X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכישתו של כלב איננה תענוג זול מעיקרו והיא עשויה לנוע מ-400 שקל לכלב פשוט, בן בלי-שם, עד 12,000 שקל לכלב גזעי, בעל תעודת-יחוס. אלא שמלבד אילן היוחסין, עשוי מחירו של הכלב להיקבע גם על-פי ההיצע והביקוש שלו בשוק
▪  ▪  ▪
[צילום: תנו לחיות לחיות]

לרבים מאיתנו משמש הכלב ידידו הטוב והנאמן של האדם - בן-לווייה צמוד במשך מרבית שעות היממה, אם כחיית-שעשועים אהובה ואם לצורך שמירה והרתעה. הוא אהוד בקרב בני שני המינים - קטנים כגדולים - ומקורות-רכישתו הם בעלים פרטיים, חוות-גידול, או חנות למימכר בעלי-חיים. גיל הרכישה המקובל נע בין שישה לשמונה שבועות.
רכישתו של כלב איננה תענוג זול מעיקרו והיא עשויה לנוע מ-400 שקל לכלב פשוט, בן בלי-שם, עד 12,000 שקל לכלב גזעי, בעל תעודת-יחוס. אלא שמלבד אילן היוחסין, עשוי מחירו של הכלב להיקבע גם על-פי ההיצע והביקוש שלו בשוק.
מחירו של כלב פשוט, ללא אבא מיוחס, פרי הרבעה מקרית, מ"תוצרת הארץ", נע סביב ה-400 שקל. המדובר בכלב מעורב - זאב עם דוברמן, או לברדור עם רועה גרמני (כולם כלבי-שמירה וצייד) למשל. המחיר מטפס ל-600 שקל כאשר מדובר בכלב "צבר", ללא תעודות, כמו פקינז, יורקשייר, או אייריש סטאר (כלבי-שעשועים).
מחיריהם של כלבים גזעיים, עם תעודות-יוחסין, ילידי הארץ, גבוהים יותר. אלה נעים בין 800 ל-1,600 שקל לכלב פופולרי ונפוץ, כמו רועה גרמני, דוברמן, או סטריאר (כולם כלבי-שמירה וצייד), פודל ננסי, פקינז, מלטזו, או פינצ'ר (כולם כלבי-שעשועים).
מיוחסים יותר הם, מה שקרוי "הגזעים האופנתיים" - עדיין מתוצרת הארץ. כאלה הם האסקי הסיבירי, המסטינו הנפוליטני, שנולדו "כחול-לבן". מחיריהם, עם תעודות, נעים בין 2,000 ל-3,200 שקל.
היקרים והיוקרתיים בין הכלבים הם אלה הגזעיים, מבתי-גידול מפורסמים בחו"ל, המצויידים בתעודת אילן היוחסין המלא שלהם. רובם מיובאים מאנגליה, גרמניה ודרום-אפריקה. מחירו של כלב כזה, מסוג בולדוג, למשל, עשוי להרקיע עד 12,000 שקל.
ולבסוף: למי שיש לו ספקות לגבי ייחוסו של הכלב והוא נזקק לרישומו, יוכל להסתייע, לצורך כך, בשירותיהם של ההתאחדות הישראלית לכלבנות (להוצאת תעודת-יחוס) והאיגוד הישראלי לכלבנים (להנפקת תעודת-רישום). אלה יעמידו לרשותו שופט מוסמך, שיבדוק ויאמת אם הכלב עונה על כל הדרישות. שהרי האצילות מחייבת!

תאריך:  25/10/2007   |   עודכן:  25/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים מגלים כי טיפול בסטטינים (להורדת הכולסטרול) מאט את ההידרדרות בתפקוד הריאות כתוצאה מהזדקנות, גם בקרב מעשנים
ראובן לייב
כדי לצאת לפיקניק ראוי לשמו, יש להצטייד תחילה במספר אביזרים חיוניים. רכישתה של מערכת-אביזרים מושלמת, הכוללת הכל-בכל-מכל-כל, עלולה להסתכם בהוצאה הנעה סביב 2,000 שקל
ראובן לייב
הטכנולוגיה החדשנית מבוססת על שימוש בחיידקים מאירים כחיישנים רגישים, שעוצמת הארתם מעידה על מידת רעילות המים
משה ריינפלד
שילמה 240 מיליון דולר במטרה לקדם את חדירתה לענף הפרסום    אתר האינטרנט החברתי מאפשר לגולשים לפתוח בו אתרים אישיים ולתקשר ביניהם
הדר פרבר
במטוס האיירבאס A-380 שהמריא מסינגפור: סוויטות יוקרתיות, בהן מיטות זוגיות, בר משקאות ועיצוב פנים משודרג, עבור כל אלה היו ששילמו עשרות אלפי דולרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il