X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההתלהבות מהנבחרת הישראלית באנגליה לא נרגעה וכעת תורו של הגארדיאן להפציץ בכתבת פרופיל. כנסו וגלו מי ויתר על קורס טיס בשביל לשחק
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

אולי זה בגלל שהם באמת מתרגשים, אולי זה בגלל שעד יום רביעי אין להם משהו אחר לכתוב עליו או אולי זה בגלל שהם חושבים שגם להם תצא מרצדס מכל הסיפור הזה. לא ממש ברור למה, אבל גם יומיים אחרי, התקשורת האנגלית לא מפסיקה להתלהב ולשבח את הנבחרת הישראלית שגברה במוצ"ש 1:2 על נבחרת רוסיה והעניקה לאנגלים צ'אנס אמיתי להגיע ליורו 2008.
אחרי שלל הציטוטים, הדיווחים והתאוריות למיניהן, כעת הגארדיאן הוא זה שמפציץ בכתבת פרופיל שמקדישה כמה מילים לכל אחד ואחד מ-11 הגיבורים שהביסו את הצורר הסובייטי באצטדיון רמת גן. החל מדודו אוואט ועד לעומר גולן, כל אחד מקבל את המיני ביוגרפיה שלו, כולל כמה טעויות (אליניב ברדה בגנט) וכמה דברים שלא בטוח שהשחקנים עצמם יודעים על עצמם (דקל קינן החוואי).
אנחנו על תקן מתורגמנים, תהנו:
דוד אוואט: בן 30 עם 31 הופעות במדים הבינלאומיים. השוער יליד נצרת בעל השיער הארוך מאמין שהוא מיוחד ובעבר הוא הכריז על עצמו כעל השוער הטוב בעולם. הפך לשנוי במחלוקת כאשר הכריז שאין לו בעיה לשחק גם ביום כיפור. מהווה את השחקן העיקבי ביותר ביכולתו בנבחרת הישראלית.
יובל שפונגין: בן 20 עם 7 הופעות בנבחרת. עמדת המגן הימני היא עמדה בעייתית לאורך שנים בסגל הנבחרת הישראלית ובחירתו להרכב הרימה לא מעט גבות בשעתה. משחק עבור מכבי ת"א ששקועה בתחתית הליגה ומחזיק בדרכון אסטוני.
דקל קינן: בן 23 עם 2 הופעות בסגל. מתגורר בקיבוץ על גבול ישראל-לבנון ולעיתים אף עוזר עם עבודות החוואות במקום. חשב למנהיג הגנתי שזקוקו ליותר מהירות בכדי להפוך לשחקן שיהווה מטרה לגיטימית עבור מועדונים אירופיים שונים.
טל בן-חיים: בן 25 עם 38 הופעות בינלאומיות. לא פופולרי כמו יוסי בניון אבל עדיין נחשב לאחד מהשחקנים הכי מוכשרים ומוכרים שאי פעם יצאו מישראל לאירופה. בלמה של צ'לסי כבר הצליח ליצור לעצמו לא מעט מעריצים בסטמפורד ברידג', אם כי לא באופן עקבי.
יואב זיו: בן 26 עם 11 הופעות. ויתר על קריירה בטייס בחיל האוויר הישראלי בכדי להפוך לשחקן כדורגל. משחק כמגן עבור בית"ר ירושלים לאחר שהוסט מעמדת הקשר. אמור לעבור לפ.צ קופנהאגן בקרוב מאוד.
מאור בוזגלו: בן 19 עם הופעה אחת בנבחרת. נחשב כבר זמן מה ליורשו של יוסי בניון וכרטיסו שייך לאביו, יעקב, שמחזיק בו בצוותא עם מכבי חיפה. האב הוא המעריץ הגדול ביותר של הבן והוא כבר הצהיר ש"מאור יהיה אחד השחקנים המובילים בעולם כולו".
תמיר כהן: בן 23 עם 3 הופעות במדי הנבחרת. בנו של אבי כהן, שחקנה של ליברפול וריינג'רס בעבר. משחק במדי מכבי נתניה שם הוא מעצב לעצמו מעמד של גרזן אמיתי במרכז המגרש. הצליח לשמור על שערו הארוך גם במהלך שירותו הצבאי.
גל אלברמן: בן 24 עם 17 הופעות במדי הנבחרת. אחד מהכישרונות הכי גדולים של הכדורגל הישראלי. התכונות שלו כשחקן הופכות לחביב המאמנים בכל קבוצה שבה הוא משחק. הוא נחשב לשחקן מהימן, בעל משמעת טקטית אך לא מבריק במיוחד.
ברק יצחקי: בן 23 עם 5 הופעות במדי הנבחרת. הוחתם ע"י בית"ר ירושלים על בסיס הדיווחים הנלהבים שהגיעו ממחלקת הנוער של הפועל אשקלון ועד מהרה הפך לחביב הקהל וזכה לתשבוחות גם מחברי ההנהלה, למרות שחלקם לא האמינו בו בתחילת הדרך.
בן סהר: בן 18 עם 6 הופעות במדים הבינלאומיים. חלוצה של צ'לסי שנמצא בהשאלה בק.פ.ר הוא שחקן שמסמל סוג של מהפיכה בישראל. 'חוק בן סהר' שקרוי על שמו מועבר בימים אלו בכנסת והוא נועד לאפשר לספורטאים מחוננים להימנע משירות צבאי שיעכב את התקדמותם.
אליניב ברדה: בן 25 עם 4 הופעות בנבחרת. התחיל בבאר שבע, באותו מועדון שממנו הגיע יוסי בניון, אבל מטביע את חותמו בגנט הבלגית (הטעות במקור, ברדה משחק בגנק) אחרי שלא הצליח להטביע את חותמו בליגה המקומית. השער נגד רוסיה היה החשוב בקריירה שלו.
עומר גולן: בן 25 עם 22 הופעות במדי הנבחרת. הגיבור הכובש שנמצא במרכזה של תאוריית קונספירציה בארצו. אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות הישראלית, מחזיק בקשרים משפחתיים עם מועדונו של גולן, מכבי פ"ת. האם לוזון רוצה שגולן ישותף ביותר משחקים בנבחרת על מנת שישיג רישיון עבודה שיאפשר לו העברה מתגמלת לפרמייר ליג? גם אם כן וגם אם לא, האנגלים מודים לו.

תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  19/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"גולן גיבור הקונספירציה, קינן עוזר עם הפרות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המנכ"ל לשעבר של בוימלגרין הקים לפני 5 חודשים מיזם נדל"ן עם דיגל - אך הוא פורק אתמול    שניאורסון היה אמור לקבל ללא השקעה 50% במיזם, וגם אופציה ל-10% ממניות דיגל - והכל בוטל    לא עשו אף השקעה    יתכן שיתוף פעולה בחברה אחרת
איריס פרחי
אביו של נער שרכב על אופניו, ונפגע קלות בתאונת דרכים, תבע את נהג הרכב וביקש פיצוי    נפסק שרוכב האופניים אשם בתאונה ויפוצה בשל הסכמת הנתבע
הדר פרבר
רוברט נובאק מדווח כי במעגלים הדמוקרטים מסתובבת שמועה לפיה קלינטון מחזיקה במידע שערורייתי הנוגע ליריבה אובאמה אך מחליטה שלא לפרסם    אובאמה: אני לא מפחד
איריס פרחי
הורים שחגגו בר מצווה לבנם הופתעו לגלות שהאורחים רעבים וחלק מהמנות חסרות    בית המשפט פסק לטובתם וחייב את הנתבעת בתשלום פיצוי
אלעזר לוין
דמרי לא תקנה מגרש בבוקרשט    מדיפאואר לא תקנה בית רופאים בארה"ב    אספן מעכבת רכישת מגרשים בגרמניה    אחת הסיבות: המשבר בשוק האשראי הבינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il