X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הפוליטיקאים המובילים את הדגלים השחורים מנסים לשנות את הטרמינולוגיה, ולקרוא לו "הנאשם מבלפור" מה ששוב מבדל אותו מכל איש ציבור אחר, ומבצר את מעמדו
▪  ▪  ▪
מצליח קטי? [צילום: משה שי/פלאש 90]

צפיתי במגזין ליל שבת של ערוץ 12. רינה מצליח, טוענת שהשאלה היא ביבי או לא ביבי, והיא כלל לא מבינה שהיא מנציחה את שלטון בנימין נתניהו באמירותיה ההזויות לטעמי.
טוב שם משמן טוב - האם למנחם בגין קראו בתקשורת מני? האם דוד בן-גוריון נקרא דודו? או שמא יצחק רבין נקרא איציק? או אם נשיא המדינה נקרא בתקשורת רובי?
התמזל מזלו של נתניהו, ושמו הפרטי, הכינוי המאד פרטי שלו, ביבי, הוטמע בתקשורת, הוא הפך לבן בית במטבח ובסלון של כולנו, כן ביבי לא ביבי, כאילו אין כלום מלבדו.
הפוליטיקאים המובילים את הדגלים השחורים מנסים לשנות את הטרמינולוגיה, ולקרוא לו "הנאשם מבלפור" מה ששוב מבדל אותו מכל איש ציבור אחר, ומבצר את מעמדו. הם לא מבינים ההזויים האלה שכל מי שרוצה לרענן את השלטון בישראל חייב למקם את ראש הממשלה הנוכחי באותה נקודה בה היו ראשי ממשלה אחרים שהוחלפו בבחירות, ולקרוא לו בשמו באופן המכבד את בוחריו ואת תפקידו הרם, ראש הממשלה נתניהו, בנימין נתניהו או סתם נתניהו, ממש כפי שאנו נוהגים עם החליף שלו, בני גנץ או גנץ וממש כפי שאנו נוהגים עם כל איש ציבור אחר במעמדו, בלי כל קשר לביקורת שיש לנו או אין לנו על איש הציבור.
כן נתניהו או לא נתניהו - ואז אנו מגיעים למגזין אולפן שישי של ערוץ 12, במהלכו טענה הפרשנית רינה מצליח, כי כעת הפכה הזירה הפוליטית לזירת כן נתניהו או לא נתניהו [או בלשונה של קטי - כן ביבי או לא ביבי [קטי הוא שם פרטי נוסף של הגברת מצליח, והייתי ממליץ למרואיינים לקרוא לה כך בשידורים מכאן ולהבא])
אין לי אלא להתפלא על העיוורון המוחלט לטעמי של ה-SO CALLED פרשנים הממלאים לנו את המסך באמירות הזויות וחסרות הגיון פוליטי מבוסס, לדעתי.
1. השאלה נתניהו כן או לא מלווה אותנו מיום מינויו כראש ממשלה, ואין בה כל חדש.
2. כל עוד זו תהיה השאלה, נתניהו ייקח את כולם בסיבוב כי היא שד משחת פוליטי, את מה שהוא שכח בפוליטיקה כל האחרים יחדיו עוד לא למדו כלל.
3. לא חשוב מה יהיה בבחירות שבסיסן הוא נתניהו או לא נתניהו, למחרת הבחירות הוא יסובב את כולם סביב האצבע הקטנה שלו, יקים ממשלה, או יביא לבחירות חדשות.
4. באמירות ההזויות האלה של קטי וחבריה לפאנל הם רק מגבירים את אחיזת ראש הממשלה נתניהו בהגה השלטון.
כן נתניהו או כן?? - בחירות רציניות אף פעם לא תהיינה על בסיס כן או לא, אלא על בסיס כן או כן. כל עוד לא יעמוד מנהיג רציני עם סיכוי להתמודד מול נתניהו וכל עוד שופרות התקשורת המבקשות לסיים את כהונת נתניהו יעברו לטרמינולוגיה של כן נתניהו או כן, יונצח עוד ועוד שלטונו של נתניהו, כי כיום, על-פי הטרמינולוגיה של כן נתניהו או לא נתניהו, מוחדר לתודעת הציבור הווקום האלקטוראלי המנסה את מזלו מול נתניהו, מה שהופך את הבחירות לבחירות בין נתניהו לבין נתניהו.
בחירות הן תמיד החלטה מושכלת בין אלטרנטיבות ריאליות, ו"לא" איננה אלטרנטיבה, כי היא תוצאה 100 הפוכה של בחירת הכן, ואם מישהו חפץ בבחירות שלא תהיינה בין נתניהו לנתניהו, חייב להתפשר, אולי אפילו מן הקצה על הקצה, ולהעמיד מול נתניהו מנהיג מוסכם ושמו????, וכך הבחירות תהייה בין נתניהו ובין ??? ולא כמו בשנים האחרונות, בין נתניהו לנתניהו.
קטי החליפי דיסקט - קטי יקירתי, החליפי דיסקט, על-פי ההתבטאות שלך אני נוטה לחשוב שאת חפצה בהמשך שלטונו של נתניהו, ואם הנך סבורה אחרת, אנא שקלי מכאן ולהבא היטב היטב את אמירותיך בשידור.

תאריך:  15/12/2020   |   עודכן:  15/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השאלה כעת היא ביבי או נתניהו
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
התנפלות הנאשם מבלפור
אתה כנראה טועה  |  15/12/20 15:58
2
" יקח את כולם בסיבוב" , ה.א.?
שלמה המגיב   |  15/12/20 20:27
3
ולהלן סקר ערוץ 12 מהערב
שלמה המגיב  |  15/12/20 20:45
4
אנחנו לא מוכנים לעסקת טיעון!!
אקטואלי  |  15/12/20 23:23
5
התייחסות למגיבים
ה.א  |  16/12/20 07:54
 
- " עשה קרקס מכולם" , הלפרין ?
שלמה המגיב  |  16/12/20 12:41
 
- צודק, מזה 10 ש' לפיד הוא רוה"מ ל"ת
א.ה  |  16/12/20 14:47
 
- וזו תשובתך ,הלפרין ?
שלמה המגיב  |  16/12/20 23:04
 
- אופס.. כבר 10 ש' שליברמן רוה"מ ל"ת
ה.א  |  17/12/20 05:24
 
- ובכל זאת , הלפרין ?
שלמה המגיב  |  18/12/20 08:04
 
- סופי! בנט רוה"מ 10 שנים! ל"ת
ה.א  |  18/12/20 12:56
 
- שיט, גנץ וכחלון ברוטציה!!!!!!! ל"ת
ה.א  |  18/12/20 13:24
 
- ןאסור להזכיר את סער , ה.א ?
שלמה המגיב  |  18/12/20 14:09
 
- התבלבלתי, סער הוא רוה"מ 19 ש' ל"ת
ה.א  |  19/12/20 00:43
 
- התבלבלתי, סער הוא רוה"מ 19 ש' ל"ת
ה.א  |  19/12/20 00:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
היום קל לזכות בכותרות ולהיות תמיד בפוקוס של תשומת הלב הציבורית, גם אם מדובר בדברי הבל, בנבואות שקר, מראשיתן ועד סופן, ובלבד שתהיה אנטי ציוני
דן מרגלית
כדאי לזכור בהתקרב מועד חשבון הנפש בעניין הקורונה כי הפרופסור יורם לס לא היה לבד כאשר התנגד לסגר, שממילא לא ימנע את התפשטות הקורונה אבל יפצע קשה את המשק הלאומי
רפי לאופרט
מחול הסטראוטיפים הוא חזון נפרץ בהוויה שלנו, וכמעט איננו מחמיצים הזדמנות לשלוף סטראוטיפ מצוי ולעשות בו שימוש, בבחינת מצוות אנשים מלומדה: "גם לי יש מה לומר בנדון". מיותר. הפעם הנושא הוא: חשיפת מעורבותה של ישראל בחיסול טרוריסט אל-קאעידה הבכיר, האירני אל-מסרי, לפני כשלושה שבועות{1}. אולם שמו של האובייקט איננו הנושא אליו ברצוני להתייחס, אלא הפרסום שניתן לאירוע
אהרן פאפו
"כאשר צריך - גם מטאטא יורה" אומר הפתגם העממי. טענה זאת שכולה נסיון להתערב בחוק-הלאום כדי לשנות אותו - נראית כתוצר ברור מבית-היוצר של אהרן ברק. חשים כאן את טביעות אצבעותיו אף אם לא הוא המציא אותה. היא נשמעת כפרי-רוחו גם אם הגו אותה אחרים בביה"מ העליון. אין להכנע למגמה מניפולטיבית זאת
עמנואל בן-סבו
העולים החדשים שעלו מכח 'זרע ישראל' ולא מכוח חוק השבות, זכו למה שהמטוסים הבאים אשר יובילו בבטן המטוס עוד כתשעת אלפים ממחנה המעבר באדיס אבבה לא יזכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il