X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ביילין יורה שוב: שבע השנים הרעות: איפה קבלת האחריות? אבל, הפוסל - במומו פוסל
▪  ▪  ▪
ביילין. אחריות כבדה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תחת הכותרת "שבע השנים הרעות: איפה קבלת האחריות"? האשים יוסי ביילין (ישראל היום, 09.10.20), בצביעות אופיינית, את ראש הממשלה בנימין נתניהו באי-קבלת אחריות. למי ששכח, יוסי ביילין וחבורת האוסלואידים שלו הם האנשים שגררו את שמעון פרס (שר החוץ ב-1993), שגרר את יצחק רבין (ראש הממשלה ושר הביטחון ב-1993) למחדל החמור ביותר בתולדות מדינת ישראל - מחדל אוסלו - ולהונאה ולכזב הגדולים ביותר בתולדות מדינת ישראל - "שלום אוסלו".
כעבור שבע שנים רעות פרצה, באופן צפוי מראש ובלתי נמנע, הממושכת במלחמות ישראל, מלחמת אוסלו, שהפילה למעלה מ-1,500 קורבנות יהודיים ועוד אלפי קורבנות ערביים, שהוקרבו כ"קורבנות שלום" למולך "השלום". רבים וטובים התריעו בזמן אמת על תוצאתו הצפויה של "השלום" השקרי, אבל החבורה ההרפתקנית המשיכה בשלה. רבין נרצח כאשר התחיל להתפכח ולהבין את גודל האסון שאליו הוביל, וכאשר האוסלואידים חששו שמא הוא לא יהיה עוד כלי שרת בידיהם כדי לקדם את ההרפתקה המסוכנת.
ביילין מצטט את הבדיחה העגומה המספרת על גנרל שאמר למוקיריו את המשפט האלמותי: "היה לי צבא מעולה, באה מלחמה וקלקלה הכל". יש להתאים את הבדיחה למידותיו של ביילין: היה לי רעיון מעולה (הישראבלוף של ה"שלום"), באה מלחמה (מלחמת אוסלו) וקלקלה הכל.
לא מיותר לציין שהתקשורת הישראלית, זו המתמכרת לכל לעז מיותר (פרויקטור, סקפטי, אפקטיבי, בי-לטרלי, ועוד) כאילו אין מילה עברית מתאימה, מתמידה להשתמש במונח הערבי "אינתיפאדה", כאילו אין מונח עברי מדויק: מלחמת אוסלו.
במדינה נורמלית היה אדם כמו ביילין מקבל אחריות למחדל, מסתגר בביתו מרוב בושה, ומחכה לזימון בפני ועדת חקירה ממלכתית בעניין ההרפתקה המסוכנת שאליה גרר מדינה שלמה. במדינת ישראל הוא בעל טור בעיתון הנפוץ ביותר במדינה, עיתון המוצג באופן מעוות כאילו הוא שופר של נתניהו... . ודווקא בעיתון זה מפרסם מי שהביא למלחמת אוסלו את מאמרו תחת הכותרת "שבע השנים הרעות: איפה קבלת האחריות"? אכן ביילין, איפה קבלת האחריות?!
ביילין אינו רשאי להתחמק מן האחריות הכבדה. המערכת הגדולה, החשובה והרגישה - ביטחון ישראל - לא טופלה כראוי, וגורמי הכזב שהשתלטו עליה בשנת 1993 התעלמו מן הדגלים האדומים שהניפו גורמים אחראים בזמן אמת. אלה הושתקו על-ידי האוסלואידים, ועל-ידי תקשורת (חוקרת? כלב שמירה?) שהתגייסה למענם בחוסר אחריות המאפיין אותה עד היום.
בקרוב יתחיל בישראל הפסטיבל השנתי, שבו הפגנות שמאל מוצגות ומשווקות כאירועי הנצחה לראש הממשלה שנרצח. שוב תהיה ההסתה המרושעת הרגילה, זו שנמשכת כבר רבע מאה כנגד ראש ממשלה נבחר: נאום מן המרפסת (רבין נרצח אחרי שנאם מעל מרפסת), הפצת תמונות רבין במדי אס. אס. (על-ידי סוכן שב"כ, ארגון שהיה כפוף לרבין), והתעלמות מהעובדה שהיה זה דווקא השמאל שהפיק רווח פוליטי מן הרצח (ואף ניסה להגדילו באמצעות הקדמת בחירות 1996).

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  11/10/2020   |   עודכן:  11/10/2020
+מצרים נחוצה מול הפלשתינים
17:02 11/10/20  |  ד"ר ערן לרמן   |   לרשימה המלאה

לישראל יש אינטרס בחיזוק מעמדה של מצרים - הן מול רצועת עזה והן מול רמאללה  ▪  קהיר היא זו שתוכל לשכנע את אבו מאזן לשוב לשולחן המו"מ על בסיס תוכנית טראמפ

סיסי. תגובה חיובית להסכמים [צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוצפה וצביעות ללא גבולות
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
תכירו את יוסי ביילין
zfonim  |  11/10/20 15:38
2
מערכת הבטחון, לא טופלה כראוי,
וינטר הניה  |  11/10/20 17:05
3
הזוי היה לתת נשק לעשרות אלפים!
אקטואלי  |  11/10/20 23:38
4
לשמאל אין גבולות
רפי לאופרט  |  13/10/20 11:39
5
בריימן מסיים את כתבתו בפסקה:
מ. עמיר  |  14/10/20 12:54
6
וכאשר רבין התכוון להחזיר אותם
וידלה  |  14/10/20 13:41
7
הסכם אוסלו הסכם בגידה
אבי כהן  |  14/10/20 14:40
8
דמם של 1500 ההרוגים ואלפי
הירונימוס  |  14/10/20 15:14
9
כל מלה... ל"ת
מיכאל מימון  |  18/10/20 00:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
השתתפות חמאס בבחירות לפרלמנט הפלשתיני מסוכנת לישראל. מדובר בתנועת טרור שהשתתפותה אסורה בבחירות על-פי הסכמי אוסלו. ישראל צריכה להודיע כבר עתה כי לא תתיר זאת. יש לה מספיק מנופי לחץ למנוע מהרש"פ לקיים את הבחירות במידת הצורך, ואסור לתת לגיטימציה לתנועה קיצונית
מתי דוד
מדיניות "תורת השלבים" של ערפאת, ומדיניות הסירוב של אבו מאזן לכל פשרה הובילו אותם לאובדן כל תקווה אפשרית
מרדכי ליפמן
כאן בכותל, אנשים דתיים וחרדים וגם חילוניים, ויתרו, למען שלום הציבור, למען בריאות הציבור, אבל שם בסיועם של אלופי ה"דמוקרטיה", המממנים העלומים, של חזיון התרעלה הזה, הם וצאצאיהם, משתוללים
יורם אטינגר
השם פלשתינה התייחס תמיד לארץ ישראל ולבית הלאומי היהודי    הוא בא לעולם בתקופת האימפריות היוונית והרומית שקראו לאזור Palaistine ו-Palaestina כדי למחוק את זכר היהדות והיהודים
שאול מנשה
בשנת 1982 כשצבא אירן חדר לדרום עירק, הכריז איתואללה חומייני כי "הדרך לירושלים עוברת בעיר כרבלא"    באמצע העשור השני של המאה ה-21, חסן נסראללה נימק את כניסת לוחמיו לסוריה בכך ש"הדרך לירושלים עוברת בדמשק", ובימים אלה כשהחיזבאללה משתלט על לבנון, העיתונות הלבנונית והערבית בכלל, מזהירה מסיסמתו של נסראללה: "שהדרך לירושלים עוברת בביירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il