X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר שבוע טוב וחג שבועות שמח "וחג שבועות תעשה לך ביכורי קציר חיטים..." (שמות ל"ד, פסוק כ"ב)
▪  ▪  ▪
יושבים ומבליגים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

ש̤ם
אני משוכנע, שמי שקיבלו מהמחשב (?) את שם הקוד, "שומר החומות", אישרוהו למרות שאינם יודעים ארמית. שומרי החומות מתורגמים, בעוונותינו, לארמית כ"נטורי קרתא". לדעתי, השם מתאים מאוד למבצע, למרות הקונוטציה.
זה מזכיר לי סקופ, שפרסמתי במחצית השנייה של שנות השבעים: דן שומרון, קצין החי"ר והצנחנים הראשי (קחצ"ר) דאז, פסל את השם, שהעניק המחשב למבצע לשחרור החטופים מאנטבה, שעליו פיקד, ודרש להנפיק שם חדש. השם החדש היה, "כדור הרעם", שכידוע הוחלף (אחרי המבצע) ל"מבצע יונתן" - על שמו של יוני נתניהו, שנפל בו.
השם הפסול היה "גל אפר"... שומרון הבין היטב, שאם תהיה תקלה במבצע, הנושא שם כזה, כולם ייתפסו בו. ומלבד זה, זה שם, שאינו מעורר אופטימיות בלוחמים ובמפקדים.
עקומים
אחרי שהביע בנימוס ובאיפוק צער על הפגיעה ביהודים, הגדיל פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל אביב, ופסק בעוז: "פגיעה באזרחים ערביים חמורה שבעתיים מפגיעה באזרחים ערביים משום שהם מיעוט". אכן יפי-נפש מדהים של פרופ' פורת בסרטון יו-טיוב, ששלח לסטודנטים שלו.
פורת הזכיר לי את רוזה לוקסמבורג, המהפכנית האדומה, שאמרה שאין מקום בלבה לצער על יהודים. יהודים נרצחו במהומות, בבתי-כנסת, במוסדות דת, בתים ומוסדות יהודיים הוצתו על-ידי פורעים ערביים; ולפורת - משפטן אנין - כואב הלינץ' בערבי בבת-ים (מעשה נורא, גם לדעתי), אך לא מעשי לינץ' ופרעות, שעשו פורעים ערביים.
לפרופ' האנין, שרואה את הדברים עקום לחלוטין, יש, כמובן, אומץ רב. מיד כשהחל לחטוף ריקושטים על התבטאותו העקומה, הזדרז פורת, והסיר את המשפט מהסרטון; אך הוא איחר את המועד. היו מי ששמו את ידם על הסרטון המקורי, ומפיצים אותו, כדי שנדע היטב מי מנהל אוניברסיטה בישראל (היושבת על שטח משוחרר מערבים בשיח' מוניס, אדון פורת).
פורת אינו היחיד באקדמיה שלנו, המטיפה נגד הלאומיות היהודית ומתרפסת בפני הערבים. אין פלא, שאצלו באוניברסיטה מפגינים סטודנטים ערביים קיצוניים נגד המדינה ונגד נוכחות יהודית בארץ-ישראל.
גיס חמישי
ביולי 2000 ביקר אותנו מ' - חבר טוב אמריקני, יהודי מסור וציוני, שחוקר עניינים צבאיים, וזה היה ביקורו הראשון בארץ. סיירתי אתו עם משפחתו ברחבי ארצנו, מערד וממצדה ועד צפון הגולן. הסיור היה מעיק, כיוון שנקלענו ללחץ זמן. מ' ומשפחתו באו ארצה לשלושה שבועות בלבד, ולמרות שארצנו קטנטונת - כמעט מחוז אמריקני - זה מעט מדי.
עשיתי ככל יכולתי כדי לפרוס בפניו את הגאוגרפיה של מדינתנו, את יפי נופיה, את ההיסטוריה שלה, את כלכלתה ואת בעיות ביטחונה.
כיוון שאני גר בשרון - זה היה המוקד, שממנו יצאו סיורינו. כשהגענו לנחל עירון, עצרתי, לתדהמת מ', בצד הכביש בכפר מוסמוס, ויצאתי מהרכב.
מה עכשיו?! תמה.
בוא, נביט רגע בנוף.
אין מה לראות.
יש ויש. ראה את הכביש ואת הבתים. ביום פקודה, יחסמו הערבים את הכביש, ולא יניחו לרכב אזרחי ולשירות צבאיות לעבור בו. אתה מטורף לגמרי, ענה לי מ'. הצבא והמשטרה יבואו עם נגמ"ש, או שניים, ועם טנק בחיפוי, ויפתחו את הדרך לתנועה... זה בלתי-אפשרי ולא-הגיוני לסגור דרך ראשית לתנועה. המשכנו לנסוע, ושכחנו את התצפית במוסמוס.
באוקטובר 2000 זכיתי במלגה למחקר במרכז על-שם תומאס ג'פרסון, הממוקם באחוזתו בווירג'יניה. מ' טלפן אליי המום, והזכיר את התצפית במוסמוס.
חשבתי אז, אמר, שאתה אידיוט מושלם...
זה נכון.
חשבתי כך, עד שראיתי את הכתבות בטלוויזיה על ואדי ערה החסום [בהתפרעויות אוקטובר 2000], התנצל.
שנים, אולי כבר מאז מלחמת יום הכיפורים, אני טוען בפני מי שרוצים לשמוע, כי בתיאום עם תוקפים על המדינה, יחסמו ערביי נחל עירון את הכביש לצומת מגידו וממנו; וזה איתרע לנו כבר כמה פעמים. שנים אני טוען, שערביי ישראל, בתיאום עם תוקפי המדינה, יתפרעו ביום פקודה, כדי להקשות על המדינה להתמודד עם התקפות ערביות עליה. כלומר, המדובר בגיס חמישי, שצובר לו נשק לא-חוקי, ומשתמש בו בינתיים לאלימות בתוך הרחוב הערבי, אך בבוא היום יופנה הנשק הזה נגדנו. "... וְהָיָה כִּי תִקְרֶאנָה מִלְחָמָה וְנוֹסַף גַּם הוּא עַל שֹׂנְאֵינוּ וְנִלְחַם בָּנוּ ..." (שמות א', פסוק י'). לא כל ערביי ישראל כאלה, אך זה הניצוץ, המוליך את העדר, בהסכמת מנהיגי הציבור הערבי.
בינתיים, המדובר כביכול ב"נשק קר" - אבנים. מומחינו הגאונים קבעו בסיכלותם כי רבה, כי אינם נשק מסכן חיים (כנראה, לא קראו על דוד ועל גלית, ולא למדו את מה שאיתרע בינתיים בהתפרעויות הערבים) - ובנשק הוותיק של הטרור הערבי נגד יהודים - הצתות. "בּוֹעֶרֶת הַגֹּרֶן בְּתֵל יוֹסֵף, / וְגַם מִבֵּית אַלְפָא עוֹלֶה עָשָׁן... " - כתב, עוד ב"מאורעות" תרפ"ט (1929), עמנואל הרוסי בשירו, "שכב בני". שימוש בהצתות מלווה כעת את ירי הרקטות על ערי ישראל - ובעיקר, בערים המעורבות. וכמו בפוגרומים שורפים, הערבים במדינת ישראל בתי-כנסת ורכוש יהודי. הצתות הן שגרה, שברוב טיפשות מנהיגיה וגנרליה, הסכימה מדינתנו עמה, ביחסינו עם ערביי עזה ולא רק עמם.
מישהו בחמאס וברשות הטרור מרמאללה מעוניין לפרום את הקשרים המעטים, שנרקמו בערים המעורבות בין יהודים לערבים. וזה מזכיר לי את מה שחוללו המופתי חאג' אמין אלחוסיני והליגה הערבית בשנת תש"ח - בריחת הערבים מול כוחות צה"ל, הנקראת בפיהם כיום, "נכבה". חלק מההתפרעויות נובע מאזלת-יד מתמשכת של ההולוגרמה, הנקראת משטרת ישראל. אין אכיפה, ושכונות וכפרים ערביים בכל ארצנו הפכו לשטח, שמחוץ לתחומם של שוטרים - בנגב, בגליל ובעוד מקומות.
חסימות כאלו קרו ב"יום האדמה" 1976, בפרעות בשנת 2000 (שבעקבותיהן יזם אהוד ברק, ראש הממשלה הכושל, את הקמת ועדת אור, שאיינה את פעולות המשטרה במגזר הערבי, וקיבל את מסקנותיה המופרכות) ובעוד פרעות, שצר המקום מלמנותן. האם הפיקו מזה חכמי חלם שלנו לקח? מה פתאום?! אינם רגילים לעשות זאת, ואיש לא דרש מהם לעשות זאת?!
התיאום המדהים והמדויק בין ירי חמאס לבין ערביי ישראל המתפרעים אומר דרשני. איני קונה את שלל התירוצים המלומדים, שמנפיקים מומחים לכאורה, לכל התפרעות לחוד. אני מניח, שיש לכל המהלכים בעזה ובערי ישראל מטרה משותפת ומתואמת לפגום עוד בריבונות ובמשילות הישראליות, ולעשות זאת דווקא ביום ירושלים.
חוצפה תהומית
"חדשות 12" לא הגיבו על הסערה, שחולל כתבם, שחדר ברוב חוצפתו לדירה בשדרות, שנהרסה ברקטה, וצילם בתוכה ואת המשפחה הפגועה, למרות שא̤ם המשפחה ביקשה, שלא יעשה זאת. "... הנה אימא שלהם, אופס". כך אמר הנבזה - "היא לא רוצה מצלמה לתוך הפרצוף שלה כרגע. לא נורא, שתתמודד". טרם נתקלתי בדיווח כל כך בהמי, שקיבל אישור מעורכיו. בני-אדם מתורבתים לא היו משדרים דבר תועבה כזה.
מה לעשות נגד מִפגעים חצופים כאלה? לדעתי, על המשפחה לתבוע את הכתבלב ואת "חדשות 12" על הסגת גבול ועל הפרת פרטיותה.
"... אז איך אתה ישן בלילה / עיתונאי קטן שלי / איך אתה נרדם / על מה אתה חולם בלילה / אחרי שפיכת הדם / איך אתה נרדם / בן אדם, איך אתה נרדם ..." // - כתב אריק איינשטיין בפזמון של שירו הקלאסי.
תעמולה אנטישמית
מי שחוללו את הלינץ' בערבי בבת-ים ירו לעצמם ברגל, כיוון שנתנו לערבים ולשונאי ישראל בתוכנו אפשרות להשווח בין הפרעות, שעשו ערבים בירושלים ובערים המעורבות, לבין מה שאיתרע בבת-ים. וכמובן, עיתונאים ופוליטיקאים שונאי ישראל וכל מיני חנפנים, שאיבדו את יכולתם להבחין בין דברים, או שלא בורכו בה כלל, שמחו להוסיף שמן למדורה.
בפרעות 2000 נרצח בשבעה באוקטובר ז'אן בכור - נהג יהודי, שעבר ברכבו בסמוך לכפר ג'סר א-זרקא. גם ועדת אור, שחושך כבד הפריע לראייתה, לא הצליחה לאזכר זאת בדוחה. וכמו אז, מנסה עתה התקשורת הישראלית, העוינת ליהודים, לבטל את מעללי הערבים, ולהדגיש רק את התגובה היהודית בפרעות-פוגרומים הנוכחיים.
שירית אביטן כהן, כתבת "גלובס", נטשה את אולפן "כאן 11", שבו השתתפה בפאנל, שעסק בעימותים הקשים בין יהודים לערבים בערים המעורבות, בשל היעדר גינוי לפגיעה ביהודים. "אתם משדרים את הלינץ', שהיה מזעזע וראוי לגינוי, אבל עושים אותו חזות-הכל", אמרה. "מה קורה לכם"?
אביטן כהן לא הבינה, שגם תאגיד השידור "כאן" חייב, גם כשמדינת ישראל מותקפת, להוכיח לבראנז'ה, שהוא מתקרנף כמותה, ועוסק בהסתה נגד יהודים ונגד מדינתם ובתעמולה פרו-ערבית.
על ההבלגה
קיבלתי מאשתי שתחיה, שקיבלה מחבר: "דברים הרבה מתרחשים והולכים, בכל יום יהודים נהרגים בצנעה ובפרהסיא ובכל יום מעוטרים העיתונים בעיטורים שחורים. בראשונה כשהיינו רואים פס שחור בעיתון וקראנו אדם מישראל נהרג הנחנו את סעודתנו, עכשיו שהצרות מצויות, אדם יושב על שולחנו ואוכל את פתו בחמאה ובדבש קורא ואומר שוב נהרג יהודי. שוב נהרגה אישה יהודית, שוב נהרג תינוק מישראל. ואנו יושבים בחיבוק ידיים ונותנים עצמנו להריגה ואומרים, הבלגה, הבלגה. הם הורגים ורוצחים ושורפים ואנו יושבים ומבליגים.
והרשות מה עושה, עושה עוצר. יושבים להם ישראל עצורים בבתיהם ואינם יוצאים לחוץ, כדי שלא יפגעו בהם בעלי חצים, ובעלי חצים מהלכים בכל מקום ומשלחים חציהם. אי-אתה יכול לומר שאנו אין אנו עושים את שלנו, הרי אנו מבליגים ומראים לעולם כולו כמה יפים אנו, כמה יפה הוא מוסר היהדות, שאפילו באים עלינו להורגנו אנו שותקים" (ש"י עגנון, 1935). ועל כך אזכיר את דברי שלמה המלך: "מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ" (קהלת א', פסוק ט').

תאריך:  16/05/2021   |   עודכן:  16/05/2021
+עשרות רקטות נורו על אסדת תמר
17:17 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות  ▪  חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה

חדשות כאן11
אסדת תמר. ניסיון לפגיעה מהרצועה [צילום: משה שי/פלאש 90]
+נעצרו 5 חשודים בניסיון לינץ' בכביש 6
14:36 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

החשודים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב, נעצרו לחקירה בחשד כי תקפו ארבע כלי רכב שבהם נסעו אזרחים ישראלים בתאריך 11 במאי לפנות בוקר, בסמוך לכניסה ליישוב לקיה

[צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+ישראייר תוסיף טיסת חילוץ מאוסטריה
14:25 16/05/21  |  איציק וולף

חברת ישראייר מוסיפה טיסת חילוץ מוינה. טיסת החילוץ מתוכננת לצאת ביום רביעי הקרוב בבוקר על מנת לאפשר לנוסעים להיערך מבעוד מועד ולבצע את בדיקות הקורונה הנדרשות. הטיסה נפתחה להזמנות באתר החברה ובמערכות ההפצה
נכון לרגע זה הנחיתות של הטיסות מהיעדים הבאים מתוכננות לנחות מחר יום שני בשדה התעופה בן גוריון: באטומי, דובאי, פאפוס, ,טיביליסי ולרנקה.
"פעלנו באחריות וללא הפסקה לאורך כל תקופת משבר הקורונה ואנו ממשיכים לעשות זאת גם בתקופה מאתגרת זו. אנו פועלים ונפעל להמשיך ולקיים את לוח הטיסות המתוכנן ולהוסיף טיסות חילוץ ככל שיידרש", נמסר מן החברה.

+הותר לפרסום: גרשון פרנקו בן ה-55 נהרג אתמול מפגיעת רקטה
13:20 16/05/21  |  איציק וולף

גרשון פרנקו ז"ל, בן ה-55 תושב רמת גן הוא ההרוג בנפילת הטיל אתמול ברחוב קריניצי בעיר. אדם ערירי עם 100% נכות, כולל כאבים קשים ברגליים שייתכן ומנעו ממנו לרוץ למקלט בעת אזעקה אתמול. הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון

+ה"קיום" שלנו כאן קודם ל"דו-קיום" מוצלח עימם
12:58 16/05/21  |  איתן לסרי   |   לרשימה המלאה

מי שמותיר את העבריינים הערבים להלחם חופשי בתוכם תוך קטילה הדדית של כ-130 נרצחים בשנה, ידע שיום אחד הנשק הרב שצברו יופנה אלינו היהודים באופן מהיר ומפתיע, מי שמשחרר מחבלים ומונע מכוחות הביטחון להיאבק בהם ולהענישם, ידע שהוא מסייע לטרור הערבי נגדנו

טרור ערבי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+מטח רקטות לדרום: פגיעה אחת בנתיבות
12:31 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

אזעקות נשמעו בעיר אשדוד, בעוטף עזה וביישובים רבים באזור הדרום  ▪  חלק מן הרקטות יורטו, אך לפחות אחת פגעה בתחום העיירה נתיבות  ▪  תושבי אזור מעבר ארז קיבלו התראה מפני רחפן נפץ

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
פגיעת הרקטה בנתיבות, היום בצהריים
+ירושלים יותר שנים יהודית מאשר מוסלמית
12:25 16/05/21  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה

האג'נדה הפלשתינית מבוססת על התזה שירושלים הייתה עיר ערבית-מוסלמית מאז כיבוש הארץ בידי הערבים ב-640  ▪  תזה זו היא חסרת בסיס לחלוטין ומהווה שיכתוב של ההיסטוריה לצרכים פוליטיים-לאומיים

עיר יהודית [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+יו"ר הרש"פ הורה לדכא את חמאס מחשש שיפיל את שלטונו

11:50 16/05/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מודאג מהתדרדרות המצב הביטחוני בגדה והתגברות הזעם העממי, דבר שעלול להביא לערעור יציבות שלטון הרש"פ. זעם ברחוב הפלשתיני על מדינות ערב על כך שאינן מסייעות לפלשתינים, מזכ"ל פתח ג'בריל רג'וב תוקף את מנהיגי ערב על כך שהתנתקו מיו"ר הרש"פ

המוקטעה ברמאללה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+הסדרה
11:49 16/05/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

נתניהו תמיד מאיים ואף פעם לא מקיים  ▪  מה הוא אמר בדיוק באיום?  ▪  אמר שמבחינתו הכל פתוח  ▪  ולמה אתה אומר שלא ייכנסו?  ▪  הוא התכוון שהכל פתוח עם רע"ם ושהוא ירכיב את הממשלה

נתניהו. ירכיב ממשלה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+פיגוע ירי בצומת בני נעים הסמוך לחברון, אין נפגעים
11:30 16/05/21  |  איציק וולף

פיגוע ירי אירע בצומת בני נעים שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". הנהג שרכבו נפגע המשיך בנסיעה.

+אזורי תעשיה באשקלון - אזור פיתוח א'
11:28 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בנוסף להכנסת אזור התעשיה המרחבי להגדרת אזור פיתוח א' כאמור, בימים האחרונים הושלמה ההעברה של 60 מיליון שקל לצורך פיתוח תשתיות עירוניות במסגרת הסכם הגג של אשקלון, אשר כלולות בו 18,000 יחידות דיור, וכבר שווקו בו אלפי יחידות

[צילום: בני מור, דוראד]
+אלימות חדשה המצריכה עידכונים
11:05 16/05/21  |  ד"ר דוד קורן   |   לרשימה המלאה

אירועי ירושלים, ההתפרעויות והתקפות החמאס מחייבים שינויים בהיערכות ובתגובה מצד ישראל - בין היתר בתחום המחקר, בהסברה, ביחסים מול הרש"פ ובמתן מענה להשפעה של גורמים איסלאמיסטיים בעיר

דפוס הפעולה השתנה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+הסיבוב מול עזה שונה בתכלית מקודמיו
10:32 16/05/21  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה

אלה דווקא הסימנים הראשונים של עידן "הלא-ביבי"  ▪  תתרגלו, מחכים לנו בעתיד הקרוב קשיים כלכליים, בריאותיים, ביטחוניים  ▪  אויבנו רואים שהעם היהודי מרצונו יורד מנכסיו ומרימים את ראשם

נתניהו. יקראו לו לחזור [צילום: מרק ישראל סלם]
+מה חדש
10:08 16/05/21  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

טרור בשמי ועל אדמת ישראל? קבלו את האשמים  ▪  בנט משדר עסקים כרגיל  ▪  היהודים שבגדו בטראמפ הפרו-יהודי ובחרו בביידן  ▪  ולקינוח פסוקו

לפיד. תפס פיק ברכיים [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]
+הערב הזה
10:05 16/05/21  |  רות רזניק   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה שכח את יסודות תנועת ז'בוטינסקי שהאמין בדו-קיום ובהנהגה יהודית ערבית שתתחלף בתפקידי המפתח: נשיא וסגנו יהודי וערבי ולחלופין, וכך ראשי העיר ירושלים. כאשר יזם את "חוק הלאום" המפלה

נתניהו. אשם [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן לסרי
מי שמותיר את העבריינים הערבים להלחם חופשי בתוכם תוך קטילה הדדית של כ-130 נרצחים בשנה, ידע שיום אחד הנשק הרב שצברו יופנה אלינו היהודים באופן מהיר ומפתיע, מי שמשחרר מחבלים ומונע מכוחות הביטחון להיאבק בהם ולהענישם, ידע שהוא מסייע לטרור הערבי נגדנו
איציק וולף
אזעקות נשמעו בעיר אשדוד, בעוטף עזה וביישובים רבים באזור הדרום    חלק מן הרקטות יורטו, אך לפחות אחת פגעה בתחום העיירה נתיבות    תושבי אזור מעבר ארז קיבלו התראה מפני רחפן נפץ
רבקה שפק-ליסק
האג'נדה הפלשתינית מבוססת על התזה שירושלים הייתה עיר ערבית-מוסלמית מאז כיבוש הארץ בידי הערבים ב-640    תזה זו היא חסרת בסיס לחלוטין ומהווה שיכתוב של ההיסטוריה לצרכים פוליטיים-לאומיים
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מודאג מהתדרדרות המצב הביטחוני בגדה והתגברות הזעם העממי, דבר שעלול להביא לערעור יציבות שלטון הרש"פ. זעם ברחוב הפלשתיני על מדינות ערב על כך שאינן מסייעות לפלשתינים, מזכ"ל פתח ג'בריל רג'וב תוקף את מנהיגי ערב על כך שהתנתקו מיו"ר הרש"פ
אברהם בנמלך
נתניהו תמיד מאיים ואף פעם לא מקיים    מה הוא אמר בדיוק באיום?    אמר שמבחינתו הכל פתוח    ולמה אתה אומר שלא ייכנסו?    הוא התכוון שהכל פתוח עם רע"ם ושהוא ירכיב את הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il