X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
112 מסמכים בני אלפי עמודים כוללים עדויות על התנהלותה של מי שהייתה בת-זוגו של המיליארדר הפדופיל ובמיוחד על חלקה ב"גיוס" נערות לסיפוק צרכיו; מקסוול מצויה במעצר ומכחישה את ההאשמות
▪  ▪  ▪
מקסוול ואפשטיין. חיזוק לראיות [צילום: ג'ון מונצ'ילו, AP]

גיליין מקסוול הורתה לנערות לבצע פעילות מינית בפניו של ג'פרי אפשטיין; החרימה את הדרכון של בת 15 שסירבה לשכב עם אפשטיין; וביקשה מאדם מסוים להביא נערות ל"שירותו" של אפשטיין. כך נטען ב-112 מסמכים בני אלפי עמודים שהותרו לפרסום (יום ד', 27.1.21), המצויים בתביעה האזרחית שהגישה וירג'יניה רוברטס-גיופרה נגד מי שהייתה בת-זוגו של המיליארדר הפדופיל.
מקסוול מצויה במעצר עד תום ההליכים בכלא בברוקלין ומואשמת בסחר בבני אדם למטרות מין בשירותו של אפשטיין; היא מכחישה את ההאשמות נגדה. גיופרה טענה, כי בשנות העשרה שלה היא הייתה אחת מעשרות הקורבנות של אפשטיין ומקסוול. התביעה שהגישה בפלורידה הסתיימה בהסדר בשנת 2017, אך המסמכים הנחשפים כעת צפויים לחזק את הראיות הפליליות נגד מקסוול (בתו של איל העיתונות רוברט מקסוול).
בין המסמכים: עדות לפיה מקסוול השאירה בשנת 2004 הודעה לאפשטיין, לפיה ילדה בת 14 "זמינה ביום שלישי" ו"אין אף אחת למחר". בהודעה אחרת נאמר כי נערה מבקרת בביתו של אפשטיין לצורך "אימון". כמה מקורבנותיו של אפשטיין טענו, כי מקסוול הדריכה אותן כיצד לספק את צרכיו המיניים. אנתוני פיגואורה, שהיה בן-זוגה של גיופרה, אמר בעדותו, כי היא נדרשה שלוש פעמים לשכב עם הנסיך אנדרו (בנה של המלכה אליזבת), אך אינו יודע האם עשתה זאת. לדבריו, היא גם נדרשה לקיים יחסים עם מקסוול ונערות אחרות, לעיתים בהשתתפותו של אפשטיין. עוד טען פיגואורה, כי השלושה נהגו לצאת למועדונים בניסיון למצוא נערות עבור אפשטיין.
ג'והנה סיוברג סיפרה, כי מקסוול "גייסה" אותה בבית הספר לקיים יחסים עם אפשטיין, תוך שהיא מציגה בפניה מצג שווא כאילו תשמש כעוזרת האישית שלה. לדבריה, מקסוול נהגה להעניש אותה אם אפשטיין לא הגיע לסיפוקו; היא קיבלה 20 דולר לשעה. בעבר טענה סיוברג, כי גם אנדרו ניצל אותה מינית (הנסיך מכחיש את כל הטענות נגדו ולא נחקר כחשוד).
רינלדו ריזו, שהיה מנהל משק הבית של המיליארדר גלן דובין, העיד, כי אפשטיין ומקסוול הביאו עימם נערה שבדית בת 15 כאשר ביקרו את מעסיקו בניו-יורק. בעיניים דומעות סיפר ריזו, כי הנערה סיפרה לו שמקסוול נטלה את הדרכון שלה וניסתה לשכנע אותה לשכב עם אפשטיין. ריזו מצא את הנערה בוכה במטבח והיא סיפרה לו על שעבר עליה כאשר הוחזקה באי הפרטי של אפשטיין באיי הבתולה.
המסמכים כוללים גם את עדותה של מקסוול בשנת 2016. היא אמרה כי לא הייתה עדה למעשים פסולים כלשהם במעונותיו של אפשטיין. כאשר נשאלה מתי נודע לה על האירועים, השיבה מקסוול: "כמו כולם, כמו כל העולם - כאשר זה היה בעיתונים". היא טענה, כי גויפרה היא שקרנית, מכורה לסמים וכבר בנעוריה העלתה טענות שווא כאילו נאנסה.
השבוע הגישה מקסוול לבית המשפט במנהטן בקשה למחוק את כתב האישום נגדה, שהדיונים בו אמורים להתחיל ב-12.7.21. עורכי דינה טוענים, כי ההסכם עם אפשטיין לפיו לא יועמד לדין במדינה, בעקבות הודאתו בפלורידה ב-2008, חל גם עליה. עוד טענו, כי בחבר המושבעים הגדול שהחליט להגיש את כתב האישום נגדה, לא היה ייצוג מספיק לשחורים והיספנים.

תאריך:  29/01/21   |   עודכן:  29/01/21
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרטים קשים נגד גיליין מקסוול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האם ברק יארגן הפגנות לפני בית
סניל  |  30/01/21 20:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אפשטיין
איתמר לוין
הפיננסייר המיליארדר ליאון בלאק העביר לפדופיל לפחות 50 מיליון דולר לאחר הרשעתו ב-2008 - תמורת שירותים שלא ברור מה היה טיבם
איתמר לוין
וושינגטון פוסט תוהה: מדוע התקשורת האמריקנית כמעט ולא שמה לב לדבריו של טראמפ בזכותה של מי שמואשמת בשותפות בעבירות המין של אפשטיין?
איתמר לוין
בת-זוגו לשעבר של ג'פרי אפשטיין תישאר במעצר עד תחילת משפטה בעוד שנה    פרקליטיה: ההוכחות היחידות - עדויות בלתי אמינות    התביעה: בידינו תיעוד נסיעות, תמונות ומסמכים נוספים
איציק וולף
הנהלת קרן וקסנר מבקשת להתנער מהקשר לפדופיל ג'פרי אפשטיין    מבהירה כי מילא תפקיד מינהלי בלבד בקרן עד שפוטר ב-2007 וכי לא היה קשור בקביעת מדיניות הקרן    אהוד ברק היה אמור להגיש לקרן שני כתבי יד - בנושא הסכסוך הישראלי-פלשתיני ובנושא מנהיגות    ברק הגיש כתב יד ותקציר ועליהם קיבל את התשלום מהקרן
איתמר לוין
בת-זוגו לשעבר של אפשטיין מואשמת ש"גייסה" שלוש קטינות להעניק לו שירותי מין, עודדה את הקורבנות להיעתר לאפשטיין, השתתפה בחלק מן המעשים ומסרה עדות שקר כאשר נחקרה על הפרשה ב-2016
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il