X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת והעצבנות שאתם חווים הינה גבוהה במיוחד לאור נסיבות החיים שלכם
▪  ▪  ▪
יום הולדת [צילום: סאנג טאן/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסתטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר!
מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!
מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.
מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!
מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אוויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, אם אתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!
מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת - הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!
מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים הזה את זה. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!
מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב ונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות הזה את זה בקשר. מומלץ!
מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.
מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!
מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!
מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת לבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את היתנהלותכם הכספית
▪  ▪  ▪

טלה
אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת והעצבנות שאתם חווים הינה גבוהה במיוחד לאור נסיבות החיים שלכם. סף הסבלנות שלכם קצר מאוד ואתם מגיבים באגרסיביות לכל דבר שלא עומד בציפיות שלכם. זה הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנכונים כדי לדעת מה טוב לכם ולנסות להשקיט את האש שבתוככם.
שור
השמש בשמיים נמצאת במקום שבו היא מאירה עבורכם את נושאי העבודה והבריאות בחייכם. נושאי הקריירה שוב עולים על הפרק ואתם צריכים לחשב מסלול מחדש כדי לדעת מה נכון לכם לעשות. הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא במקום שפחות מאפשר לכם להיות זורמים בדרך חשיבתכם ועבודתכם ולכן עד לסוף השנה עדיין הדברים יתעכבו.
תאומים
נושאי המשפחה מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה, ונראה שאכן אתם נמצאים במקום בו יש לכם יכולת ליצור לעצמכם את יחסי הקרבה שתמיד שאפתם אליהם. צפויים לכם בשורות טובות בתחום המשפחתי אם כי לא תמיד תחושו שזה תורם לכם ברמה האישית לתחושות הרגשיות שלכם ובכל זאת יהיה נכון להשקיע בתחום המשפחה.
סרטן
הכוכב מארס עדיין נמצא אצלכם בנסיגה בבית הקריירה וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשנס את כל הכוחות הנמצאים אצלכם על-מנת לבדוק ולטפל בהתקדמות שלכם בתחום המקצועי. עליכם לוודא שאינכם עושים החלטות שגויות ושאתם מממשים את ההזדמנויות להם אתם מחכים. אם עדיין אינכם בטוחים - היעזרו בייעוץ מקצועי.
אריה
הכוכב ונוס שאחראי על כספים נמצא במקום הטבעי שלו ולכן הוא גם נותן לכם בחודש זה את מלוא המרץ והאנרגיה להתחיל דרכים חדשות. אתם פעילים מאוד בכל תחומי הבית והמשפחה ונראה שיש כאלה שמאוד זקוקים לכם ולעיתים אתם מרגישים כובד רגשי בגלל האחריות הרבה הנמצאת עליכם. נסו לקבל כל דבר בפרופורציה.
בתולה
הכוכב מארס המביא איתו עשייה אך נמצא בנסיגה בשלב זה נמצא אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם לקבל כספים מאחרים והנה מסתבר שלמרות הציפיות שלכם החיים אינם מחייכים אליכם מבחינה כספית ואתם עסוקים מרבית הזמן בברורים מדוע התאכזבתם מאנשים שמאוד בניתם עליהם והנה בזמן אמת, לא היו בשבילכם.
מאזניים
ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב יופיטר בבית המשפחה שלכם ולקבל בברכה את הבשורות הטובות שמביאים איתם שלושת הכוכבים הנמצאים בבית המשפחה שלכם. תקופה מאוד משמעותית למיסוד היחסים במשפחה שבה אתם נדרשים לתת את המיטב שבכם ולעיתים אף להתמודד עם מערכות יחסים הדורשות שינוי.
עקרב
בחודש הבא אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ובהחלט ייתכן שאתם מתחילים לחוש בתסמונת טרום יום ההולדת ואפילו בנפילה אנרגטית כלשה. אולם למזלכם הכוכב וונוס נמצא עכשיו בבית החברה שלכם וייתן לכם חודש שלם של פינוקים וצורך ליהנות כפי שכבר מזמן לא הרגשתם וכל זאת, לאחר תקופה ארוכה ומתישה.
קשת
נראה שמסיבות השמורות עימכם לא תרצו לשתף את האחרים במחשבותיכם ובכל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם. ואולי מוטב כך – אינכם זקוקים לאישורים של האחרים בכל הנוגע לחייכם האישיים ובוודאי לא המקצועיים, זה הזמן שלכם ללמוד לסמוך רק על עצמכם ופחות לשתף אחרים בתוכניותיכם. מבחינה חברתית אתם מקובלים יותר מהרגיל.
גדי
בתקופה הזו יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בצורה מקצועית יוצאת מהרגיל. זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולארגן לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים בכל הקשור לקריירה שלכם ולפיתוחה. גם מבחינה חברתית מתחילים להיפתח לכם ערוצי תקשורת חדשים שיכולים מאוד להקל עליכם ולכן מומלץ לכם לשלב את כל הגורמים לטובתכם.
דלי
אתם נמצאים עכשיו בפתחה של התחלה חדשה שבה חשוב מאוד שתייצגו את עצמכם מבחינה מילולית באמונה מלאה ושלמה כיוון שזהו כרטיס הביקור שלכם. ייתכן שאנשים מרגיזים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס איתם למריבה, אך עדיין אתם יודעים ששווה לכם לשתוק כדי לנהל את הדברים בצורה חכמה על-מנת לחשב כמה מהלכים קדימה.
דגים
מבחינה כלכלית אתם עוברים עכשיו שינויים מאוד משמעותיים כיוון שכוכב נפטון נמצא במזל שלכם ומביא לחוסר בהירות ובתוספת לכוכב האנרגיה מארס שנמצא בנסיגה בבית הכספים וגורם לעצבנות בתחום זה. עובדות אלה ייתכנו כתוצאה מכך שאולי נכנסתם לסגנון חיים שהוא במידה מסוימת מעבר ליכולות שלכם ורק עכשיו הבנתם את המשמעות.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/09/2020   |   עודכן:  27/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר אינדור
בעוד היועמ"ש מונע תקנות שיאפשרו את פיזור אלפי המפגינים בבלפור הדבוקים זה לזה, רבים מהם בלי מסכות, נחשפה בדיון בבג"ץ, הנחיית היועמ"ש לפיה "לא מעמידים לדין על הפרת תנאים של הפגנות"
יאיר דקל
כלבים זה מצויין, אבל כלבים זקנים הם יקרים...    עיריית תל אביב עושה פעולות לעודד הגעה של ציפורים, פרפרים וגם דבורים
איתן קלינסקי
משה, אדון הנביאים, חוזה חזון מכאיב, שבעתיד עם ישראל יחטא, הוא יפר את ברית סיני, לכן הוא יבוא על עונשו בפרץ זועם שיבוא לידי ביטוי - ב"גוי נבל אכעיסם... אספה עלימו רעות"
ישראל אברמוב
הדרך הנכונה לפתח את הפריפריה, מתחילה ומסתיימת לא במתנות מסובסדות, שהביאו עד כה לרבבות "פילים לבנים" דירות זולות שעומדות כאבן שאין לה הופכין, אלא בייצור מנופי צמיחה אמיתיים שיהפכו אותה לאטרקטיבית דיה ויביאו אליה אוכלוסיות חזקות
עו"ד אברהם הללי
לא בכדי עשרת הימים בין ראש השנה לכיפור נקראים עשרת ימי תשובה ונקראים גם הימים הנוראים, כי בימים אלה אמור כל אדם מישראל לעשות הפסקה מעשיה או עמל יום יום ולעשות "חשבון"    לא חשבון מתמטי אלא "חשבון נפש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il