X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל ת"א לא מצליחה להתרומם עם מאמנה החדש ונכנעה בטדי לאלופה, משער של אלבארז בדקה ה-44 יוסי אבוקסיס הורחק. הפועל אחרונה, 5 נק' מהקו האדום
▪  ▪  ▪
טברטקו קאלה ואריק בנאדו סוגרים עוד ערב מוצלח [צילום: ניר בוקסנבאום/ONE]

הפועל ת"א ספגה הערב (ראשון) את הפסדה ה-9 העונה ונותרה במקום האחרון לאחר שנוצחה 1:0 בטדי, ע"י האלופה ומוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל.
אלי גוטמן, ששב למגרש ממנו פוטר לפני 7 עונות, הפעם כמאמן היריבה השנואה באדום, חזה בניצחון של מכבי ת"א בשבת וידע שאין מנוס מלקחת 3 נקודות. כעבור 90 דקות הראה לוח התוצאות על מה שנראה כבר כברור מאליו, הפסד נוסף לאדומים.
חניכיו של יצחק שום, לא במשחק גדול במיוחד שלהם, עשו ככל העולה על רוחם והגיעו ל-5-6 הזדמנויות נהדרות אך כשלו מול וינסנט אניימה, שהיווה נקודת אור בודדה בשורות האדומים. את שער הניצחון כבש המגן הצ'יליאני הנהדר, כריסטיאן אלבארז לאחר שנגח פנימה בדקה ה-44.
במחצית השנייה לא היה לאדומים מה להציע והם לא סיכנו אפילו פעם אחת את טברטקו קאלה שנראה משועמם בשערו. בסיום מראה התוצאה על ניצחון נוסף לבית"ר ירושלים, שעלתה ל-33 נקודות ופתחה פער של 9 נקודות מהשניה בטבלה, מכבי נתניה.
בתום 13 מחזורים מדורגת הפועל ת"א עמוק במקום האחרון עם מאזן עלוב של ניצחון בודד ו-6 נקודות בלבד, 5 מתחת לקו האדום.
מחצית ראשונה
האדומים פתחו טוב את המשחק וכבר לאחר 3 דקות הגיעו להזדמנות טובה לאחר שראובן עובד השכיב שחקן יריב ובעט לא רע, אך הכדור חלף מטר וחצי מעל המשקוף. בדקה ה-5 נפגע מגן האורחים, דני בונדר, מתיקול חזק בינו ובין וינסנט אניימה ונזקק לטיפול רפואי.
עידן טל שחזר לכושר נהדר בשבועות האחרונים, נכנס טוב למשחק ומסר בדקה ה-11 כדור ענק לעברו של מיכאל זנדברג, שבעט מהאוויר ומ-7 מטרים כדור חזק לעבר השער, אך אניימה נמתח והציל גול - הזדמנות נהדרת למארחים.
בית"ר החלה ללחוץ ובדקה ה-13 ביזבז זנדברג הזדמנות נהדרת לאחר שהשכיב שני אדומים, אך התמהמה בבעיטה לשער. חניכיו של יצחק שום זיהו את נקודת התורפה של האדומים כבר מהפתיחה וחגגו על האגף הימני, בו ניצב דני בונדר החלש, אך כשלו שוב ושוב במסירה האחרונה.
בדקה ה-32 ההזדמנות של המשחק עד כה - עמית בן שושן קיבל כדור באגף ימין, השכיב את אנטבי ומסר לכריסטיאן אלבארז, שהשכיב את דואני ברחבה בתרגיל נאה עם העקב ובעט חזק לפינה הנגדית, אך אניימה הציל באינסטינקט אדיר.
עוזרו של אלי גוטמן, יוסי אבוקסיס, הורחק מספסל הקבוצה בדקה ה-34, לאחר שקם לעברו של הקוון ומחא על השיפוט בצעקות רמות. בדרכו החוצה מהמגרש לווה אבוקסיס בשריקות בוז רמות מצד אוהדיה של בית"ר ירושלים.
3 דקות למחצית עוד הזדמנות טובה לצהובים-שחורים, לאחר שעמית בן שושן הוציא כדור רוחב מצוין לרחבה, זנדברג בעט מ-5 מטרים לגוף של אניימה וגבריאל דוס סנטוס הרחיק את הסכנה.
דקה 44 - בית"ר עולה ל-0:1: חניכיו של יצחק שום כובשים בזמן הטוב ביותר שאפשר לבקש לאחר שכריסטיאן אלבארז הוכשל ליד דגל הקרן, עידן טל הגביה כדור נהדר לרחבה והמגן הצ'יליאני הנהדר ניצל את ההחלטה של אניימה להישאר בשער ונגח מ-5 מטרים פנימה.
בהמשך טענו האדומים לכדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר שאסולין ספק נתפס ברחבה ע"י דרק בואטנג, יפת לא השתכנע ושרק למחצית - 0:1 לבית"ר ירושלים.
מחצית שניה
מיכאל זנדברג חטף מכה לא מכוונת מעמית בן שושן עם פתיחת חציו השני של המשחק ונזקק לטיפול רפואי. וינסטנט אניימה מצידו, המשיך להיות האיש שהושיע את האדומים מתבוסה לאחר שיצא באומץ לעברו של בן שושן ומנע שער.
בן שושן המשיך להחמיץ ובדקה ה-54 קיבל הגבהה נהדרת ממיכאל זנדברג אך מ-5 מטרים פיספס את הכדור ובעט החוצה. מנגד, חניכיו של אלי גוטמן נראו כאילו לא עלו למחצית השניה ואיפשרו לירושלמים לעשות ככל העולה על רוחם. אניימה המשיך להיות צדיק בסדום ובדקה ה-59 זכה אף לתשואות רמות מהקהל הירושלמי, לאחר שיצא לעבר הרחבה, הקפיץ את הכדור 3 פעמים בראשו והרחיק.
בדקה ה-66 ניסה גם רומולו את מזלו מחוץ לרחבה, אך הכדור השטול ששלח לא היווה היום על אניימה. באותה דקה ביצע יצחק שום חילוף ראשון במשחק כשהכניס את טוטו תמוז על חשבונו של עמית בן שושן. גוטמן מצדו ביצע 3 דקות אח"כ חילוף כפול כשהכניס את עדי סבג ויקיר לוסקי על חשבונם של פאביו ג'וניור וראובן עובד החלשים.
בדקה ה-81 ספג ברוך דגו את הכרטיס הצהוב לאחר שנכנס מאחור בעידן טל. בדקה ה-86 ניסה טוטו תמוז המחליף להכניע את אניימה בבעיטה אקרובטית, אך השוער הניגרי שוב היה במקום. בדקה ה-90 תמוז גם ראה את הכרטיס הצהוב לאחר כניסה לא נעימה ברגלו של גבריאל דוס סנטוס.
אלון יפת הוסיף 3 דקות להתמודדות, כשגם בהן לא נראו חניכיו של גוטמן כרוצים או מסוגלים לעשות משהו בכדי להציל נקודה. בסיום, 0:1 לבית"ר ירושלים.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלבארז, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג (חן עזריאל, 85), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 66) ואנטונלי רומולו (אבירם ברוכיאן, 79).
הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול (רועי דיין, 82), ברוך דגו, ראובן עובד (יקיר לוסקי, 69), ליאור אסולין ופאביו ג'וניור (עדי סבג, 69).

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  16/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסד שני ברצף לאלי גוטמן: 1:0 לבית"ר ירושלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפטר...לשלוח הביתה...לזרוק.... ל"ת
אחמד זיבי  |  17/12/07 00:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
מאמנה הישראלי של צ'לסי חושב כי קבוצתו קופחה בהפסד 1:0 לארסנל באמירויות    פרגוסון: "היינו הקבוצה העדיפה היום"    בניטס: "מסתכלים קדימה"
משה ריינפלד
רשם הדומיין המורשה בישראל מטעם ארגון האינטרנט, חברת דומיין דה נט, אומרת כי שם זה מתאים במיוחד לחברות הפונות לשוק באסיה
משה ריינפלד
בית משפט השלום זיכה את גרשון רסקין שנעצר בטענה שאיים על שוטרים, וקבע כי עדותם הייתה תמוהה ומלאה סתירות
אפרת נוימן
התקשורת הבריטית מדווחת ש-QXL נמכרה לנאספרס תמורת 1.5 מיליארד דולר    מאז השקיעה הקבוצה ב-QXL עלתה המניה ב-2,000%    אחרי שמכרו מניות ב-50 מ' ד', הם מחזיקים במניות ב-210 מ' ד'
משה ריינפלד
שופט קבע כי שפיר תשלם לאגט 635,392 שקל בצירוף ריבית והצמדה מ-1995 על עבודתה בגשר נחל גילה למרות שהפסיקה את העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il