X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מתחילת 21 יעבור הכוכב לבית הסביבה הקרובה שלכם וישהה שם כשנתיים וחצי ולכן צפויים לכם שינויים בסגנון החיים הסביבתי שלכם ובקשר עם האישי שלכם עם שכנים ומכרים
▪  ▪  ▪
אוהבי החופש

מזל קשת - תאריך המזל: 23.11 ועד ל-23.12, אלמנט המזל: אש, אופי המזל: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות. סמל המזל: חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם. איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים. נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים. מקצועות מתאימים: עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.
תכונות חיוביות של המזל:
אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, מקובלים ומאוד פופולריים בחברה בעלי רוח ספורטיבית.
תכונות שליליות של המזל:
חסרי מנוחה, מוכנים לשלם מחירים אישיים עבור חופש אישי. אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות במערכות יחסים.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - עד לסוף השנה עדיין נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית הכספים שלכם ויש לכם הזדמנות להעשיר את הקופה הפרטית שלכם דרך חשיבה חדשה וביציאה מהשגרה מתפיסת עולם ישנה בנוגע להשקעות כלכליות. בשנה האחרונה השתפר מצבכם הכלכלי ועליכם לשמור אותו יציב גם להבא. בתחילת שנת 21 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ואז נראה שתהייה לכם הזדמנות מצוינת לעשות שינויים חברתיים בנוגע לאנשים קרובים ונראה שגם מבחינה אישית תרצו לשפר ולשפץ את הסביבה הטבעית שלכם, עד אשר תרגישו שהיא מתאימה לכם כפי שאתם רוצים לחוש אותה. זה הזמן לשינויים משמעותיים ונראה שהסובבים אתכם ייהנו גם הם מהיכולת שלכם להיות יצירתיים בדרך חשיבתכם. גם לימודים יכולים להיות נכונים עבורכם על-מנת להעשיר את עולמכם האישי.
אתגר - הכוכב סטורן שמביא איתו צורך באחריות, נמצא אצלכם כבר יותר משנה בבית הכספים ומכביד עליכם את ההתנהלות ולכן מסתבר שנאלצתם גם לוותר על דברים שרציתם. מאחר שהכסף מצוי אצלכם כרגע במשורה, עליכם לחשב כל הוצאה כספית ולהבין שתקופה זו הגיעה אליכם מאחר שבעבר היו לכם "חורים" בידיים, כיוון שאתם אוהבים לחיות טוב ולבזבז. כוכב השפע יופיטר שעד לסוף השנה עדיין ישהה בבית הכספים שלכם, הקל במעט תחושות אלו וגרם לכם לעיתים קרובות להקלה ולאופטימיות שמאוד מתחברת אל האופי הטבעי שלכם. מתחילת 21 יעבור הכוכב לבית הסביבה הקרובה שלכם וישהה שם כשנתיים וחצי ולכן צפויים לכם שינויים בסגנון החיים הסביבתי שלכם ובקשר עם האישי שלכם עם שכנים ומכרים. אם תרצו לערוך שינויים במקום המגורים, זה הזמן לתכנן אותם.

יציבות פנימית
טיפ לילדי מזל השבוע - נראה שזהו שבוע מצוין שבו תוכלו לראות את הטוב בהתנהגותם של האחרים ולא לשפוט אותם בחומרה לפי אמות המידה של תפיסותיכם האישיות
▪  ▪  ▪

טלה
זה הזמן לקחת פסק זמן מחיי היום יום שלעיתים מעיקים למדי ולצאת למקום כלשהו על-מנת לצבור אנרגיות וכוחות. לאחרונה אתם מתמודדים עם נושאים חדשים ותפיסות עולם שעד עכשיו נאלצתם להתפשר לגביהם, אך איכשהו עובדות החיים גורמות לכך שאתם חייבים להתגמש ביחס לצרכי האחרים ולתת יותר מעצמכם. מאחר שאתם בתקופה עמוסה מאוד, שמרו על האנרגיות שלכם.
שור
אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה מבחינת יחסים בין אישיים ולכן זוהי תקופה מאוד טעונה רגשית. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות בשותפויות הקיימות בחייכם האישיות והמקצועיות, אך נראה שעובדות החיים גורמות לכם להבין שאתם חייבים להתחשב יותר באחרים. הכספים שציפיתם להם עדיין לא הגיעו ועובדה זו גורמת לכם לחוסר סבלנות רב מהרגיל.
תאומים
הכוכב שלכם מרקורי והשמש בשמיים נמצאים במקום המחובר עם שותפויות בחייכם וממשיך לתת לכם הזדמנויות לשיקום חיי המשפחה. למעשה, לאחר שנים שבהם היו לכם חוויות לא חיוביות במישור הרגשי עם אנשים קרובים, יש לכם הזדמנות לעזור לעצמכם על-ידי כך שתוכלו ללמוד לסלוח. היכולת שלכם להבין את מניעיהם של האחרים, יעזור לכם לגשר על פערים.
סרטן
אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב לכם מאוד לעזור לאנשים נוספים בחיק משפחתכם שמאוד זקוקים לכם. אתם מוציאים הרבה אנרגיה כדי להבין ולהקל על הקרובים לכם ולכן אתם יכולים לפתח רגישויות כתוצאה מכך שאתם שוכחים להגן על עצמכם. יש לכם יכולת להתחבר בהנאה עם צעירים מכם במשפחה הקשורים אליכם ועובדה זו תפצה על עייפות מצטברת.
אריה
ייתכן שהשבוע יעמיקו אצלכם ההתלבטויות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים החיים במחיצתכם. נראה שהתשובה הנכונה היא היכולת לשלב בין השניים. זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם מדוע אנשים קרובים לכם מאשימים אתכם שאתם לא מספיק מתייחסים אליהם ולנסות להבהיר להם שמה שחשוב והכרחי לכם כרגע, הוא הקידום המקצועי שלכם.
בתולה
אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות במישור המשפחתי בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה תחום זה במטרה לגרום לכם לכוון לעצמכם מסלול מחודש שבו תוכלו לממש את עצמכם בדרך טובה יותר. ייתכן שהחודשים הקרובים עדיין לא יהיו קלים כפי שהייתם רוצים, אך זה בדיוק הזמן לשנס מותניים ולהשקיע את מקסימום האנרגיה בתחום החדש אליהם נכנסתם לאחרונה.
מאזניים
השבוע הכוכבים המשמעותיים בתקופה האחרונה נשארים להשפיע בבית המשפחה שלכם ומסתבר שהיחסים שלכם בבית גורמים לכם לתחושת יחד והנאה ואף יש להם השפעה עליכם ועל סגנון חייכם. גם הכוכב שלכם ונוס שהוא הכוכב המקושר איתכם ומגיע לבקר אחת לשנה וחצי, יימצא מהשבוע הקרוב במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ויגרום לכם לתחושת נינוחות.
עקרב
חודש יום ההולדת הוא תמיד זמן מצוין לחשבונות נפש מאוד משמעותיים וביקור כוכב וונוס במזל שלכם גורם לכם לימים נעימים ומרגשם במיוחד. עובדה זו מתגברת לאחר העובדה שעברו עליכם תקופות קשות שהשאירו אצלכם תובנות משמעותיות רבות. הדבר החשוב ביותר שעליכם להפנים הוא שאינכם יכולים לשפוט אנשים לפי תפיסת העולם שלכם, כיוון שלכל אחד יש את הזמן והקצב שלו.
קשת
נראה שאתם עומדים בפני פריצת דרך מאוד משמעותית בחייכם ולאו-דווקא במובן המקצועי או הכלכלי, אלא בתפיסת העולם שלכם לגבי עצמכם ולגבי כלל ההתנהלות הכללית שלכם בחיים. עד היום הייתם שבויים בדפוסי התנהגות ישנים שלעיתים קרובות מדי הפריעו לכם להתנהג בצורה טבעית ואף עכבו אתכם, ואילו מעכשיו נראה, שאתם מתחילים לקחת אחריות ולשנות את חייכם.
גדי
אתם אנשים שתמיד מנסים להצדיק את מעשיכם באמצעות עשייה כלשהי ואולם מאחר שכוכבים משמעותיים עברו אל בית תת-ההכרה שלכם. נראה שהחודש ולמעשה עד ליום ההולדת שלכם, יהיה זה זמן בו יהיה לכם פחות נוח לפעול, אלא יהיה נכון יותר להישאר פסיביים אף שזה בניגוד לאופייכם הטבעי. שבו עם עצמכם וערכו סדר עדיפות לגבי מה דחוף לעשות השבוע ומה יכול לחכות.
דלי
בחודש הקרוב נראה שייחתכו נושאים רבים הקשורים לקריירה שלכם ולדרך ההצגה האישית שלכם מבחינה מקצועית. ייתכן שיהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ונראה שלא תרצו להעמיס את עצמכם על האחרים בשאלות מיותרות כך שאם תגיבו בצורה אגרסיבית, תאבדו את הרושם הטוב שעשיתם עד היום. חשוב מאוד שתנסו להיות מאוזנים ותשמרו על יציבות פנימית.
דגים
נראה שהחודש הקרוב עומד להיות מאוד אינטנסיבי בכל הקשור לנושאי הקריירה שלכם וגם לאלה מכם שאולי לא עוסקים בעיסוק מוחצן אך בכל זאת בעיני עצמכם, העשייה היומיומית שלכם היא בעצם הקריירה של עצמכם, חשוב מאוד שתהיו בקשר עם הקרובים לכם על-מנת לעשות תיאום ציפיות. רק שוויון ביחסים ובציפיות יגרום לכך שלא תרגישו שאתם נשחקים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  22/11/2020   |   עודכן:  22/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פייק-מדינה יהודית, דורשים הכרה, אנוכיות, ישוחרר ויפוצו    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבוע טוב והרבה בריאות ואושר
ארי בוסל
ביד הנשיא כוחות עצומים אחרים, גופים רשמיים וחשאיים, והמטרה היא לא עבורו כי אם להגן על טוהר הבחירות נגד מניפולציות מבית או מחוץ
יהודה קונפורטס
במרכזו של כנס התקשוב הממשלתי eGov, שהתקיים השבוע, עמדו שני נושאים חמים: הפעילות הדיגיטלית של הממשלה בימי הקורונה ושיתופי הפעולה הטכנולוגיים האפשריים עם החברים החדשים שלנו מדובאי ומאבו דאבי    כמה תובנות מהאירוע
טל בן-יעקב
ישנן מספר יסודות עליהן מושתתת האנטישמיות    בין השאר היא נובעת מהעובדה כי העם העברי הינו קדום, עתיק, שופע חוכמה, קטן, סגור ומסוגר, בעל השפעה עצומה על העולם, אשר שרד מספר ניסיונות השמדה ואשר שומר על ייחודיותו וצביונו    הפלשתינים מבקשים ליצור לעצמם היסטוריה שקרית    שלום איתם ישמר את הרוב היהודי בארץ
יורם אטינגר
אסכולת "פלשתין תחילה", המאפיינת את יועציו הבכירים של ביידן, מאמצת לחיקה את העניין הפלשתיני, וסבורה שהוא לב הסכסוך ערב-ישראל ונושא מרכזי בסדר היום הערבי    היא מתעלמת מהעובדה שהערבים רואים בפלשתינים אב-טיפוס לטרור, חתרנות וכפיות-טובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il