X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גרפולוג ופסיכולוג הקימו בתל אביב מכון לפיתוח קשר זוגי. זה לא משרד-שידוכים, גם לא לוחצים בו בכיוון חתונה. השלב הראשון הוא איבחון עצמי של הצרכים והציפיות האמיתיות מבן או בת הזוג. כשיודעים את זה - מספק המכון רק את עזרי הלימוד הדרושים. לא את האשה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בשורה חדשה לפנויים ולפנויות, המתקשים במציאת בן-זוג מתאים: בליבו של רחוב דיזנגוף בתל אביב נפתח מכון לפיתוח הקשר הזוגי. בעליו, הפסיכולוג אהרון רים והגרפולוג יעקב נחליאל, מכחישים בכל תוקף כי מכונם הוא, בסך-הכל, עוד משרד-שידוכים. לבאים בשעריו לא מוכרים בן-זוג, אלא מתווים, בשיטה מדעית, מסגרת הולמת למיפגשים הדדיים, כשהדגש מושם על מה שמכונה, "עיצוב המודעות העצמית", בדיוק כמו שמו של המכון עצמו.
בעלי המכון משוכנעים כי הכרת בן הזוג מחייבת הכנה קפדנית ואינטנסיבית, מראש, של שיעורי-בית, ממש כמו לימוד מקצוע. נקודת המוצא שלהם: במרבית המקרים אין הקשר הזוגי מתרחש מעצמו. בהיעדר הספונטאניות, הוא כרוך במידה רבה של השקעה ופתיחות, בנכונות למודעות עצמית ולחשיפת הדימוי האישי בעיני הזולת.
השלב הראשון הוא איבחון עצמי של הצרכים והציפיות האמיתיות מבן או בת הזוג. הוא כרוך במילוי שאלון אישי, המאפשר ניתוח וחשיפה עצמיים, עד לדרגת ההעמקה הנראית לו. נכללות בו שאלות דיסקרטיות ואינטימיות - ממצב-בריאות ועד ניסיון מיני. השאלון מועבר לקבלת חוות-דעת גרפולוגית, וזו גוררת בעקבותיה סידרה של מיבחני-אישיות, המעובדים ומנותחים במחשב. הם נועדו ללימוד עצמי, נעדר כל סיוע, של המאפיינים האובייקטיביים העצמיים.
בסיומו של שלב זה מתקיים מיפגש אישי עם הפסיכולוג, לניתוח ולקבלת היזון חוזר.
השלב הבא: השתתפות בדיונים קבוצתיים, לקבלת התרשמות בלתי-אמצעית מדעתם של חברים אחרים במכון. כל המידע הרלוונטי מרוכז, נבדק, ובסופו של דבר מוגשות לפונה-המטופל המלצות והצעות לפעילויות רצויות במסגרת המכון. לכל חבר מתוכנן מסלול אישי, כאשר רשימת הפעילויות כוללת טיולים בארץ, תוך שימת-דגש על טיולי-מידבריות; סדנאות-תקשורת; פעילות וסדנאות לעיצוב דימוי, תנועה ומחול מונחה; מפגשים לפיתוח אישי וחוגים מחוגים שונים.
כל הפעילויות האלה מוצעות לפונה-המטופל בעיסקת-חבילה. משך הפעילות הצפוי: שישה עד שמונה חודשים - שהוא פרק הזמן המשוער להגשמת מטרותיו הבסיסיות של המכון: עיצוב המודעות העצמית ופיתוח הקשר הזוגי. שלא כמו במשרד-שידוכים מן השורה, אין עוקבים "במכון לעיצוב המודעות העצמית" אחר התוצאות בשטח. מספקים רק את עזרי הלימוד הדרושים - לא את האשה. לא בודקים אם ניצל חבר המכון את פעילותו למטרות נישואין, או למטרות אחרות כלשהן. עצם החברות והפעילות במכון היא הנותנת.
במרוצת שלושת החודשים, שבהם פועל המכון, יש לדברי בעליו התעניינות ניכרת, הן מצד בני העיר והן מצד בני קיבוצים ומושבים. קהל היעד: בעלי השכלה על-תיכונית, הנוהר לשם מדי יום. הנשים הן, בדרך כלל, המרכיב הדומיננטי. רק מתחת לגיל 30 יש רוב בולט לגברים.

תאריך:  08/11/2007   |   עודכן:  08/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסוד בקשר הזוגי: עיצוב המודעות העצמית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
יו"ר איגוד התעשיה הקיבוצית, יונתן מלמד: הכנסות מפעלי הקיבוצים ירדו ב-900 מיליון שקל בגלל חולשת הדולר
רועי שטיינברג
רומק, בר ענק בהרצליה פיתוח (ובשבילכם, אבא של בנצי) שולח את רועי שטיינברג אל זיכרונות מ"אסקימו לימון", פרצי צחוק בלתי נשלטים ואל הישראליות הבוטה והפמיליארית של פעם
עומר עמנואל
תמי 4" היא החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות טיהור וסינון מים    מחיר הקנייה משקף שווי שוק של 140 מיליון שקל לאחר ההשקעה
דוד רוזנטל
דוד רוזנטל הופך לילד פסטיבל מאושר וקופצני לנוכח פסטיבל המולים שאליו נקלע בטרין    כבר 14 שנים (!) עורך השף יוסי סוויסה את חגיגות הצדפה השחורה ועם מסורת לא מתווכחים, אז יאללה סעו ליבנה
משה ריינפלד
חברת מוצרי הספורט השנייה בגודלה בעולם אומרת שרכישת ריבוק העניקה לה כושר מיקוח עם ספקיה ואילצה אותם להוריד מחירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il