X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
בהפגנה, הכמות היא מד האיכות. הצעירים עושים זאת טוב מאיתנו, אבל גם לנו, הזקנים, יש מקום במאבק הזה על דמותה של ישראל
▪  ▪  ▪
ראש החץ [צילום: קריים מיניסטר]

תודה לד"ר אליעד שרגא ולתנועה לאיכות השלטון שעתרה לבג"ץ בנושא ההפגנות. הניצחון אומנם טרם הושלם, וגם אליו נגיע, אבל יש כבר הישג, איסור ההפגנות נמוג. כך עולה מהסיכום של השופט חנן מלצר, שצריך רק מסיכה ומרחק של שני מטרים בהפגנה (ובזה כולנו תומכים בלב שלם).
ותודה לח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון שהגנה על האזרחים מפני הממשלה הרודנית ועל כלכלת ישראל מפני משרד אוצר מתפרק ומתנפץ לרסיסים בהשראת מדיניותו של ביבי בנושא הקורונה. ותודה לח"כ אלי אבידר שהגן על הדמוקרטיה הישראלית ברגעיה הקשים. ותודה ליוליה מלינובסקי מישראל ביתנו וליאיר גולן משאריות מרצ-העבודה, ששניהם אמרו בלשון זו או אחרת כי לא יפעלו על-פי הצווים הדרקוניים של הממשלה כאשר ייראו להם בלתי סבירים, והעניקו לנו - האזרחים מן השורה - לגיטימציה להתנהל כמותם.
ויש עוד תודות רבות לדגלים השחורים ולדגלים הוורודים ולצעירים אשר עמדו בהפגנה ובעוד הפגנה נוכח אגרופים ומעצרים משטרתיים, וחזרו שרוטים לכיכר ללא מורא וללא משוא פנים, ובעצם, נאמר זאת בחצי נחמה, כופפו את ביבי וממשלתו הרעה.
עוד יבואו ימים טובים מאלה, ימים בהם "והטיפו ההרים עסיס וכל הגבעות תתמוגגנה", ובעתיד נחזור אל רשימת התודות המתארכת. אך לא נשב על זרי הדפנה. אין עדיין. השאלה היא מה הלאה? מחר ב-05:30 בבוקר יוצאת מקרית שמונה שיירת הצוללות. אחרי התצהיר שהגישה התנועה לאיכות השלטון בחתימת סגן הרמטכ"ל ומנהל משרד הביטחון בדימוס דן הראל על התנהלותו החשודה מאוד של ביבי בעניין הצוללות, על זה אכתוב פוסט נפרד, כמעט חובה ציבורית ללוות את השיירה בקטעי דרך עד לירושלים.
והעיקר הוא בשבת. חובה אזרחית עליונה לצאת לגשרים, שזו המצאה ייחודית של "הדגלים השחורים" (שמח להודות כי טעיתי כשלא האמנתי בתועלת שבהפגנות קרובות לבית). לצאת לפינת הרחוב ול"הבימה" ולכיכר רבין, אבל בראש החץ יש להציף את כיכר פאריס בבלפור, ירושלים. זה חיוני לשבירת מפרקתה של הדיקטטורה האנטי-דמוקרטית מבית מדרשם של ביבי ותומכיו, (שייעלמו ברגע שהוא ייחלש).
בהפגנה, הכמות היא מד האיכות. הצעירים עושים זאת טוב מאיתנו, אבל גם לנו, הזקנים, ("מתי תמות כבר"? חוזרת השאלה מפי כמה ביביסטים בתגובה לפוסטים שלי) יש מקום במאבק הזה על דמותה של ישראל.
אני חוזר לעמדתי: יש בכנסת רוב לימין ולמרכז, וזכותם להקים ולקיים ממשלה. אך לא להעמיד בראש האומה מנהיג נכלולי כבנימין נתניהו הנושא על כתפיו שלושה כתבי אישום, ולא תם עדיין המסע הארוך של גילוי שערוריית הצוללות השקועה לפי שעה עמוק עמוק במים עכורים.
בשבת שעברה יצאו 220 אלף אזרחיות ואזרחים להגן על חופש הפרט וזכויות האזרח. אם נגדיל את מספרם - נקטין את מספר הימים עד לסיום לפיפתו של ביבי בעם שלם.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  14/10/2020   |   עודכן:  14/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודות באמצע הדרך, ולעתיד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
העתיד של דן מרגלית
יצחק הורניק  |  14/10/20 21:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
יואב יצחק
ליברמן פצח שוב בהאשמות חסרות בסיס. הפעם בתוכניתם של אופירה וברקוביץ'    ליברמן מאשים את נתניהו בנסיון לתפור לו תיק, ובשיגור "...כל מיני טיפוסים מפוקפקים שכל הזמן מחפשים ושואלים בשליחות העלומה"    ליברמן לחוץ בעקבות החשיפה ב-News1, שהובילה לפתיחת בדיקה מצד הנציב רוזן: מדוע לא נחקרו שרון שלום וליברמן, למרות עדותו של גנור, שמסר: ראש המטה של ליברמן, שרון שלום, דרש 300 אלף אירו כתמורה לקידום מינויו לקונסול כבוד; וכתמורה לקידום עסקת כלי השיט
יואב יצחק
לאחר לחצים כבדים על שגרירות קפריסין בישראל מצד גורמים שונים ובהם מצד נאמנו של ליברמן שרון שלום, מונה גנור לקונסול כבוד של קפריסין בישראל; שר החוץ ליברמן השתתף בטקס המינוי    שלום התחייב לסייע לגנור בהזמנת כלי שיט בתקופת כהונת ליברמן כשר החוץ ולאחר מכן כשר הביטחון    תמורת זאת דרש 300 אלף אירו    גנור דיווח על-כך למפעיליו בחברת טיסנקרופ ומסר את המידע כעד מדינה במסגרת "עדות ניקיון"
איתמר לוין
קובע: התנועה לאיכות השלטון הגישה בשיהוי עתירת ענק, לא קיימה את חובת מיצוי ההליכים, נזכרה לפתע שיש בעיית התיישנות - וכעת מבקשת להכניס את בית המשפט והמשיבים לסד זמנים בלתי אפשרי
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בטרומית הצעת חוק להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות    יעלון: אם אין כלום כי לא היה כלום, אז למה הליכוד כל כך מתאמץ למנוע את אותה בדיקה מתבקשת?    לפיד: גנץ ואשכנזי הסבירו שאנחנו מוכרחים ועדת חקירה ממלכתית לחקר הצוללות    כחול לבן נעדרה מההצבעה
איתמר לוין
פרקליטו של נתניהו טוען ללשון הרע מצד שר הביטחון לשעבר, אשר ייחס לו קבלת עמלות בעשרות מיליוני אירו ממיקי גנור    אומר שקיבל 800,000 שקל כשכר טירחה על שירותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il