X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהירות ה-FireWire צפויה לגדול פי ארבע בשנה הקרובה, לאחר שהקבוצה העומדת מאחורי ה-FireWire הכריזה על ספציפיקציה חדשה לממשק, ה-S3200. מה יהא על המתחרים? ומה זה בכלל ה-FireWire?
▪  ▪  ▪

ה-1394 Trade Association הכריזה לפני מספר ימים על ספציפיקציה S3200 עבור FireWire. הספציפיקציה החדשה מתבססת על סטנדרט IEEE 1394b הקיים, ומגבירה את המהירות המקסימלית מ-800Mbps לשנייה ל-3.2Gbps (כלומר, פי ארבע). ה-S3200 מתאים לכבלים ולמחברים הקיימים כבר במוצרי FireWire.
מהיר יותר
ה-FireWire הוא השם המוכר ביותר לתקן IEEE-1394 (הידוע גם כ-i.Link), הקיים במחשבים אישיים ובמצלמות וידאו, ומציע מהירות גבוהה להעברת נתונים בזמן אמת. רוב המחשבים היום מצויידים ביציאת FireWire, כולל מגוון התקנים (כמו ה-iPod) הכוללים FireWire המאפשר הטענת קבצים תוך שניות, וכן הטענת סוללות.
סטנדרט ה-S3200 ישמור על מקומו של ה-IEEE 1394 כתקן המוביל, בעיקר מאחר ובמעבר ממהירות 800Mbps ל-3.2Gbps אין שום צורך בשינויים או צורך בחומרה שונה. להכרזה יש השפעה נוספת, לפחות לטענת ה-1394 Trade Association: הפיתוח של ה-S3200 ימנע את הצורך של משתמשים רבים ב-eSATA, סטנדרט קישוריות מתחרה.
ה-eSATA הוא סטנדרט שהופך פופולרי בעיקר בכוננים קשיחים ומחשבים אישיים. לפי איגוד ה-1394 Trade Association, ה-eSATA אינו מהיר יותר מה-S3200, ולא מסוגל לספק חשמל להתקנים באותו אופן ש-FireWire מסוגל.
גם בטלוויזיה
בקרוב, יוכל ה-FireWire לפעול גם בטלוויזיה בכבלים, וה-S3200 אמור להפוך את הסטנדרט למהיר מספיק להעביר סיגנלי HD לא-מכווצים למרחקים ארוכים בעלויות נמוכות יותר מ-HDMI, הסטנדרט הנוכחי לקישוריות HD.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם.
CNET
iTWire
PCWorld

באתר pCon החדש! – המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט
תאריך:  19/12/2007   |   עודכן:  19/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ביהמ"ש העליון אישר את הקביעה כי קופת מלוה וחיסכון, שמוזגה בבנק הפועלים, הייתה רק נאמן מטעם מועצת הפועלים, כיום ההסתדרות בחיפה
רונן ליבוביץ
בגין חוב של כחמישה מיליוני ש"ח שניתנו לסיעה לפני הבחירות לכנסת ה- 17 ולא הוחזרו    גם ח"כ עמיר פרץ וסיעתו לשעבר עם אחד חייבים כסף רב לכנסת
רותי אברהם
הורים דורשים להורות למשרד החינוך להחזיר את תשלומי ההורים שנגבו בתקופת השביתה    בתביעה: ההורים מימנו מורים פרטיים ופעילות פנאי
דרור מרום
הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים מעודדות מפעלים לעבור לעטרות - השוכנת מצפון לירושלים בלב כפרים ערביים עויינים    בנוסף לתקציב הפיתוח יועברו מענקים כספיים רב-שנתיים למפעלים חדשים שיוקמו ולמפעלים קיימים שיורחבו
יעל ולצר
מלחמת הערוצים ממשיכה: בכוונת רשת לדחות את פרק הבכורה של "גריז", ולא לשדרו ביום ראשון, כפי שהודיעו לאחרונה    כעת עוברת המלחמה לידיו האמונות של אברי גלעד, אם אכן תשבץ רשת במשבצת זו ספיישל של "אחד נגד 100".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il