X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועדון ישראלי חדש לחילופי דיור יאפשר לחבריו להתגורר בעת שהותם בחו"ל כמעט בכל מקום בעולם - תמורת דירתם בארץ
▪  ▪  ▪

אם אתם משתוקקים לצאת לחו"ל, אך התקציב העומד לרשותכם אינו מאפשר זאת, אולי תמצאו עניין במועדון הישראלי החדש לחילופי דיור, "ביתי הוא מבצרי", שיחל לפעול, לראשונה, בחודש ינואר הקרוב, בארץ. באמצעות המועדון הזה תוכלו, מן הסתם, להגשים את חלום הנסיעה בהוצאות קטנות יחסית.
חילופי דיור - מסביר נציג המועדון בארץ, בני אלוני - הם האמצעי האידיאלי לממש חופשה בחו"ל. אתה רשאי להחליף לזמן מה את ביתך בתל אביב, או בירושלים, בבית מזכוכית ופלדה במנהטן, בווילה הצופה על-פני האוקיינוס בהוואי, בטירה סקוטית עתיקה ולמעשה - כמעט בכל מקום שתעלה על דעתך.
המועדון הישראלי, שיחל לפעול עם תחילת השנה האזרחית החדשה, הוא הסניף המקומי החדש של מועדון בינלאומי, שמסייע לחבריו, זה שנים רבות, בחילופי דירות ברחבי העולם. ראשית פעולות המועדון היתה בארה"ב ובאירופה בשנת 2000. עתה פרושות פעולות המועדון על-פני ארבע יבשות. רבבות חברים פעילים רשומים בו והם נהנים משירותי המועדון. השירות העיקרי שלו הוא הוצאה לאור והפצה של מדריך, המכיל את פרטי המנויים ובקשותיהם לבילוי חופשה.
חמש אפשרויות מציע המועדון הבינלאומי למנוייו: חילופי-דיור, השכרה, חילופי-נוער, אירוח (בתשלום) ומציאת בן-לווייה לטיול. שלוש האפשרויות הראשונות - החלפה, השכרה וחילופי נוער - מושכות את תשומת הלב הרבה ביותר. לתנופה מיוחדת זכו באחרונה חילופי הנוער.
מדריך שנתי
הרעיון הבסיסי הוא פשוט: בעד דמי-מנוי נמוכים רושם המנוי את ביתו או דירתו במדריך שנתי שהמועדון מפרסם. תוספות למדריך מתפרסמות עם הרשמת מנויים חדשים. מתוך המדריך בוחר הנופש את האזור הגיאוגרפי שבו הוא מעוניין לבלות וכותב במישרין למנויים הגרים באזור זה.
היומון האמריקני רב התפוצה, "ניו-יורק טיימס", מספר באחד מגיליונותיו האחרונים כי כמה תושבים של האזור המטרופוליטני של ניו-יורק מסורים שנים רבות לסיגנון זה של חופשה. משפחת סטנפורד, למשל, החליפה את ביתה, השוכן בחלק המערבי של ניו-יורק, פעמים רבות. הם היו כבר שלוש פעמים בטירה באירלנד, באי במפרץ מקסיקו, בגורד-שחקים בקולורדו, ובדירה בקנדה.
מי שירצה להירשם למועדון הישראלי, יתבקש למלא טופס-הרשמה ובו פרטים על הבית או הדירה שברשותו. מחיר ההרשמה לשנה החדשה יהיה 500 שקל ותמורת מחיר זה יקבל הנרשם מדריך שנתי, שבו מצויינות כל כתובות המנויים בעולם. מי שלא יהיה מעוניין בפרסום שמו במדריך - יהיה רשאי לקבלו תמורת 150 שקל. מי שיגלה עניין בפירסום תמונת ביתו במדריך - יצטרך להוסיף 100 שקל למחיר ההרשמה.
נוסף לרישום פרטי החברים יכיל המדריך הנחיות מפורטות מאוד כיצד לנהוג בחילופי-דיור, בחילופי-נוער, באירוח ועוד. נושאי ההנחיות: סידור חשבונות, חשמל וטלפון; בדיקת ביטוח המכונית - אם החילופים כוללים חילופי-מכוניות; רשימת מספרי-טלפון חיוניים וכתובות של רופא, מוסך, מסעדות, חנויות ושמרטף.

תאריך:  08/11/2007   |   עודכן:  08/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
מנכ"ל הכנסת, אבי בלשקניקוב הוציא לאחרונה הנחיה לכל באי הכנסת ובה איסור להגיע לכנסת בקרוקס צבעוני    דובר הכנסת: "כמו שלא מרשים לבוא בלבוש קיצוני, כך אין בכנסת מרשים לבוא בקרוקס צבעוני"
ראובן לייב
גרפולוג ופסיכולוג הקימו בתל אביב מכון לפיתוח קשר זוגי. זה לא משרד-שידוכים, גם לא לוחצים בו בכיוון חתונה. השלב הראשון הוא איבחון עצמי של הצרכים והציפיות האמיתיות מבן או בת הזוג. כשיודעים את זה - מספק המכון רק את עזרי הלימוד הדרושים. לא את האשה
משה ריינפלד
יו"ר איגוד התעשיה הקיבוצית, יונתן מלמד: הכנסות מפעלי הקיבוצים ירדו ב-900 מיליון שקל בגלל חולשת הדולר
רועי שטיינברג
רומק, בר ענק בהרצליה פיתוח (ובשבילכם, אבא של בנצי) שולח את רועי שטיינברג אל זיכרונות מ"אסקימו לימון", פרצי צחוק בלתי נשלטים ואל הישראליות הבוטה והפמיליארית של פעם
עומר עמנואל
תמי 4" היא החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות טיהור וסינון מים    מחיר הקנייה משקף שווי שוק של 140 מיליון שקל לאחר ההשקעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il