו"ר הרש"פ כי מאן דהוא מקליט את השיחה ותפס "על חם" את חוסיין חוסיין, האחראי על הפרוטוקול והטקסים בלשכתו כשהוא מקליט את השיחה באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שהיה ברשותו.
אנשי המודיעין הפלשתינים הוזעקו ללשכת היו"ר במוקאטעה ברמאללה ועצרו לחקירה את חוסיין חוסיין שעובד יותר מ-10 שנים בלשכתו של יו"ר הרש"פ ושימש גם כצלם האישי שלו. את החקירה מנהל באופן אישי הגנרל מאג'ד פרג', ראש מנגנון המדויעין הכללי הפלשתיני, אתר "דאר אל-חיאת" דיווח ב-8 בספטמבר כי ככל הנראה ישראל איננה קשורה למעשה.
גורמים בכירים ברש"פ אומרים כי חוסיין חוסיין פעל בעבור בצע כסף ואין זו ההקלטה היחידה של שיחות רגישות של מחמוד עבאס שהוא ביצע, כעת מנסים אנשי המודיעין הפלשתינים לגלות מי הפעיל את "החפרפרת" הזו במשך תקופה ארוכה בלשכתו של מחמוד עבאס מתחת לאפם של מנגנוני הביטחון הפלשתינים. הפרשה הפכה לשיחת היום בשטחים, חוסיין חוסיין הינו דמות מוכרת עוד מתקופתו של יאסר ערפאת והוא מוכר היטב לציבור הפלשתיני מכיוון שהוא מצולם בכל הטקסים הרשמיים של הרש"פ.
השערוריות והפאדיחות לא מפסיקות לרדוף את מחמוד עבאס מאז פורסם דבר הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, סוהא ערפאת פתחה בקמפיין נגדו ונגד ראש לשכתו אינתיסאר אבו עמארה כשהיא מאיימת לחשוף את הנסיבות למותו המיסתורי של יאסר ערפאת, נראה כי גם חוסיין חוסיין הופעל על-ידי גורמים אינטרסנטים לקראת קרב הירושה ברש"פ ההולך ומחריף.
ההערכה ברש"פ היא כי יש "חפרפרות" נוספות בצמרת הרש"פ ובצמרת פתח, גורם בכיר ברש"פ מאשים את מוחמד דחלאן כי הוא עומד מאחורי גיוס החפרפרות והפעלתן כדי לפגוע ביריבו המר מחמוד עבאס, מקורביו של דחלאן מכחישים בתוקף את ההאשמות האלה.

תאריך:  09/09/2020   |   עודכן:  09/09/2020
+להרכין ראש ולבקש סליחה
11:41 09/09/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

יעקוב נורה על-ידי השוטרים ויש אף המאשימים כי אנשי רפואה שהיו במקום סירבו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים עד גסיסתו למוות

פרשנות מעוותת [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+פיגוע משפטי
11:02 09/09/20  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

הבג"ץ, בפסיקתו לגירוש מצפה כרמים, שוב סטר לנו בבוז, ואנחנו שוב בולעים את החרפה בשקט  ▪  מעניין למה

נתניהו מגן הבגץ [צילום: לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
נעצר אזרח ערבי ישראלי שהופעל על-ידי חמאס    העצור אף חשוד כי העביר מידע על מיקומי מערכת כיפת ברזל לחמאס
איציק וולף
מלך סעודיה, סלמאן, שוחח בטלפון עם הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, והבהיר לו כי מדינתו נחושה להביא לפתרון קבע הוגן לסוגיה הפלשתינית על בסיס התוכנית הערבית שכוללת נסיגה מלאה של ישראל מהגולן, מיהודה והשומרון וממזרח ירושלים תמורת נורמליזציה עם כל מדינות ערב
בעז שפירא
נתניהו הבטיח להחיל ריבונות ולמעשה זה היה הנושא המרכזי בו עשה שימוש בבחירות בשנה האחרונה    נתניהו הבטיח לפני למעלה משש מאות ימים לפנות את חאן אל אחמר ולבושתנו עומדת זו על תילה כעצם בגרוננו ממש    נתניהו הבטיח לאישים רבים מספור תפקידים ספציפיים בממשלתו    הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים
עמנואל בן-סבו
הגוף מתכווץ, הבטן מתהפכת, הראש מסתחרר    מה קורה לנו? איך ייתכן שהטרור מנהל אותנו כשגרה, כדרך חיים?
יוני בן-מנחם
סוהא ערפאת הודיעה כי בית הדין האירופי לזכויות האדם החליט לחדש את החקירה בנסיבות מותו של יאסר ערפאת. היא האשימה כי קבוצת מאפיה מנהלת את הרש"פ וכי היא עוסקת גם בריגול בנוסף למעשי השחיתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il