X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
היא לא לקחה כלום, וזו אולי הבעיה היא חייבת לקחת כדור נגד שנאה עצמית, נגד החרדה מפני הזולת, אשר היא חונכה לראותו כקוף שזה עתה ירד מהעצים
▪  ▪  ▪
דיין. מתנשאת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אבישי בן חיים, דוקטור, סא"ל במילואים, ללא ספק איש סימפטי ומנומס, פרענק פארך עם צמה. זה לא מסתדר לנו האיש הזה, הוא לא מתאים לסטראוטיפ. ואז בראיון עם אילנה דיין אשר חולקת על דעתו היא שואלת אותו מה הוא לוקח שגורם להביע את דעתו באופן שהוא מביע.
אז זהו, שהוא לא לקח, והיא לא לקחה. אבל היא חייבת לקחת. היא חייבת לקחת כדור נגד שנאה עצמית, נגד החרדה מפני הזולת, אשר היא חונכה לראותו כקוף שזה עתה ירד מהעצים, ועוד מעט קט יחזור אליהם, ומסתבר בפועל שהוא אוכל אותה בלי מלח, בבהירות דבריו, באמונתו היוקדת בצדקתו, ובאומץ שלו לבטא את עצמו בלבה של תקשורת מוטה ועוינת. ואפילו לוקח נשימה עמוקה ומהתעלם מהפרובוקציות החרדתיות של אלילי השמאל, דוגמת דיין וחברותיה/חבריה למקצוע.
על מה נסב שם הדיון, ככל שאת הדברים הנמוכים של דיין ניתן לכנות דיון? בן חיים טען, להבנתי, שהאמבוש לבנימין נתניהו הוא האמבוש למצביעיו, וסיכול נתניהו הוא דרך למנוע מהקופים להשתלט על המדינה, ודיין סוברת שהפעולות נגד נתניהו הן פעולות לגיטימיות לחילופי שלטון, בייחוד לאור כתב האישום נגדו.
אין שמץ שמצו של ספק שלאור הייחודיות של האשמת השוחד של נתניהו ואף בלי הייחודיות הזו, מותר להסיק שהאשמת נתניהו בשוחד היא עלילה, ובייחוד כאשר עניין נתניהו נדון וכנראה בכל מקרה ייגמר בעליון או בפשרה כלשהי, יש סיכוי סביר שהחברה תקבל החלטות בעניין, אך עד קבלת ההחלטות ואפילו אחריהן, ניתן ורצוי להביע דעה.
ואם אילנה דיין סבורה שדעות לגיטימיות של אבישי בן חיים נובעות מערפול חושים כתוצאה מנטילת כימיקל כלשהוא, והיא מביעה עמדה זו ברדיו בפני מי יודע כמה מאזינים היא מעידה על עצמה לטעמי שהיא בורה מושלמת, חסרת כל הבנה בחופש הביטוי, מתנשאת, מסיתה, יורה במו ידה ברגל או נכון יותר בלב ובראש של חופש העיתונות.

תאריך:  20/06/2021   |   עודכן:  20/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דב גולדפלם
בתפקידך הקודם בימי הקורונה הוכחת עצמאות מחשבתית ויכולת עמידה בפני לחצים    אלו הן התכונות שתזדקקי להן גם בתפקידך כשרת החינוך
אורי שרגיל
מוישה ניסה לדחוף את הילד ולפנות לעצמו מקום ליד הדלפק    הוא עדין היה להוט להזמין לי מנה שווארמה ולהסתלק משם    הוא היה בטוח ביכולתו לתקתק את הילדים ביד אחת, בהליכה, כמו שאומרים
שמעון גרובר
מכסה שבור של מיכל מים גרם לזיהום של חיידקים יוצרי מימן, שגרמו לפיצוצי שפופרות משחת השיניים בכול נקודות השיווק
עמנואל בן-סבו
כמויות הארס, השנאה, האיבה, הנדסת התודעה, הרדיפה, לא רק שלא פחתה אלא אף התעצמה. תהליך וידוא ההריגה, במיוחד של אנשי הנופת צופים המדברים גבוהה על ריפוי, איחוי, שינוי ומעשיהם ביזוי, שיסוי, השפלה, לעג, עלבון והמטרה בלתי פוסקת של גופרית ובואש, על ראש הממשלה ומשפחתו
יאיר דקל
לנסוע לדואר בקלנועית זה רבע שעה בכיוון אחד, כלומר חצי שעה נסיעות ועוד רבע שעה בילוי בדואר - הסברתי לה    שיחה אנושית טובה יותר מחילופי איומים באינטרנט עם ה"ביורוקרטיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il