X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תקופה ארוכה סבלתם מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגרמה לכם לטלטלות במצב הרוח השמש בשמיים תאיר את המזל שלכם כדי שתוכלו לפעול כרצונכם וללא עכבות
▪  ▪  ▪
מזל שור

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא...) מזל זה עם שאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. אם המטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!
מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!
מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!
מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!
מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!
מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב = וונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!
מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים הזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!
מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף... מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:
מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!
מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!
מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!
מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן הזה את זה. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

תשומת לב
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב עדיין יימצא במזל שלכם הכוכב ונוס שאחראי על כספים ויחסים בין אישיים ויגרום לכם לבחון נושא זה מהיבטים נוספים ולטובה
▪  ▪  ▪

טלה
במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מארס בבית המקושר עם המעגל הסביבתי הקרוב ביותר אליכם הוא בית המשפחה ולכן חשוב מאוד שתבינו שגם אם אתם מזל מאוד מוחצן, הרי שבתקופה הזו יהיה לכם יותר קשה להתנהל עם המקורבים לכם בגלל העובדה שלא תוכלו להגיד ככל העולה על דעתכם. אלא תצטרכו להתחשב באחרים ובדעותיהם
שור
הכוכב שלכם ונוס יימצא במהלך החודש הקרוב במזל שלכם בנוסף לכוכבים אחרים כמו כוכב התקשורת וגם השמש בשמיים תאיר את המזל שלכם כדי שתוכלו לפעול כרצונכם וללא עכבות. תקופה ארוכה סבלתם מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגרמה לכם לטלטלות במצב הרוח. רק בעוד כחודש תוכלו לחוש בתחושת רווחה לגבי מה שהטריד אתכם.
תאומים
אתם נמצאים בטרום תקופת יום ההולדת וייתכן שאתם חווים זמן שבו יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם. אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים והעובדה היא שהכוכב שלכם שאמור לגרום ליחסי תקשורת טובים עם הזולת נמצא במקום המקושר עם תת-המודע ואתם מוצאים את עצמכם מתקשים לתקשר בצורה ישירה עם אחרים וזאת עד כחודש לאחר יום ההולדת.
סרטן
הצורך העיקרי שלכם הוא לפעול למען קידום עצמכם מבחינה מקצועית והנה אתם מוצאים עצמכם פועלים בעוצמה מרובה דווקא במישור החברתי. זהו זמן של התחדשות חברתית משמעותית כך שתוכלו לחזק את המעמד שלכם, לקבל עזרה ולהגיע ליעדים אישיים שהצבתם לעצמכם. הבעיה היא שעדיין לא תרגישו מרוצים מכך כיוון שהמטרה הראשית שלכם היא קידום מקצועי.
אריה
מבחינה מקצועית זוהי תקופה טובה כיוון שאתם מכירים אנשים חדשים וגם כאלה שבהמשך תוכלו ליצור איתם שיתופי פעולה בנושאים שונים. אל תצפו שהאנשים שאתם מכירים עכשיו, יהיו גם כאלה שתוכלו בשלב מאוחר יותר להגדיר כחברים. אבל... כרגע הם טובים לכם עבור המטרות העכשוויות שלכם לקידום עצמכם מבחינה אישית ומקצועית.
בתולה
זוהי תקופה שבה אתם מרגישים שאתם דוחפים קדימה במלוא הכוח ועושים כל דבר תחת לחץ כיוון שאתם מעוניינים להתקדם מהר יותר ממה שהחיים מאפשרים לכם. אתם רגישים לכל מה שאומרים עליכם ואף כועסים מהר מדי ביחס למה שאתם רגילים להכיר בעצמכם . למרות הכל טפחו לעצמכם על השכם, כיוון שלמרות הקשיים אתם בכל זאת מגיעים להישגים.
מאזניים
אתם עובדים קשה על-מנת להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם עומדים בכל הציפיות. נראה שהמכשולים ששמים לפניכם רק מחזקים אתכם להתמיד ולהוכיח את עצמכם. מזלכם שאתם עטופים בחיק המשפחה האוהבת וכולכם מתפקדים ביחד כיחידה אחת שלמה, מול כל מטרה. חשוב מאוד שבפרק הזמן של התקופה הקרובה לא תעלבו כאשר דברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים.
עקרב
בית המשפחה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שהכוכב המוכר בשמו סטורן נמצא אצלכם בבית המשפחה וגורם לכם להבין שאתם צריכים להתייחס יותר ברצינות לכל נושא המשפחה והמשפחתיות בחייכם. זה הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתחום זה. האחריות שאתם צריכים לקחת כדי לעשות זאת מטרידה את מנוחתכם, אך נראה שלא תהייה לכם ברירה.
קשת
זוהי תקופה עמוסה עבורכם ונראה שגם מבחינה בריאותית אתם חווים שינויים מהותיים שגורמים לכם להאט את הקצב. לעיתים נדמה שהמחשבות שלכם מהירות מהעשייה שלכם ולכן המנוחה שאתם חייבים לקחת נועדה על-מנת לסנכרן בין שני הדברים. זה הזמן להשקיע בעבודה ולעבוד הרבה ואפילו בלחץ על-מנת להוכיח את עצמכם ויכולותיכם.
גדי
אלה מכם שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל נראה שעברתם ועדיין אתם עוברים תקופה קשה אך לאחרונה אתם יכולים להתחיל לנשום לרווחה. אתם דואגים מאוד לאחרים אבל כדאי שתשקיעו בעצמכם עכשיו אחרי שהגל הקשה עבר. אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל, עדיין עומדים בפניכם שינויים משמעותיים ובכל מקרה מומלץ להיות זהירים בנושאי כספים.
דלי
ילידי השליש הראשון של המזל מרגישים כבר את השפעתו של הכוכב סטורן ונקראים למחויבות ושינויים שאולי לא תמיד מרגיש לכם שזה נכון לעשות אותה. ואולם חשוב שתזרמו עם הנסיבות כי למעשה אין לכם כל ברירה אחרת. נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בתקופה הקרובה בגלל העובדה שנראה שתרצו לעשות שינויים, אך עדיין מומלץ לחכות עד שתבינו מה כוכב סטורן רוצה לשנות בהם.
דגים
כוכב נפטון בעל השפעה רוחנית לטווח ארוך נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של רעיונות לגבי דברים שכבר מזמן חשבתם לעשות אותם והנה הפעם אתם לוקחים את השליטה לידיכם ומבצעים פרויקטים עליהם דיברתם מזמן. שימו לב שבבית כולם עובדים יחד איתכם בתאום ואתם לא פועלים רק על דעת עצמכם וזאת, כדי לוודא שתקבלו את כל תשומת הלב והעזרה הראויה.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
תאריך:  25/04/2021   |   עודכן:  25/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב בן-יוסף
כדי להבין ממה נובעת האנטישמיות יש להרחיק כמה אלפי שנים לאחור - מיציאת מצרים דרך כיבושי האימפריות העתיקות, מסעי הצלב, האינקוויזיציה, עד לאנטישמיות המודרנית
רפאל בוכניק
בעשור האחרון, הפך נתניהו לדמות המזוהה ביותר עם מדינת ישראל, ובתור שכזה קנה מקום של כבוד בגלריה המכובדת של מנהיגים בינלאומיים
רפי לאופרט
הופעתו של נתניהו ב-21.4.2021 בטלוויזיה, בה הגיב על דיברי בנט לפניו, הייתה מהפחות מוצלחות הזכורות לי בשנים האחרונות. שולבו בה לא מעט סממנים המעידים על נסיגה במעמדו וביכולותיו להמשיך בתרגילים פוליטיים ולסחוף אחריו את רוב הציבור. נותרו לו ימים מעטים לקבל החלטות דרמטיות לעיצוב ממשל ימני בישראל. וכולן מחייבות הודאה בפועל בהיחלשות מעמדו, לצד אופציה ודאית פחות לשיקום שלטונו
ארי בוסל
הבורסה עולה ועולה, מחירי הבתים מזנקים, הכל פתוח, הקניות בעיצומן, טוב ונעים לנו, למה להתעמק במה שקורה שם בביצה של המדינה ה-51?
יוני בן-מנחם
לרש"פ ותנועת חמאס יש אינטרס משותף להמשיך בהסלמת המצב הביטחוני במזרח ירושלים,שתיהן מציגות את עצמן כמגינות על ירושלים ומסגד אל-אקצה לקראת ההודעה הצפויה על דחיית הבחירות הפלשתיניות. ההערכה של גורמי הביטחון היא כי חודש רמאדאן הינו חודש נפיץ מאוד וכי המתיחות הביטחונית במזרח ירושלים ובגבול הרצועה תימשך ואף תסלים אם מחמוד עבאס ידחה את הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il