X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגיעה העת להחליף את הסיסמה משלום עולמי לחיסון עולמי, וכנראה שבחורף השתא אנו נתחרפן בגלל החורפנים ובגלל המוטציה של הבאג שחדר לחיינו וצוחק כל הדרך אל החיסון
▪  ▪  ▪
זוהר. החלטה טפשית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כשאני מאזין לפרשנים בתקשורת, בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי הרשתות החברתיות, אני מאבד משקל והמערכת החיסונית הפוליטית שלי יורדת פלאים.
איך הממשלה הזאת, לא יודעת להחליט כן סגר מלא, או חלקי, או עוצר לילי. לפי הפרשנים והעיתונים יש כאוס, חוסר ניווט, בקיצור צריך להחליף את כולם, ואלה שיבואו במקומם, יביאו לשינוי מרענן ומידי ואנחנו נרד מתחת לאחוזי ההדבקה. אם אתם באמת מאמיני לכך אשריכם וטוב לכם.
מעניין שכל הפרשנים שנעזרים במומחים כמו פרופסורים מבתי-חולים, אין להם פתרון פלא או פתרון קסם ביד אבל זה לא מונע מהם להביע בנחרצות דעות לגבי מה לא טוב, מבלי לומר מילה מה כן טוב, ואיך ומה לעשות נכון.
קחו למשל את עניין החיסונים - עוד בטרם יודעים מה הצליחו להשיג או ישיגו בעתיד, מה כתוב בהסכמים עם פייזר או מודרנה, כבר מפרשנים ברצינות תהומית שאנחנו לא בתור, אנחנו לא בראש, וראש הממשלה סתם מתפאר בהצהרות שישיג לנו מקום טוב בתור. כלומר, נעקוף מדינות אחרות. בקיצור, הוא מחנטרש כדי לעשות נפשות לקראת הבחירות.
ואם מדברים על חנטרישים פוליטיים, מה לדעתכם על הרוח המנשבת שהמטרה של ראש הממשלה בכל הניהול של המשבר בריאותי, כלכלי, זה "לברוח ממשפט"? ובדרך שכחו שהמשפט כבר החל בפועל. בקיצור פטפטת ללא מעצורים וגבולות.
גנץ החליפי בקפריסין - אני לא מבין, ממש תמה ונבוך, איך אפשר לקיים דיון לילי על הקורונה כאשר גנץ החליפי נמצא בקפריסין. ממש הפקרות, נשלח למדינה אדומה, הבנתם.
חוקרים בתיקי נתניהו - מתפטרים ולא מקודמים - אני מזועזע, כמה קציני משטרה בכירים התפטרו, מכיוון שלא קודמו ואילו בצה"ל כמה קצינים בכירים התפטרו שלא קודמו. המשותף ביניהם: אף אחד מקציני צה"ל לא חקר את נתניהו ואילו הפרשנים הדגולים שלא ניהלו אף משפט ולא בקיעים בקידומים בצבא, יודעים את כל התשובות, הן במשפט והן בעקרונות הקידומים. אבל זה מה שיש בתקשורת.
מה יעשו מלכות היופי - הגיעה העת להחליף את הסיסמה משלום עולמי לחיסון עולמי, וכנראה שבחורף השתא אנו נתחרפן בגלל החורפנים ובגלל המוטציה של הבאג שחדר לחיינו וצוחק כל הדרך אל החיסון, כי הקורונה לא הגיעה מדימונה אלא הרבה יותר צפונה נגבה קדמה ומזרחה כי הגודל לא קובע.
טראמפ, שעת נעילה - היה טוב לישראל, רע לאמריקה, בעיתי לאירופה, מתוסבך ומסוכסך עם חברי ממשלתו ומפלגתו וסממן לא מכובד למוסד הנשיאות.
הפרקליטות שוב משתוללת - עם החלטה טיפשית לחקור במשטרה את מיקי זוהר. התבטאות לא מוצלחת אינה עילה לחקירה או ענישה, מקסימום לדיון בכנסת בוועדת משמעת. החלטת הפרקליטה היא שליפה אומללה מהמותן שלא מוסיפה כבוד למערכת, שלאחרונה סובלת מחוסר אמון כאשר גברת חרדית בשבת נעצרת במשטרה על אמירה כללית לא מאיימת על מנדלבליט. חוסר איזון וחוסר אמון בשלטון החוק. דרוש שינוי מחשבה החלטה והחלפת דיסקט עם כמה בחירים בצמרת.
ברגע האחרון
1. למרות כל ההיסוסים, ההסתייגות, הפחדים, קצת שקרים כביכול, קצת התפרעות מצד הממשלה וראשה בעניין החיסונים, לפתע התקשורת מדווחת שכן חותמים על הסכם עם פייגר על מיליוני חיסונים.
2. הבנתם, איך התקשורת עובדת. לבקר כן, להשמיץ בשמחה, אבל אף מילה טובה או ברכה על ההישג, המאמץ והקשרים. זה יותר מדי.
3. אבל אל תדאגו, עברנו את פרעה, ולא לשכוח, יש לנו "ארץ נהדרת", אבל יושבים בה יותר מדי "פלצנים וקטני אמונה".

תאריך:  16/11/2020   |   עודכן:  16/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשני האפוקוליפסה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אפוקליפסה, לא אפוקוליפסה ל"ת
ים תיכונית  |  19/11/20 11:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
"האחים המוסלמים" הם ארגון הטרור האיסלאמי הגדול בעולם, הנתמך בעיקר על-ידי ארדואן הטורקי, האייטולות מאירן וקטר, עם תאים וארגונים פוליטים ברחבי העולם, כולל בארה"ב
אילת פדה-גולדשטיין, ד"ר אבי מרדלר
מה שמניע אותנו אינם הדחפים, אלה המחשבות והפירושים שאנו מעניקים למצב    במצבים של שינוי שלילי כפוי, רובנו פחות מודעים לתהליכי המחשבה שמנהלים אותנו מבפנים, ותולים את כל החוויה שלנו, במה שקרה לנו
שאול מנשה
בימים אלה של ניצני השלום ברוב מדינות ערב, עושה התקשורת בעולם הערבי רבות כדי לתקן את המעוות שנעשה ליהודים
טל בן-יעקב
הגיע הזמן שתקום מפלגה ערבית אשר תדאג באמת ובתמים לאזרחיה הערביים של החברה הישראלית ותשרת אותם נאמנה; אותם - לא את הקיצונים שבפלשתינים או את אויביה של מדינת ישראל    הרי ברור לכל שהרשימה המשותפת זורעת הרס בחברה הערבית על-ידי כך שהיא גורמת לתחושת אנטי נגד אוכלוסייה זו
אורי שרגיל
בתום המבול מברך האל את בני נוח ומצווה: 'פרו ורבו ומלאו את הארץ'... אלף: מלאו את הארץ - לא את השמים, ב: מלאו את הארץ, היא משתרעת לכל עבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il