X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגיע הזמן שגם כל אחד מאתנו כרקמה אנושית חיה ובועטת ניתן יותר כבוד לאנשים שבזכות אומץ לבם בין השאר הוקמה מדינת ישראל ונעזור להם קצת יותר ולא נזכר בהם רק בימי הזיכרון לשואה ולגבורה אלא נטפל בהם בכל ימות השנה
▪  ▪  ▪
יותר כבוד [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מדי שנה עם פרוץ יום הזיכרון לשואה ולגבורה מתחילים לדון במצבם של שורדי השואה אשר הוחמר בשנה האחרונה עקב פרוץ משבר הקורונה והריחוק החברתי שנכפה עליהם בעקבות פרוץ המחלה. דוח מבקר המדינה שפורסם בסוף השנה הקודמת מראה שכשבעים אחוז משורדי השואה זקוקים למענק השלמת הכנסה מאחר שלמרביתם אין פנסיה כי הם עזבו את שוק העבודה.
בין השנים: 2019-2018 נוצלו רק שלושים אחוז מתקציב משרד הרווחה שנועד לעזור לאותם אנשים. כמו-כן, הצוות הבין-משרדי שהוקם כדי למצוא פתרונות לבעיית שורדי השואה אשר נאלצים להתלבט האם לרכוש מזון או תרופות, או לחלופין לחמם את ביתם בימים הקרים של החורף והאביב הבא עלינו לטובה כמעט ולא מתכנס למצוא פתרונות הולמים לאוכלוסייה זו אשר הקימה את המדינה.
כפי שמפרסמת התקשורת מעת לעת, אנשים אלו חיים בבתים עם קירות מתקלפים, רצפה רעועה ולפעמים גם בבדידות מעיקה היות שאיש לא בא לבקר אותם כמעט. לצערי הרב רק עיתונאים מעטים, כמו סיון כהן סבן וצוות התוכנית "הכול כלול", נתן זהבי, אשר מרבה לדבר על מצבם בתוכנית הרדיו שלו ובטורים שלו במעריב וכתבת הרווחה של "ידיעות" הדר גיל-עד אשר מדי פעם מציפה את הנושא, עוסקים בנושא.
כולי תקווה שבעתיד יצטרפו עיתונאים נוספים לסיקור שוטף על שורדי השואה (ובתקווה שמצבם ישתפר לפני שהם עוזבים אותנו והולכים לעולמם) וכן שהממשלה שתקום תיקח נושא זה לתשומת לבה ותורה לגורמים השונים לטפל בזה כאילו מדובר בקרוב משפחה שלהם שזועק לעזרה. הגיע הזמן שכל אחד מאתנו כרקמה אנושית חיה ובועטת ניתן יותר כבוד לאנשים שבזכות אומץ לבם בין השאר הוקמה מדינת ישראל ונעזור להם קצת יותר ולא נזכר בהם רק בימי הזיכרון לשואה ולגבורה אלא נטפל בהם בכל ימות השנה.

תאריך:  12/04/2021   |   עודכן:  12/04/2021
+גנבו לנו את המדינה
10:46 12/04/21  |  אורי שרגיל   |   לרשימה המלאה

מי שמתעמק במניעי ההתנפלות האובססיבית של השמאל על נתניהו בעשרים השנים האחרונות, מבין שגם מאחורי 'התותח הקדוש' ניצבה אותה אג'נדה אפלה, זדונית, קיומית: למי בעצם שייכת המדינה?

תוח קדוש? [צילום: לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
איתן קלינסקי
קול צרחני של אישה לא הרפה והמשיך להרעיל את החלל בחדר ההמתנה -"די! אי-אפשר לשמוע כל היום ברדיו ובטלוויזיה על פולנייה ועל רוסיה. מה רק שם הייתה שואה?! לא נרצחו יהודים בתוניס ובעירק?! האשכנזים השתלטו אפילו על השואה"
איתמר לוין
מדינת ישראל קמה למרות השואה ולא בגללה    האשמת רבנים במניעת הצלה היא עלילת דם    זאב ז'בוטינסקי הזהיר מחיסול תרבותי-התבוללותי של הגולה ולא מהשמדה פיזית    הארגון הרביזיוניסטי לא הוביל את מרד גטו ורשה    היישוב היהודי פעל כמיטב יכולתו להצלת יהודי אירופה    השואה עלולה לחזור על עצמה, ולו בצורה חלקית
עידן יוסף
במסר חריף לניצולי השואה ערך ריבלין הקבלה בין אירועי העבר לאירועי ההווה והאשים כי "תנועות גזעניות וחשוכות, אנטישמיות ושונאות זרים מקבלות דריסות רגל במסדרונות השלטון"    ההערכה היא כי ריבלין מכוון לחוגי הימין בישראל
איציק וולף
אומר בהשקת הספר "עדים אחרונים": אין לי ספק שמשפט נתניהו יתנהל בצורה מקצועית; בית הדין הפלילי בהאג סובל מפוליטיזציה ומחפש את ישראל
איתמר לוין
אתרי השואה ב"ירושלים דבלקן": גטו הברון הירש, ביתו של הנער המציל ג'קיטו מאסטרו, תחנת הרכבת ממנה יצאו השילוחים לאושוויץ והאנדרטה בשולי כיכר החרות בה התחוללה "השבת השחורה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il