X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביה"ד המשמעתי פרסם את עונשה של האלופה בפרשת ביזוי דקת הדומיה לזכרו של יצחק רבין בחיפה למרות שהתובע ביקש חצי שנה, י-ם קיבלה 2 משחקים
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

שני משחקים ללא קהל בפועל - זהו עונשה של בית"ר ירושלים בפרשת ביזוי דקת הדומיה לזכרו של ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל, במשחק נגד מכבי חיפה.
ביה"ד המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קבע הבוקר את העונש ופרסם אותו לאחר הדיון הארוך שנערך אתמול בנושא.
בבית"ר ירושלים נאלצו להמתין עד הבוקר מנת לדעת מה יהיה פסק הדין של בית-הדין של ההתאחדות לכדורגל, שדן בהתנהגות האוהדים הצהובים-שחורים שביזוי את דקת הדומיה לזכר ראש הממשלה שנרצח, יצחק רבין ז"ל, לפני המשחק מול מכבי חיפה.
האלופה הועמדה לדין בגין אירועי אותו משחק כששלושה דיינים - עמנואל סלע, חיים אלחדיף וישראל שמעוני - קיבלו את טיעוני שני הצדדים בדיון שארך שעות רבות.
מצידה של ההתאחדות היה זה התובע שלום אבן-עזרא ומנגד המנכ"ל איציק קורנפיין, המנג'ר גיורא שפיגל, היו"ר אלי ארזי, המנהל מנחם נידם ועו"ד אלעד אייזנברג ייצגו את בית"ר.
לאחר מספר שעות שבהן נערך הדיון, המליץ אבן-עזרא להעניש את בית"ר בקיום משחקים ללא קהל לאורך חצי שנה, אבל כאמור בבירה חיכו עד הבוקר להחלטת ביה"ד.
אלי ארזי: "שקלתי להתפטר"
ארזי אמר לדיינים בפתיחת הדיון: "אני מתנצל ומגנה את מה שעשו אותם האוהדים. מדובר במעשה מכוער, ואני בא לכאן בתור חלק מהאוהדים השפויים. אוהבים לשנוא את בית"ר, החליטו על העונש שלנו עוד לפני שהשמענו את קולנו. רוצים לרצות ציבור שלם בשביל כמה חברי כנסת כמו אחמד טיבי שרוצים למצוא חן".
"הייתי רוצה שהאוהדים האלה לא יהיו איתנו, שקלתי להתפטר. מסתבר שבמדינה שלנו יש הרבה צביעות. שליש מהמדינה לא מזמן היתה בעד לשחרר את יגאל עמיר אבל בתקשורת לא עשו רעש כמו שעשו לבית"ר".
עו"ד אלעד אייזנברג, המייצג את בית"ר, התייחס להאשמות ואמר: "לא נוח לי עם כתב האישום שהוא קצת פופוליסטי. אין מחלוקת שנשמעו שריקות בוז, אבל לא שמענו ולא היתה ראייה אחת שהאוהדים שרו ליגאל אמיר".
"אין מדובר כאן בעבירת משמעת ולא עבירה פלילית ולא ברור לי מה אנחנו עושים כאן. החוק הישראלי לא אוסר שריקות בוז ליצחק רבין, עד כמה שזה מקומם. לתובע אין קייס לתבוע אותנו".
אייזנברג המשיך בדבריו ואמר: "איפה ההתאחדות כאשר אוהדי הפועל תל אביב שרים שירי שואה. לא שמעתי את ההתאחדות כאשר אוהדי סכנין שורפים את דגלי ישראל ומבזים את ההמנון".
עורך דינם של אוהדי בית"ר ירושלים הוצא מהדיון לאחר שהדיינים קבעו כי אינו צד בעניין ואחרי שכמה וכמה פעמים הפריע למהלך הדיון.
אבן עזרא דרש: חצי שנה ללא קהל במשחקי בית"ר
במהלך הדיון התעמתו מילולית אלי ארזי ותובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא. ארזי בא בטענות קשות וטען בין היתר שאבן עזרא אינו מפרש נכון את החוק. התובע אמר בתגובה לארזי: "לפני שידעת שהכדור עגול ושיש את בית"ר ירושלים, אני ייצגתי בזמנו את בית"ר בספורט. אני לא מעליב אותך ואל תתקרב לאוהדים בהתנהגות".
לדיינים אמר אבן עזרא: "אנחנו חייבים להוקיע את התופעה שהולכת וגוברת בקרב הקהל ואסור לנו להשלים איתה. לא מדובר במאות אלא בהרבה יותר - זה כבר לא קומץ".
בתגובה להתנהגותם של אוהדי בית"ר ירושלים בחיפה, המליץ אבן עזרא על עונש חסר תקדים בכל קנה מידה ודרש כי האלופה תשחק בחצי השנה הקרובה ללא קהל.

תאריך:  08/11/2007   |   עודכן:  08/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני משחקים בפועל ללא קהל לבית"ר ירושלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
את צואת רבין ואוסלו נאכל עוד.. ל"ת
מוטי א  |  8/11/07 12:48
2
ואם שורקים לאולמרט..מה העונש?
חיים לוי  |  8/11/07 13:53
3
תגישו בג"צ.הגיע הזמן להעמיד
חשדנית  |  8/11/07 15:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דינה גולדמן
ארה"ב הביעה את חששה כי ישראל תתקוף את אירן על-רקע פיתוחי הגרעין האחרונים    בדרגים הצבאיים של וושינגטון מאמינים כי קיומן של סרכזות כה רבות יכול להיות "הקש האחרון" על גבה של ישראל
ONE
מאמן מכבי ת"א מתכונן למפגש מול אפס פילזן ומאמנה הערב ב-20:45 ביורוליג    ביינום: "בלאט אחד המאמנים הטובים באירופה. באטיסטה: "זו ההזדמנות שלי"
יפעת גדות
תזונה אינה משפיעה על רמות הפרוטאינים בדם
מחלקה ראשונה
החפתים של יעל צרפתי זכו במקום הראשן של תחרות העיצוב הבין לאומית של GIA האמריקנית, והסיכה של טל סלומון נבחרה לסיכת הכבוד של הבונדס לשנת 2008
יואב יצחק
העוקץ: משרדו הועבר לפירוק    השותפים, בהם דנציגר, יקבלו כספים גם בשנים הבאות    "ועדת השניים" אישרה    הוועדה מסרבת לחשוף את פרטי ההסדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il