X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוער הנבחרת מתכונן למשחק מול החבורה של הידינק ביום שבת, שיכול לקבוע האם הרוסים יעלו ליורו על חשבון אנגליה על בוזגלו: "הוא כישרון אדיר"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

נבחרת ישראל תארח ביום שבת את רוסיה באצטדיון רמת-גן במסגרת מוקדמות יורו 2008 ולמרות שהחבורה של דרור קשטן כבר איבדה כל סיכוי להגיע לאליפות אירופה שתתקיים בשוייץ ואוסטריה, המפגש עם השחקנים של חוס הידינק מעורר עניין רב בכל אירופה.
לאנגליה, השניה בבית 5, יש 23 נקודות מ-11 משחקים ונותר לה עד סיום הקמפיין רק משחק בית מול קרואטיה בוומבלי. רוסיה שנמצאת במקום השלישי (21 נקודות) תנעל את המוקדמות במשחק חוץ מול אנדורה החלשה, אחת מ-3 נבחרות שעוד לא השיגו נקודה בקמפיין, כך שהמשחק מול ישראל ביום שבת יקבע מי מהשתיים תעלה ליורו.
שוער הנבחרת, דודו אוואט, יצטרך לשים את הצרות מלה-קורוניה בצד ולהיות במיטבו כדי למנוע מאלכסנדר קרז'אקוב, אנדריי ארשבין וחבריהם למצוא את הרשת.
"במשחק הזה יש עלינו יותר לחץ ממשחקים אחרים שבהם שאנחנו כן צריכים את הניצחון", אמר אוואט ל-ONE, "כל העולם יראה אותנו ומצפה שנפגין ספורטיביות עד הדקה ה-90, אני בטוח שנעשה את זה".
אוואט אמר על הכנות הנבחרת: "ערכנו אימון ראשון וכבר בחדר ההלבשה אתה שומע שהחבר'ה באמת באים ברצינות ולתת את הכול, אלו שחקנים צעירים שמקבלים הזדמנות ללבוש את חולצת הנבחרת. אך מעבר לזה אנחנו שחקנים מקצוענים שבאים לעשות הכול כדי לנצח".
על המשחק שקילקל לדעתו את הקמפיין של הנבחרת אמר השוער: "מה שגמר את הסיפור זה המשחק נגד קרואטיה בארץ, להפסיד באנגליה אפשר ובקרואטיה אולי אפשר היה לעשות יותר, אבל אם היינו מנצחים את קרואטיה בארץ, היינו עדיין בתמונה.
"יש לנו סגל צעיר שדרור קשטן מתכנן לבנות עליו לעתיד ואני מאוד מקווה שבסוף עם בניה נכונה אולי נצליח לעשות את זה". על עתיד הנבחרת אמר אוואט: "ישראל מגיעה לכל קמפיין בתקווה, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להגיע, הגיע הזמן שנבחרת ישראל תבנה נבחרת צעירה וטובה".
הקפטן יוסי בניון ייעדר מהמשחק בשל פציעה ובמקומו של קשר ליברפול זומן חלוצה המצטיין של בני-סכנין, מאור בוזגלו, עליו אמר אוואט: "הוא כישרון אדיר, ראיתי גם תקצירים שלו בסכנין, זו בניה נכונה, אני חושב שהזימון שלו מוצדק. קשה להזכיר את בניון, אבל אני חושב שהוא בכיוון. יש לנו צעירים טובים בארץ, צריך לתת להם את הביטחון שייצברו את הניסיון, כי ניסיון זה חשוב".
אוואט אמר על ההיעדרות של בניון: "הוא השחקן הכי חשוב של הנבחרת, בכלל בקמפיינים האחרונים שהשתתף בכל המהלכים של השערים. כרגע הוא לא נמצא איתנו ואני בטוח שהחבר'ה שנמצאים פה, חבר'ה צעירים שבאים לנצל את ההזדמנות שלהם, אני בטוח שיבואו לתת הכול, נקווה לטוב".
על מצבה של דפורטיבו לה-קורוניה ועתידו בספרד אמר אוואט: "המשא-ומתן שהיה עם ברצלונה לא הגיע לסופו, השאיפה שלי לשחק בליגה הראשונה. נכון שאנחנו קרובים לתחתית אבל אנחנו מציגים יכולת טובה. זאת קבוצה צעירה, אנחנו משחקים כדורגל טוב, אבל אין לנו מזל. אם הקבוצה לא תתחזק ולא כמו שאובטח לי שתהיה, אני אשקול לעבור. כרגע אני מרוצה".

תאריך:  14/11/2007   |   עודכן:  14/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוואט: כל העולם יראה אותנו מול רוסיה, ניתן הכל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת "סרט"
תככב בדרמה החדשה של "רשת", "שירות חדרים"    אמורה להעמיד במרכז את האנשים שבדרך כלל לא זוכים למבט נוסף מהאורחים - החדרניות, המלצרים, אנשי הביטחון ואנשי התחזוקה
עומר עמנואל
בכינוס בירושלים טען כי בית המשפט טוען לחולשה אך יש לו עוצמות רבות    לדבריו - לא הכל שפיט
שלומי שפר
יצחק תשובה ונוחי דנקנר פוצצו לפני הצהריים את מלון הפרונטיר בלאס וגאס    היכנסו לראות - התמונות כבר בפנים
עומר עמנואל
בתום דיונים ארוכים הערב, חלה התקדמות במו"מ בין המורים לאוצר    המורים יקבלו תוספת מיידית לשכרם    השביתה צפויה להימשך גם מחר
רותי אברהם
פרקליט המדינה היוצא, ערן שנדר, בראיון לערוץ 1: השאלה אם אולמרט הוא האדם הראוי להחזיק את ההגה של הנהגת המדינה היא ליבת המוקש המרכזי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il