X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן האדומים החדש ערך הופעת בכורה מול מכבי נתניה, שניצחה 0:1 אוקוצ'ה כבש בדקה השישית, אלמוג כהן מנתניה הורחק בדקה ה-64 הפועל אחרונה
▪  ▪  ▪
אלי גוטמן [צילום: ONE]

גם אם איכשהו הפועל ת"א תישאר בליגה, היא תצטרך לעבור מסע ייסורים של ממש. הערב (שבת) האדומים שיחקו טוב במשחק הבכורה של אלי גוטמן בקבוצה, אבל הפסידו 1:0 למכבי נתניה בבלומפילד ונותרו במקום האחרון.
הפועל היתה טובה יותר, אבל נראית כמו קבוצה שלא מסוגלת להבקיע, ונתניה, בזכות שער של אוקוצ'ה בדקה השישית, השיגה ניצחון לא ממש מוצדק.
עבור הפועל ת"א היה זה הפסד שמיני ב-12 משחקים, והפסד בית חמישי העונה. העובדה שהאדומים לא ניצלו גם את ההרחקה של אלמוג כהן בדקה ה-64 מראה שבחלון ההעברות הפועל ת"א תצטרך לעבור מתיחת פנים של ממש.
בעיקר אמורים הדברים לגביו של ראובן עובד, שאיבד את הכדור שהוביל לשער של נתניה ובכלל שיחק משחק סוליסטי ורע והוחלף בדקה ה-40. גם פאביו ג'וניור, ללא ספק חלוץ הרכש החלש בליגה צריך לקבל כרטיס בכיוון אחד לברזיל.
מחצית ראשונה
מאיר לוי הוציא את המשחק לדרך לעייני כ-7,500 צופים בבלומפילד.
בדקה השניה ניסה ליאור אסולין בעיטה מ-25 מטרים, שפגעה בדשא ונקלטה היטב ע"י שטראובר. בדקה הרביעית ספק בעיטה, ספק הגבהה של בן דיין הלכה הרחק מעל שערו של אניימה.
דקה שישית: מכבי נתניה עולה ל-0:1 ראובן עובד איבד כדור ברחבת נתניה, שיצאה למתפרצת מהירה. ימפולסקי השאיר כדור לאוקוצ'ה, שמ-22 מטרים שלח כדור חזק ושטוח שהכניע את אניימה.
בדקה השמינית כמעט שוויון כאשר פאביו ג'וניור קיבל כדור לבדו מול שטראובר, אבל הברזילאי החלש בעט הרחק מעל השער.
בדקה ה-11 המשיך ראובן עובד את משחקו החלש, כאשר במקום לתת מסירת עומק, העדיף לבעוט החוצה מ-30 מטרים.
בדקה ה-14 התקפה יפה של הפועל ת"א, שכללה חילופי מסירות יפים הובילה לבעיטה של עובד מ-16 מטרים לידיים של שטראובר. דקה חלפה, ונתניה איבדה כדור, אבל אסולין, שהשתלט עליו, בעט גרוע מעל השער.
האדומים המשיכו בלחץ ובדקה ה-16 קרן מצד ימין הגיעה לראש של דוס סנטוס, שנגח לפינה הרחוקה, אבל פיספס בסנטימטרים את המסגרת.
בדקה ה-19 עוד התקפה יפה של הפועל, כשדגו הגביה משמאל, ואסולין ניסה לבעוט מהאוויר, אבל פיספס את הכדור. נתניה התקשתה להרחיק, אבל אסולין, ששוב קיבל את הכדור, בעט מצד ימין חלש לידיים של שטראובר. מהצד השני, נתניה יצאה להתקפה, אבל צגאי בעט מצד שמאל מעל השער.
בדקה ה-25 אסולין הכניס כדור לפאביו ג'וניור בתוך הרחבה, והברזילאי, במקום למסור חזרה, בעט מ-15 מטרים מעל השער. האדומים המשיכו לשלוט במשחק ובדקה ה-28 בעיטה של שי אבוטבול מ-24 מטרים הלכה החוצה.
בדקה ה-32 נגיחה של אסולין אחורנית מ-12 מטרים, הלכה לידיים של שטראובר. מהצד השני תמיר כהן קיבל כדור מצגאי ומ-25 מטרים בעט חזק, אבל אניימה היה הפעם במקום והדף.
בדקה ה-34 ברוך דגו פרץ מצד שמאל לרחבת נתניה אבל העדיף ליפול במקום לבעוט או למסור.
בדקה ה-39 ראה אלמוג כהן את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. בדקה ה-40 ערך אלי גוטמן חילוף מוקדם והוציא את ראובן עובד החלש. במקומו נכנס ביברס נאתכו.
בדקה ה-45 ברוך דגו הכניס כדור טוב לאנטבי לתוך הרחבה, אבל המגן השמאלי מסר רע וחלש, ואלמוג כהן הרחיק לפני שאסולין הגיע לכדור.
מחצית שניה
בדקה ה-46 שוב אנטבי קיבל כדור מצד שמאל, ושוב מסר רע, ולואיס מרין לא התקשה להרחיק. בדקה ה-48 דגו הכניס כדור טוב לאסולין, שהסתובב ובעט משמונה מטרים שטוח והחוצה.
בדקה ה-54 הגבהה של בונדר לרחבה, אסולין ניסה מספרת אחורנית, נתניה הרחיקה לא טוב, וברוך דגו בעט חלש כדור שחלף על פני השער משמאל לימין ופיספס את הקורה בסנטימטרים.
בדקה ה-57 בעיטה חופשית של אבוטבול עברה את כולם, פגעה בדשא ושטראובר שוב עצר. בדקה ה-62 אסולין קיבל כדור עם הגב לשער ובמקום למסור לפאביו ג'וניור איבד כדור בין 4 שחקנים.
בדקה ה-64 נתניה בעשרה שחקנים אלמוג כהן ביצע עבירה במרכז השדה ומאיר לוי שלף לעברו כרטיס אדום מוצדק.
בדקה ה-70 ליאור אסולין ראה כרטיס צהוב לאחר עבירה מטופשת על דדי בן דיין במחצית המגרש של נתניה.
בדקה ה-72 אסולין החלש שוב איבד כדור ברחבה ודקה לאחר מכן בעט כדור חופשי מ-25 מטרים היישר לחומה. מאיר לוי ריחם על נתניה כשבדקה ה-73 הוציא לאוקוצ'ה צהוב אחרי עבירה ללא כדור על אנסומבו.
בדקה ה-74 עוד כדור חופשי להפועל ת"א, אבל ברוך דגו בעט רע מעל השער. בדקה ה-75 אנסומבו קיבל כדור קופץ מ-16 מטרים, אבל בעט גרוע הרחק מעל השער.
בדקה ה-77 אניימה לא יצא לכדור חופשי, אבל אוקוצ'ה התמהמה עם הכדור ובמקום לבעוט איבד אותו.
בדקה ה-88 איתי שכטר קיבל כדור טוב ממעבי, עבר בקלות את דוס סנטוס, השכיב את אניימה אבל בעט לחוץ. איזו החמצה של שכטר שיכול היה לגמור את המשחק!
בדקה ה-90 אסולין עבר שני שחקנים מנתניה ובעט מ-20 מטרים לידיים של שטראובר.
הפועל ת"א: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, דני בונדר רועי דיין, 78), שי אבוטבול (עידן סרור (64), מזואה אנסומבו, ראובן עובד (ביברס נאתכו, 40), ברוך דגו, ליאור אסולין, פאביו ג'וניור.
מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, תמיר כהן, שניר גואטה (סטניסלב אנגלוביץ', 75), אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, יחיאל צגאי (טל מעבי, 56), אובודו אוקוצ'ה.

תאריך:  08/12/2007   |   עודכן:  08/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם גוטמן לא עזר להפועל ת"א, ששוב הפסידה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
מחזור 12 בליגת העל: שיוויון 1:1 דרמטי בין הירוקים לבני סכנין    קטן כבש בדקה ה-22    מסיללה וקינן הורחקו בהפרש של דקה וגנאים הישווה בדקה ה-80
ONE
הסיבוב השני נפתח, ובבונבוניירה אין חדש. חניכיו של פרדי דוד שוב הפסידו באצטדיונם. מקאסי כבש ראשון, בלו נכנס והפך את התוצאה עם שלושער ענק
ONE
מחזור 12 בליגת העל: חניכיו של ניר לוין השיגו נקודה ראשונה העונה בחוץ עם 0:0, ועלו זמנית מעל לקו האדום    אשדוד עצרה רצף של ארבעה הפסדים רצופים
משה ריינפלד
בכך מסתיים סכסוך על שימוש שעשו ImClone ו- Sanofi-Aventis בפטנט של החברה מרחובות    תמלוגי ImClone ל"ידע" על ERBITUX לא השתנו
עידן יוסף
עשרות מיוצאי אתיופיה פרצו להיכל התרבות בפתח תקוה אל טקס של מינהל החינוך    הם מחו על התנהגות בלתי-נאותה כלפי יוצאות העדה בבית ספר למרחב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il