X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ספרו החדש של העיתונאי הוותיק גואל בנו: "קול פעם מחדש" הוא מסע מרתק בין דמויות, אירועים ומקומות זהו ספר המטלטל את קוראיו מדמע לשחוק, מחמלה לזעזוע, מאהבה לזיכרון וגעגוע
▪  ▪  ▪
גואל בנו [צילום: עמנואל בן-סבו]

השבוע יצא לאור ספר הביכורים המרגש והמרתק של העיתונאי הוותיק והעורך המוערך גואל בנו. הספר "קול פעם מחדש", יצא לאור בהוצאת "עכשיו אפשר" תחת שרביט המנכ"ל, הסופר והמחנך, עמנואל בן סבו. הספר המלווה בתצלומים, הוא על הדמויות, אך לא פחות מאשר עלינו.
זהו מסע מרתק בין פסיפס של דמויות ארצישראליות ייחודיות ומיוחדות ובין אירועים מכוננים, שהותירו רישומם בחברה הישראלית. בכישרון רב מפלס גואל נתיבות לליבות מרואייניו ומושאי תחקיריו. הספר, הכולל 34 פרקים, מעניק הצצה אל מאחורי הקלעים של העבודה העיתונאית, מטלטל את קוראיו מדמע לשחוק, מחמלה לזעזוע, מאהבה לזיכרון וגעגוע. מסע של קולות מורכבים, מפגשים בלעדיים ומקומות, המתורגמים למילים מרגשות.
גואל בנו כיהן כעיתונאי בידיעות אחרונות וסיקר במשך עשרות שנים תחומים רבים ומגוונים כמו ביטחון, חינוך, בריאות, רווחה, פלילים, מיעוטים וכן, פרסם תחקירים ומאמרים. בעבר ערך מקומונים ברשת שוקן וברשת המקומונים של ידיעות אחרונות, וכן את מהדורת החדשות השבועית האזורית בגליל של "ערוצי זהב".
לצד השכול האישי שחווה גואל במלחמת יום הכיפורים, והותיר את רישומו העז בפרק הראשון בספרו, מופיעות שלל דמויות, שלרובן קשר אישי וחווייתי של גואל אליהן. ביניהן, גלעד שליט והמאבק לשחרורו משבי החמאס, הקשר המדהים שהתגלה לאחר 40 שנה עם אביה של מיקי גולדווסר, ששכלה את בנה, אודי ז"ל, שנחטף בידי החיזבאללה, הראיון הראשון עם עמוס ברנס ומלחמתו על הצדק האבוד והראיון האחרון עימו לפני שהלך לעולמו. המרגל אלי כהן, שנשלח ללמוד את רזי המטבח הסורי בכפר בגליל לפני שנשלח לסוריה, רון פרומר, קצין הקומנדו הימי בסיפור מרגש עימו מלב ים, בעת שהיה יחד עם כוח הלוחמים שלכד את אניית הנשק "קארין איי ".
יהודה אליה ז"ל, לוחם הצנחנים, שסבל מהלם קרב והיה חברו הטוב של המחבר מאז ילדותם. מפגש פרידה אחרון של המשורר יהודה עמיחי מאלי אביבי וממדינת אכזיב, מרגלית זינתי, הגחלת הלוחשת מפקיעין, ושרה חתן ממושב שתולה והמרדף שלה על אדמת לבנון אחרי העז האהובה "לילוש". זאת לצד נעמי פולני, הבמאית המיתולוגית, שזכתה בפרס ישראל, אילן ספרא, איש השב"כ ביחידה לאבטחת אישים, שחזר בתשובה, סופר השואה, "תומס גבע" מניצולי אושוויץ, שנחשף בשמו האמיתי ועוד דמויות.
בספר מפגשים בלעדיים ומרתקים לאחר עשרות שנים, שיזם המחבר. בין הלוחם אלוף משנה (מיל') מוקי בצר, לוחם סיירת מטכ"ל, שהשתתף בפעולה לחילוץ בני הערובה ב"אסון מעלות", לבין אחת הניצולות, ששימשה אשת הקשר בין המחבלים לבין החפ"ק. מפגש ראשון מרגש בין משפחתו של השוטר אליהו שחר ז"ל לבין השוטר שהיה לצידו ברגעיו האחרונים ונותר בחיים, גידי מצגר, בעת חדירת מחבלים לבית משפחת הרן בנהריה ובהם סמיר קונטאר.
בין שאר הנושאים המובאים בספר: גזענות, פריפריה, חינוך, מתנדבים מעוררי השראה, דרוזים, צד"ל, קפה "פינגוין" המיתולוגי בן ה-80 ועוד.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  23/06/2021   |   עודכן:  23/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
לסקרים שאין להם כל ערך מדעי, יש מטרה אחרת מבחינת התקשורת: לעורר ויכוח באולפנים, לטעת ריב ומדון, כי זה מביא רייטינג, זה מוכר פרסומות, זה שוטף את מוחם של האזרחים
דן מרגלית
כל ממשלות ישראליות הנורמטיביות התאמצו ככל כוחן ויכולתן להימנע מלהפתיע את אמריקה, וכך ראוי    בוודאי כאשר מתקיימת ברית כזאת ותלות כזאת שלנו עימם ושלנו בהם
נפתלי בוהדנה
מי שמשלמים את החשבון הם התושבים של הרשויות המקומיות אשר חלק ניכר מתשלומי הארנונה מופנים לתשלום המדיניות הכושלת של המשרד להגנת הסביבה
עמנואל בן-סבו
יוצרות דתיות רבות נמצאות בתווך של המציאות המורכבת והחוסמת אשר אינה מאפשרת להופיע בפני נשים בלבד ובכך גוזרת על האמנית והיוצרת פגיעה חמורה מאוד בחירות האמנותית והיצירתית שלה
עליס בליטנטל
כמשב רוח מרענן, מהנה, מצחיק ומשובב, עולה מחזהו של נואל קווארד "רוחות עליזות" על בימת החאן הירושלמי    קלאסיקה של המאה ה 20 במיטבה, כהרגלו של "החאן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il