X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני מודה שאינני מבין למה לא ניצלו את תקופת הקורונה כדי להשלים פרויקטים תחבורתיים כמו נתיבי התחבורה הציבוריים (מיזם "מהיר לעיר") השלמת הקו האדום של הרכבת הקלה וכן השלמת שבילי אופניים במרכז הארץ שתוכננו עוד בתקופת השר ישראל כ"ץ
▪  ▪  ▪
למה מחכים? [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

מי שנוסע בימים האחרונים בכבישים העירוניים והבין-עירוניים שם לב לכך שהנסיעה בין ערים סמוכות התארכה מאוד ונכון לעכשיו לא רואים את הסוף. אני מודה שאינני מבין למה לא ניצלו את תקופת הקורונה כדי להשלים פרויקטים תחבורתיים כמו נתיבי התחבורה הציבוריים (מיזם "מהיר לעיר") השלמת הקו האדום של הרכבת הקלה, וכן השלמת שבילי אופניים במרכז הארץ שתוכננו עוד בתקופת השר ישראל כ"ץ.
הדוגמה הטובה לכך היא חוסר ההשקעה של השרה רגב במיזם "אופנידן" שהיה יכול לגרום לאנשים לעזוב את הרכב הפרטי ולעבור לרכוב על אופניים.
מיזם שבילי האופניים
מתברר כי השרה מירי רגב מעכבת את מיזם "אופנידן" שבמרכזו היו אמורים להיסלל תשעה קטעים של שבילי אופניים אשר היו מחברים בין כבישים בין-עירוניים לאזורים צפופים בתוך הערים, ובכך מצמצמים את התנועה בכבישים הסואנים. מדובר בשני קטעים בשביל נחל הירקון באורך מצטבר של 2.6 ק"מ, בעלות מצטברת של 23.2 מיליון שקל.
קטע נוסף במרכז תל אביב, שיאפשר רכיבה רצופה לתוך העיר מצפון ומדרום, באורך 2.6 ק"מ מקק"ל ועד הירקון, בעלות של 42.7 מיליון שקל, ושני קטעים בדרום העיר: 250 מטר בדרך שלבים בעלות של 2.1 מיליון שקל, וקטע לאורך כביש הטייסים בדרום תל אביב, 2.3 ק"מ אורכו, בעלות של 12.5 מיליון שקל, שאמור לשמש את הרוכבים מכיוון יהוד.
מדרום לת"א נמצא קטע באורך של 2.3 ק"מ בעלות של 12 מיליון שקל ברחוב הופיין בחולון, שאמור לשמש את הבאים מבת-ים וראשון-לציון.
נכון לעכשיו השרה רגב מסרבת להשקיע במיזם זה כי היא רוצה לתת עדיפות ליישובי הפריפריה על פני ערי המרכז, והיא לא מבינה שצריך למנוע גם את הגודש הקיים באזור גוש-דן במקביל להשקעה בפריפריה.
חזרתה של התוכנית לשולחן הדיונים
בגלל הזמן הרב שחלף מאז שהוגשה התוכנית לאישור הממשלה, פג התוקף של ההרשאה להתחייב שהנפיק משרד האוצר האוצר למשרד התחבורה, כדי שהוא יוכל להעביר תקציב בסך מאה שלושים וחמישה מיליון שקלים.
אם השרה רגב תתעשת ותחליט להשקיע בתוכנית החשובה או לחלופין שר חדש שייכנס למשרד יחליט שהוא רוצה להשקיע במיזם החשוב יהיה צורך לבקש שוב ממשרד האוצר את התקציב בשביל חברת "נתיבי איילון" אשר אחראים לביצוע הפרויקט התחבורתי.
הגיע הזמן להתקדם במקביל עם הרכבת הקלה, הרכבת התחתית, וסלילת שבילי אופניים כמה שיותר מהר זה יקל על העומס הקיים היום בכבישים.

תאריך:  12/05/2021   |   עודכן:  12/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החשיבות של מיזם "אופנידן" בשחרור הפקק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר מואב
רק אם הציבור בישראל יבין את גודל האתגר, יהיה לחץ להקים כאן קואליציה רחבה של ימין מתון ומרכז (היכן שרוב הציבור נמצא), שתפעל לאימוץ מודל של ממשלה רזה
דן מרגלית
הזהירו את דיין שלא יעז לפתוח את המעברים בין שני חלקיה של ירושלים מחשש לטרור ערבי    הוא לא שמע בקולם וסילק את המחסומים, והנה "עיר שחוברה לה יחדיו" ו"חזרנו את בורות המים" אבל בלי שיכרון
איתן קלינסקי
המשפחות, שברחו בשנת 1948 משכונת שמעון הצדיק מאימת המלחמה, פוצו על-ידי מדינת ישראל כדי שיוכלו לבנות את חייהן מחדש במדינת ישראל
ד"ר אורטל בוחניק-אציל
אנחנו המשאב המשמעותי ביותר עבור ילדינו, חשוב שאנחנו נהווה עוגן עבורם    נוכל לעשות זאת רק כשאנחנו ממלאים את המיכל שלנו
ירון פרידמן
לפני כשבועיים הוסרו העיצומים של האיחוד האירופי מעל עאישה אל-קדאפי, והוכרז כי היא כבר לא מהווה איום על ביטחונה של לוב. הכירו את בתו האלגנטית של הרודן הלובי. מה היו יחסיה עם אביה ומדוע היא טוענת שהיה גיבור?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il