X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
עתה אני מתבונן בערבי שהוכה עד זוב דם בבת ים ומאזין לדבריו של בעל חנות הגלידה שנמלט על נפשו ומיהר לסגור את עסקו, ונדהם היה גיוס, הוזמנו ביריונים יהודים עם חרבות ואקדוחים, נורא
▪  ▪  ▪
לייבוביץ'. מה היה אומר היום [צילום: יוטיוב]

יוסף (טומי) לפיד, ואני בעקבותיו, חלקנו על האמירה הנוראה של הפרופסור ישעיהו לייבוביץ כי בימין הקיצון גדלים "יודו נאצים" יהודים. לפיד חלק עליו ביתר חריפות, ואני, שפגשתי בו פעמים רבות יותר, עשיתי זאת במתינות. כאשר נכדו יורם יובל שלח ידו לעיסוקים ציבוריים הוא גם סבר כי סבו טעה בחריפות תיאורו ומצאתי בו תנא דמסייע.
עתה אני מתבונן בערבי שהוכה עד זוב דם בבת ים ומאזין לדבריו של בעל חנות הגלידה שנמלט על נפשו ומיהר לסגור את עסקו, ונדהם. היה גיוס, הוזמנו ביריונים יהודים עם חרבות ואקדוחים, נורא.
איני צמחוני. ערביי ישראל מוסתים על-ידי בל"ד וחמאס וחיזבאללה ואירן, ואיני גורע גרם מאחריותם לפרעות בלוד ובעכו ובכפר כנא, והיכן לא? ההמון הערבי אינו מועדון פיבאני של בעלי נימוסים בלב לונדון. הוא רוחש שנאה ומטיל אימה. השמאל הישראלי הקיצון מדלג על המהות הזאת.
בדיוק כמו הכהניסטים הוא רוצה "בדם ואש" לפדות את פלשתין מן היהודים. וכמו הקיצונים היהודים, ולא חשוב אם הם פועלים כיחידים או שיש ממש בטיעון בכלי התקשורת שהם איברים מ"לה פמיליה" ומ"נוער הגבעות".
ראוי לזכור, לא מדובר בהתלהטות יצרים מיד לאחר פיגוע התאבדות, חלילה; ולא סמוך למקום בו נפלו טילים מרצועת עזה; המראה הנגלה לעינינו הוא פרי מהלך יזום. אנשים הוזמנו ברשתות החברתיות. התבקשו לבוא עם סכין וחרב. זה מתוכנן, לא תגובה ספונטנית נזעמת.
יש להודות שההנהגה נושאת באחריות הבראשיתית. היכן ביבי? אהה, עיסוקו במלחמה בעזה שאינו מניח לה להסתיים עד שיפוג המנדט של יאיר לפיד להרכיב ממשלה, ודעתו נתונה להאשמות הפליליות הקורמות עור וגידים במשפטו.
והיכן אמיר אוחנה? הוא דרבן את המשטרה נגד המפגינים ברחבי הארץ שתמכו בהדחת ביבי מראשות הממשלה (היי, גיא פלג - מדוע שלא תראיין את ניצב בדימוס דורון ידיד מה באמת היה בינו לבין אוחנה?) אוחנה התייצב כקרנף מאחרי ביבי על מדרגות בית המשפט שדן בפליליותו לכאורה של ראש הממשלה.
עתה הוא כיכב בעצמו. צעיר יהודי ירה למוות בערבי בלוד. ייתכן שמדובר בהגנה עצמית לגיטימית. אך כדי לברר את הסוגיה נחוץ לקיים חקירת משטרה ולעוצרו לכמה ימים. באו ימניים קיצוניים להפגין נגד בית המשפט שהורה על המעצר הקצרצר. ומה עשה השר לביטחון פנים אוחנה? נקט עמדה נגד בית המשפט שאין לעצור את היורה. חיים ומוות ופוגרומים ביד הלשון.
ההנהגה הערבית גינתה בחלקה את פורעיה. לא כראוי אבל גם לא דממה מוחלטת. והיכן היהודים? רבני הצה"ר? הרב צבי טאו? חיים דרוקמן? דממה. ביבי ואמיר אוחנה ובצלאל סמוטריץ' בחרו לרכוב על גב הנמר. הם אינם מבינים שהוא עצמו ישליך אותם מעל גבו.
ובכן עתה, בשבתי מול התצלום באתר ynet אני תוהה בלבי, ואילו אירע נס ולייבוביץ הגיע רק עוד פעם אחת לעוד גיחה להרצאה משותפת - באיזה גובה-צליל היה מתנהל הדיאלוג בינינו על ה"יודו-נאצים"?

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  14/05/2021   |   עודכן:  14/05/2021
+נתניהו הביתה בשבע תמונות
09:20 14/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מאז מלחמת השחרור לא היה כזה שילוב: פרעות פנימיות ומלחמה חיצונית  ▪  אחרי השבוע הזה, בנימין נתניהו חייב ללכת - גם בשל אחריותו בתריסר השנים האחרונות וגם בשל מעשיו ומחדליו הנקודתיים  ▪  לא צריך לומר כמעט דבר; די להתבונן בתמונות

לוד, בית כנסת מוצת, 12.5.21 [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+מאבק השנאה שהחל ברחם של רבקה
00:54 14/05/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם

הבערת השנאה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גץ הטירוף היהודי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
פרופורציה מרגלית .זו בעייתך
מרק_טווין  |  14/05/21 05:46
2
אוי דן.דן,דן,ממשיך מתוך מוסר
א.א.א.  |  14/05/21 13:12
 
- האיש הזה שהיה כפי הנראה
סניל  |  14/05/21 17:07
3
משתתף בצערך
מגיב ותיק  |  15/05/21 11:17
 
- גברת - את היית התות....
סניל  |  15/05/21 19:40
4
לכל העיוורים והטהרנים נא לקרוא
אקטואלי  |  18/05/21 11:23
5
יש סיכוי טוב שהמפרסמים וראשי
סניל  |  18/05/21 18:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמנואל בן-סבו
אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם
איציק וולף
איציק וולף
איציק וולף
בעז שפירא
הארץ בוערת מבפנים ומבחוץ כשהמאחד את כל הזירות הוא שנאת הערבים אותנו, אי-השלמתם עם קיומנו כאן בארצנו וניסיונות חוזרים ונשנים מצדם לפגוע בנו כל אימת שהדבר מתאפשר כשהמטרה היא שנלך מכאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il