X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איך זה ישפיע על שאר המזלות? מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי ששנה זו תהיה מבורכת עם הזדמנות פז לילידי שאר המזלות המושפעים מכוכב זה, כדי להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח גם אליכם.
▪  ▪  ▪
משנה מזל [צילום: AP]

יופיטר, המוכר גם בשמו צדק, עבר החודש למזל דלי ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. כוכב זה נכנס השבוע למזל דלי וישהה בו עד לסוף ינואר 2021. המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: דלי, טלה, קשת, תאומים, מאזניים.
מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי ששנה זו תהיה מבורכת עם הזדמנות פז לילידי שאר המזלות המושפעים מכוכב זה, כדי להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח גם אליכם.
התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם. תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.
לעומת זאת, ילידי המזלות הבאים: אריה, עקרב, שור בתולה וסרטן יחוו את יופיטר מצדו השלילי. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע.
האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו, תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.
דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.
בחודשים יולי ועד אוקטובר 21, ישהה כוכב יופיטר בנסיגה וזה הזמן הנכון לבדוק את ההצעות בשבע עיניים ולהיות יותר זהירים. הסיבה היא שבזמנים אלו יכנסו הצעות לחייכם שתחשבו אותם מוצלחות ורק בתום סיום הנסיגה, תבינו שלא ראיתם את הדברים נכון...
תפקיד הנסיגה כמו בכל נסיגה הוא גם להקצין את תחומי השפעת הכוכב כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את העובדות מכל הזויות האפשריות ורק אחר כך להחליט. כדי להישאר במסגרת הנכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ואף לעשות מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית הכספים שלכם, הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות בתחומי חיים שונים אך בעיקר בענייני כספים ולכן, יש למה לחכות ולקוות!
▪  ▪  ▪

System.String[]

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  10/01/2021   |   עודכן:  10/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב ההזדמנויות והשפע הגיע למזל דלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
אירן לאבריל היינס, כמו אנתוני בלינקן וג'ייק סאליבן, תפישת עולם רב-לאומית המעדיפה פעילות מדינית וביטחונית המשותפת לארה"ב, לאירופה, לאו"מ, לארגונים בינלאומיים נוספים ולבעלות ברית נוספות, על פני פעילות עצמאית של ארה"ב
יוסף אורן
חלק א' - השירים בקריאה פרשנית    כדי לבאר את השירים האלה תחילה כפשוטם, כצמד שירים ליריים שלתוכנם ישנה משמעות אוניברסלית - אני שם נפשי בכפי במתן פירוש לשני השירים האלה של ביאליק משנת 1901 על-פי גישה פרשנית מעט-קיצונית, שהייתה האוּרים והתוּמים בחוגים לספרות בתחילת שנות השישים
ארי בוסל
קם נשיא וניסה לשנות ולהלחם בשנאת העולם נגדנו    שנאה עתיקת יומין, ואיש לא העז לחשוב אחרת, שאולי ניתן וראוי וכדאי לפעול    עד שהגיע הנשיא טראמפ ויצא להלחם את מלחמות ישראל    הוא ולא אחר, הוא ולא אנחנו    הוא נלחם באנטישמיות שהשתלטה באוניברסיטאות ובתקשורת ובהוליווד, באו"ם ובמדינות זרות    הוא היה המגן והלוחם, ואנחנו - כפויי טובה
יאיר דקל
הנשיא שידל, כמעט הכריח, את מזכיר המדינה להשיג לו עוד קולות בבחירות כדי ששני נציגים רפובליקניים של המדינה ייבחרו לסנאט
רצון ערוסי
רבותיי, אין דרך אחרת - צריך לקבל באופן בסיסי את התורה כחוקה בדיוק כפי שאם אתה מעוניין לשמור על זכותנו בארץ הזאת לא תצליח בלי התנ"ך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il