X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
לידיעת התייר בנימין נתניהו ובני משפחתו

מושל הוואי לתיירים: עזבו את המדינה

משפחת נתניהו שוהה מזה מספר ימים באחד מאיי הוואי שבבעלות לארי אליסון - אחד מעדי התביעה במשפט נתניהו יצאו לארה"ב למרות קריאת הממשלה וגורמי המקצוע שלא לנסוע לחו"ל התבטאויות אנטישמיות כלפי סגן המושל בעקבות הדרישה מעובדי המדינה להתחסן או להיבדק מדי שבוע
▪  ▪  ▪
מלון בהונולולו, בירת הוואי [צילום: ג'ניפר קלר, AP]

מושל הוואי, דייוויד אייג, מבקש (יום ג', 24.8.21) מתיירים מרחבי העולם לא לבקר במדינתו, ולאלו המצויים בה - לצאת ממנה. בימים האחרונים שוהים בהוואי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו ובנם יאיר נתניהו. בני המשפחה הגיעו לאי שבבעלות לארי אליסון - מייסד אורקל ואחד מעדי התביעה במשפט נתניהו - לפני קריאתו של אייג, אך לאחר שהממשלה וגורמי המקצוע במשרד הבריאות ביקשו להימנע מנסיעות לחו"ל שאינן חיוניות.
אייג אמר במסיבת עיתונאים, כי הוא פועל מול חברות תעופה, בתי מלון ועסקים אחרים המבוססים על תיירות, כדי לצמצם ככל האפשר את כניסת התיירים להוואי, למעט נסיעות חיוניות. הכניסה למסעדות במדינה כבר הוגבלה, וכך גם שירותי השכרת הרכב. אייג קרא לתיירים הנוכחיים לקצר את ביקוריהם בהוואי, לאחר שנגיף הדלתא הציף את בתי החולים למרות ש-55% מתושביה הבוגרים מחוסנים - שיעור גבוה בקנה מידה אמריקני. "זה לא הזמן המתאים לבקר באיים. זהו זמן מסוכן לנסיעות", הוסיף אייג. "חשוב שנוריד את מספר התיירים שמגיעים לכאן". בקשתו של אייג באה כאשר הוואי מטיסה מאות עובדי רפואה ממדינות אחרות בארה"ב, כדי לסייע לצוותיהם של בתי החולים המקומיים המוצפים בחולי קורונה. הממשל הפדרלי יעניק למדינה 46 מיליון דולר כדי לייבא זמנית 500 עובדי רפואה לבתי החולים שלה.
עם זאת, נכון לעכשיו - הוואי אינה מהדקת מחדש את מגבלות הקורונה. בחודש שעבר היא ביטלה את החובה להציג בדיקת קורונה שלילית, למי שבידיו אישור התחסנות. מאחר שהמרכז לבקרת מחלות קבע שאין מניעה לנסוע בתוך ארה"ב, אייג מודה שיהיה זה קשה למנוע את כניסתם של אמריקנים להוואי. המדינה ממשיכה לדרוש בדיקה שלילית או בידוד של עשרה ימים ממבקרים שאינם מחוסנים. בחודש יוני נכנסו להוואי 791,000 מבקרים, בעיקר מהחוף המזרחי ומהחוף המערבי של ארה"ב - המספר הגבוה ביותר אי-פעם.
מנכ"ל לשכת התיירות של הוואי, ג'ון דה-פריז, חזר על בקשתו של אייג. לדבריו, הלשכה ממליצה בכל תוקף להימנע כעת מביקורים במדינה. דובר נתיבי האוויר של הוואי אמר כי החברה ערה לעומס העצום המופעל על בתי החולים במדינה, והזכיר שהחברה דורשת מנוסעיה להיות מחוסנים או להיבדק כדי להימנע מחובת בידוד. לדבריו, מדיניות זו מוכיחה את עצמה במניעת התפשטות הקורונה.
בתחילת החודש הטילה ממשלת הוואי חובת התחסנות או בדיקה שבועית על עובדי המדינה. הצעד גרם למחאות, כולל הפגנות מול ביתו של סגן המושל - ג'וש גרין, שהוא יהודי. הללו נשאו גם אופי אנטישמי, כאשר חלק מן המפגינים תלו ברחבי השכונה שלטים ועליהם תמונתו של גרין והמילים "יהודי" ו"הונאה". גרין, רופא בהכשרתו, ממשיך לעבוד בחדר מיון בבית חולים מקומי ומטפל בחולי קורונה וכמעט כולם אינם מחוסנים.

תאריך:  24/08/21   |   עודכן:  24/08/21
+כמעט 10,000 מאומתים חדשים
10:27 25/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מתוך כ-150 אלף בדיקות שיעור החיוביים עומד על 6.69%  ▪  מספר החולים קשה שומר על יציבות ועומד על 692 חולים קשה  ▪  בתי החולים הציבוריים עובדים במתכונת שבת

מתחסנים חיסון 3 [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+פיקוד העורף לא יבצע היום בדיקות סרולוגיות לילדים
08:17 25/08/21  |  מירב ארד

פיקוד העורף הודיע (יום ד') כי לא יבצע היום בדיקות סרולוגיות לילדים. המבצע צפוי להתחדש מחר, יום חמישי, ברשויות שבהן נמצא שיעור נדגמים עם נוגדנים לנגיף הקורונה של יותר מ-12%.

+המפלגות הדתיות מבקשות דיון פגרה בנושא בתי החולים הציבוריים
00:59 25/08/21  |  עידן יוסף

ראשי המפלגות הדתיות דרעי, גפני, ליצמן וסמוטריץ', הגישו בקשה ליו"ר הכנסת מיקי לוי לכינוס מליאת הכנסת בפגרה בנושא: "קריסת בתי החולים הציבוריים, הפסקת קליטת חולי קורונה והפקרתם של מיליוני אזרחים, שישארו ללא בתי חולים ציבוריים".
לדבריהם, "בתי החולים הציבוריים, סובלים מליקוי חסר בתקצוב, ועצירת הספקת ספקים. ובייחוד בתקופה זו שתחלואת הקורונה גואה וישנה התעלמות ממושכת של הממשלה מהדרישות הבסיסיות של מנהלי בתי החולים, אשר ע"כ אנו דורשים לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות לדיון על מצוקתם של מנהלי בתי החולים והפקרתם של מיליוני אזרחים".

+משרד הבריאות: הסיכוי לדלקת קלה בשריר הלב אצל מחוסנים - אפסי
00:55 25/08/21  |  עידן יוסף

משרד הבריאות: הסיכוי לקבל דלקת בשריר הלב מהחיסון לנער הוא נדיר, כ-1 ל-30,000 מחוסנים. בכל חמשת המקרים שדווחו היה מדובר בתופעת לוואי קלה מאוד. הסיכוי לקבל דלקת בשריר הלב כתוצאה מקורונה ותופעות אחרות בזמן המחלה ואחריה גדול פי כמה מאות. התוצאות המדעיות חד-משמעיות: החיסונים בטוחים ויעילים מאוד.

+כעשרת אלפים מאומתים חדשים ביממה
23:17 24/08/21  |  עידן יוסף

ביממה האחרונה נרשמו 9,894 מאומתים לקורונה. יציבות במספר החולים קשה - 690. שיעור הבדיקות החיוביות גבוה - 6.62%. עד כה מתו 6,880 איש במגפה.
מספר החולים קשה בקרב לא-מחוסנים גבוה פי 12 מאלה שחוסנו.

+שלושה ימי אכיפה מוגברת בתחבורה הציבורית
20:40 24/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מבצע משותף של המשרד לביטחון הפנים, משרד התחבורה ומשטרת ישראל לאכיפת תקנות הקורונה בתחבורה הציבורית יצא לדרך  ▪  לא צפויה אכיפה בקווי הלילה המועדים להדבקה

נזכרים לאכוף
+חבר קבינט הקורונה נדבק בקורונה
19:34 24/08/21  |  עידן יוסף

השר במשרד האוצר חמד עמאר (ישראל ביתנו) נדבק בקורונה. בתחילת השבוע נדבקה במחלה השרה אורית פרקש הכהן. עמאר השתתף בישיבה האחרונה של קבינט הקורונה. שאר שרי הקבינט שהשתתפו באותו הדיון ושהו איתו באותו חדר ישיבות טרם קיבלו הנחיות לגבי צעדיהם עקב מצבו.

[צילום: יח"צ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מושל הוואי לתיירים: עזבו את המדינה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לידיעת התייר בנימין נתניהו וב
סיני  |  24/08/21 22:24
 
- בבעלות לארי אליסון......
מ. עמיר  |  25/08/21 05:10
2
שיישארו שם
ש. שאול  |  25/08/21 09:06
3
ביבי תראה להם תשאר בהוואיי ל"ת
רק לא כלא  |  27/08/21 18:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
מבצע משותף של המשרד לביטחון הפנים, משרד התחבורה ומשטרת ישראל לאכיפת תקנות הקורונה בתחבורה הציבורית יצא לדרך    לא צפויה אכיפה בקווי הלילה המועדים להדבקה
איציק וולף
מהיום יוכלו גם בני 30 ומעלה לקבל את מנת הדחף של חיסון הקורונה    לתיאום תור לחיסון, יש לפנות לקופות החולים
איציק וולף
אחוז המאומתים מתוך 157,994 שבוצעו אתמול מוסיף גם הוא לעלות ועמד על 6.63%    בבתי החולים מאושפזים 1,124 חולי קורונה ומצבם של 678 מתוכם - קשה
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות צפוי להחליט היום האם לאשר את ההמלצה להרחבת מבצע החיסון במנה השלישית נגד קורונה גם לבני 30 ומעלה    היעד של משרד הבריאות: חיסון לפחות 3 מיליון ישראלים במנה השלישית עד לסוף ספטמבר
איציק וולף
מדינת ישראל תהיה המדינה הראשונה במזרח התיכון שבה אובחנו עד היום מיליון חולי קורונה, והראשונה בעולם מבין המדינות שבהן פחות מ-10 מיליון תושבים שמגיעה לכמות המצטברת הזאת של חולי קורונה בשנה וחצי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il