X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אין ספק שיש לשנות לחלוטין את יחס המדינה כלפי אלה שחותרים נגדה. הציונות אינה יכולה לקבל את הסכמת הערבים גם אם נתחנף אליהם מכאן ועד עולם. מה שהיהודים לא יעשו - הערבים לא יעשו במקומם. כפי שאמר פרופ'. בן-ציון דינור, שר החינוך של בן-גוריון: "לערבים במדינת ישראל - כל הזכויות; על מדינת ישראל - שום זכויות"
▪  ▪  ▪
מתפרעים ערבים [צילום: נאסר אישתיה/פלאש 90]

לאחר מלחמת-השחרור שבה הובסו צבאות-ערב ותם עידן הפרעות שביצעו ערבים באוכלוסייה היהודית בארץ - אלה מהם שנותרו בגבולות מדינת ישראל הנמיכו טון וחדלו מתעמולה אנטי-ציונית, קבלו עליהם את דין המדינה הציונית - ונרגעו משאיפותיהם הלאומניות. עדות אירונית על כך נתן עיתון "דבר" שפרסם ידיעה שצוטטה על-ידי הסאטיריקן מספר אחד במדינה - עמוס קינן, במדורו הקבוע "עוזי ושות'" ב-הארץ מיום 7.11.1950, ונאמר בידיעה כי "אסיפה קומוניסטית בעכו הופרעה על-ידי ערבים ודרוזים שצעקו: "לא ניתן להשמיץ את בן-גוריון". פרצה תגרה והמשטרה התערבה".
עמוס קינן, בלשונו החדה והאירונית כתב על כך פיליטון קצר ובו יושב-ראש האספה אחמד סייף אד-דין ענתבאווי דופק על השולחן ובשם אללה פותח את האסיפה שעל סדר יומה - "קיבוץ גלויות, מערכת הקליטה והבניין, עמידתנו בזירה הבינלאומית והצלחת המגבית" - וכל התוכנית הציונית הזאת מתקבלת בשאגות הסכמה על-ידי באי-האספה - והאספה "ננעלת בשירת התקווה והנוכחים התפזרו בשקט לעשן נרגילה". (הארץ, 7.11.50 - וגם ב"ספר הסאטירות" של קינן, הוצ' "כתר", 1984, עמ' 21).
אכן כאלה היו יחסי יהודים-ערבים עם קום המדינה - ועד לסוף שנות ה-70 היו בכנסת סיעות ערביות שתמכו במפא"י - ונבחרו על-ידי הבוחרים הערבים, אך מבלי לשלול את המדינה ובסיסה הציוני. לכן נשאלת השאלה איך קרה שלאחר 71 שנה מאז פרסומו של קינן - יש פוגרומים נגד היהודים באותה עיר עכו שבה מחו הערבים נגד האספה הקומוניסטית האנטי-ציונית שהתקיימה בה ב-1950? ולא רק בעכו אלא פוגרומים גם בירושלים, בלוד ובכבישי הארץ. מה הניע את ערביי המדינה להצטרף לפוגרומים נגד היהודים, שריפת בתי-כנסת, התנפלויות במכות; סילוק יהודים מבתיהם בלוד ורגימה מאסיבית ורצחנית נגד יהודים באשר הם יהודים?
מה שקרה מאז זאת היחלשות הבסיס הציוני של מדינת ישראל בעזרת תעמולת-השמאל של מרצ והרשימה המשותפת (הכוללת את המפלגה הקומוניסטית ערבית חד"ש); בהיעלמה של מפלגת העבודה הציונית בנוסח דוד בן-גוריון ובני-דורו ובהשתלטות עלייה של הזרם השמאלני הקיצוני שיחסו כלפי מדינת ישראל הוא מעורב, והקורא ל"מדינת כל אזרחיה" כשהכוונה הברורה היא חלוקת הריבונות על המדינה ביחד עם הערבים. בנוסף לאלה - תעמולה גם בתוך הליכוד ומתוכו - נגד ראש הממשלה הציוני המוחלט בנימין נתניהו - לאורך 25 שנות פעילותו הפוליטית - והשמצתו על-ידי מי שאמורים להיות מצדדים בימין ובתקשורת העברית - ראדיו, טלוויזיה ועיתונות - העושים קמפיין מכוער תוך ניסיונות השפלה מתמידים - המהווים גם השפלה לבוחריו הציונים והורדת קומתם הציבורית. כל אלה, ביחד עם התערבותם של כמה משפטנים בינוניים שמונו לשופטים עליונים (בג"ץ) שתפסו את מושכות המדינה, נוהגים בה כאילו נבחרו על-ידי הציבור ומשליטים משטר שיצר אווירה נוחה ל"אחוד-משפחות" כביכול - לפיו הוכנסו לארץ על-ידי מנגנוני האכיפה במהלך השנים - עשרות אלפי ערבים - ויש האומרים כמאה וחמישים אלף איש - מאלה שלא התחנכו בארץ והביאו אתם כבוגרים את רגשי-השנאה לציונות וליהדותם של המדינה.
דוד בן-גוריון היה זה שכתב כי "מדינה יהודית פירושה - ביטחון יהודי. אם יש דבר שיהודי חסר בעולם כולו - הרי זה ביטחון". (ראה ציטוט בידיעות אחרונות יום ד' 29.11.2017 - בגיליון חגיגי ל-70 שנה מאז כ"ט בנובמבר). למטרה זאת הוא התבטא ברוח נבואית אחרי כיבוש העיר העתיקה במלחמת ששת הימים - כי יש מיידית להרוס את חומותיה כדי לאחד את העיר. את הדברים הוא אישר גם בסרט התיעודי משנת 1972 B.G. REMEMBERS " שם מטיילים על חומות ירושלים בן-גוריון עם מחבר הביוגרפיה שלו פרופ' מיכאל בר זוהר ויגאל ידין - הארכיאולוג והרמטכ"ל - וחוזר על כך - שיש להרוס את החומות. (הדברים אושרו גם בשיחה טלפונית אישית עם פרופ' בר-זוהר מיום 11.5.2021) גם ישראל אלדד הזכיר דעה מעוניינת זאת במאמרו "לאהוב את בן-גוריון" (הארץ 30.10.1986).
אין ספק שיש לשנות לחלוטין את יחס המדינה כלפי אלה שחותרים נגדה. הציונות אינה יכולה לקבל את הסכמת הערבים גם אם נתחנף אליהם מכאן ועד עולם. מה שהיהודים לא יעשו - הערבים לא יעשו במקומם. כפי שאמר פרופ'. בן-ציון דינור, שר החינוך של בן-גוריון:
"לערבים במדינת ישראל - כל הזכויות; על מדינת ישראל - שום זכויות!".

תאריך:  20/05/2021   |   עודכן:  20/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוגרומים במדינת היהודים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הערבים אינם מהווים את הסכנה
סניל  |  20/05/21 14:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עידן יוסף
ארבע רקטות נורו לעבר ישראל מכיוון לבנון    שיגור אחד יורט, אחד נפל בשטח לא מאוכלס בשפרעם ושניים בים    חיל-התותחנים השיב באש ארטילרית לכפר עלמא א-שעב אזעקות נשמעו גם בשפרעם, באעבלין, בקריית מוצקין ובעכו
איציק וולף
לפנות בוקר זוהה והופל מל״ט אשר התקרב לגבול המדינה באזור עמק המעיינות    "המל״ט היה במעקב על-ידי יחידות הבקרה האווירית. שברי המל״ט נאספו על-ידי כוחות הביטחון"
מרדכי קידר
התפוצצות האלימות ההמונית של ערביי ישראל נגד היהודים היא לא פחות ממלחמת דת ויש להתייחס אליה ככזו
איתן קלינסקי
כשאני קורא את פרשת השבוע, אני כואב את המציאות, שערבים שורפים בית כנסת יהודי, כי בית הכנסת הוא זר לשורפים הערבים. אני כואב את המציאות, שיהודים שורפים חנויות של ערבים ברחוב בו אני גר בבת ים, כי הם זרים לשורפים הערבים
עמנואל בן-סבו
אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם
רשימות נוספות
"פגענו משמעותית בייצור הרקטות בעזה"  /  איציק וולף
נתניהו: אם צריך - נזרים צבא לערים  /  איציק וולף
פצועים בלינץ' בעכו ובלינץ' בבת ים  /  איציק וולף
לקרוא לאויב הערבי בשמו   /  בעז שפירא
חג מתן תורה  /  צבי גיל
נתניהו נגד ישראל  /  זוהר בן-אשר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il