X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ראשון: היכולת הטובה של הכחולים עשתה את שלה והמנג'ר הישראלי קיבל את הקרדיט מהבוס הגדול רומן אברמוביץ' גרנט צפוי לקבל תקציב לרכש בינואר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, חתם על הארכת חוזה ל-4 שנים נוספות בצ'לסי.
לאחר שלושה חודשים בתפקיד, המנג'ר הישראלי זכה להבעת אמון מוחלטת מהבוס רומן אברבמוביץ' לאור העובדה שהקבוצה הפסידה פעם אחת בלבד מאז שהוא החל תפקידו, במשחק הראשון שלו, מול מנצ'סטר יונייטד.
מאז, גרנט יצא לרצף אדיר של 16 משחקים ללא הפסד וכעת הקבוצה מדורגת במקום השלישי בפרמייר ליג לאחר שהיא הבטיחה גם את השתתפותה בשלב הבא של ליגת האלופות.
בהודעה רשמית שפרסמה צ'לסי נכתב: "צ'לסי מאשרת כי אברהם גרנט חתם על חוזה לארבע שנים כמנג'ר/המאמן הראשון של הקבוצה".
גרנט הגיע לראשונה לאנגליה ב-2006, כאשר הוא מונה למנהלה הטכני של פורטסמות'. לאחר עונה הוא עבר לשמש כמנהלה הספורטיבי של צ'לסי ובחודש ספטמבר, לאחר שהמנג'ר הפורטוגלי ז'וזה מוריניו עזב את הקבוצה, גרנט קיבל את הקרדיט והחזיר אותו בענק.
כאשר לצידו העוזרים סטיב קלארק והאנק טן-קאטה, גרנט דאג להרגיע את העניינים לאחר ששמועות רבות דיברו על רצונם של מספר שחקנים לעזוב את הקבוצה לאחר עזיבתו של מוריניו הפופולרי.
עיתוני אנגליה, שלא הבינו את המינוי והגיבו בציניות האופיינית להם, צפו בגרנט ובצוותו מרגיעים את הביקורת של דידייה דרוגבה, פרנק למפארד והשאר ומכניסים את הקבוצה לכושר, כולל דרוגבה הממורמר שבתקופת גרנט מרבה לכבוש.
לאחר שצ'לסי הבטיחה את עלייתה לשלב הבא בליגת האלופות, גרנט נשמע מרוצה מאוד מקבוצתו: "אנחנו רוצים להגיע לפחות לגמר הצ'מפיונס. זו המטרה שלנו לעתיד אבל אנחנו רוצים לעשות זאת כבר העונה. קבוצות אחרות יכולות להאמין שהן יעשו זאת אבל אנחנו חייבים לשאוף להשיג את הכי טוב שאפשר".

ההתחלה קשה, ההמשך מתוק

לאברהם גרנט לא היה הרבה זמן לחגוג אחרי המינוי המפתיע למאמן צ'לסי. היריבה הראשונה שלו הייתה לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד, והיא יותר אכזרית מכל המבקרים הקיימים באנגליה, שנהנו להתבדח על חשבונו של "אברהם מי?".
הכחולים הפסידו 2:0 ונראה היה שגל השמועות על מאמנים שמועמדים לרשת את מוריניו יעשה את שלו וגרנט יסיים את דרכו כמאמן הקבוצה העשירה בעולם.
בל מי שזילזל במאמן שגדל במלאבס לא ידע עם מי יש לו עסק. גרנט זימן לשיחה את דידייה דרוגבה ופרנק לאמפרד, שאיימו לעזוב בעקבות עזיבותו של הפורטוגלי והרגיע אותם.
גם על המגרש התחיל המאמן לנסות לחולל שינוי. הקבוצה, שנראתה שבורה ברגעים מסוימים הגיעה לאיצטדיון ה"מסטאייה" של ולנסיה ופיגרה 1:0 שהיה יכול לגמור לה את העונה.
אבל היה זה אותו דרוגבה, שלפני רגע איים לעזוב, שהחזיר את צ'לסי למשחק כשבסיום השלימה הקבוצה ניצחון 1:2 שסימן את השינוי בקבוצה.
מאותו רגע צ'לסי פשוט לא הפסידה. גם הביקורות התחילו לדעוך כשבמשחק הגדול הראשון של הקבוצה אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד, ניצחה צ'לסי את מנצ'סטר סיטי 0:6 והוכיחה שאפשר לנצח בהפרש של יותר משער אחד.
16 משחקים ללא הפסד רשם המאמן הישראלי בכל המסגרות, ולמרות כמה תצוגות פחות משכנעות בליגת האלופות ודרבי לונדוני קרב שיקבע את עתיד הקבוצה, כעת החליטו ראשי צ'לסי כי הוא האיש המתאים ביותר להצעיד את המערכת קדימה.

תאריך:  13/12/2007   |   עודכן:  13/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרנט חתם על חוזה ל-4 עונות בצ'לסי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עירית גבעתים מבהירה: היזם יכול לבקש כמה אחוזי בניה שירצה, והעיריה תאשר בניה על-פי קני-מידה מקובלים
עידן יוסף
הכתב הפרלמנטרי של ערוץ 10 פותח במה לסיפורים שדחו העורכים מפאת חוסר עניין לציבור    לדבריו, לרכילויות הקטנות שמעסיקות את יושבי 'צוללת' הכנסת ולתרגילים שהם רוקחים "אין תמיד מקום במהדורת חדשות ארצית, גם לא בעיתון. בקושי באינטרנט"
יהונתן דחוח-הלוי
רצח על כבוד המשפחה בטורונטו    מוסלמי רצח את בתו בת ה-16 בגלל שסירבה לחבוש את החיג'אב, כיסוי הראש המסורתי    אחיה של הנרצחת נעצר בחשב לשיבוש מהלכי החקירה
משה ריינפלד
שופטת: עיריית רחובות אינה זכאית לגבות ארנונה לשנים 2002-2000 מכוח הפטור ההיסטורי שניתן לקופות החולים בזמן המנדט
יהונתן דחוח-הלוי
השר עמי איילון אומר בראיון לעיתון קנדי, כי יש להמשיך לפעול לקידום המו"מ עם הפלשתינים כאילו אין טרור ובמאבק בלתי מתפשר בטרור כאילו אין מו"מ    לדבריו, אין לחתום על הסכם מדיני שלא יכיר בישראל כמדינת היהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il