X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הטייקונים הם כמו הקונקיסטדורים שנתנו לאינדיאנים חרוזים בתמורה לזהב הם מנצלים את תאוות הבצע של הפקידים כדי לשחד אותם בנזיד עדשים, במשרות מרופדות של מנכ"לים, דירקטורים ויו"ר
▪  ▪  ▪
קירשנבאום. לא מספקי מושחתת [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

- מה אתה אומר על הראיון המעולה של דנה ויס עם המושחתת הזאת פאינה קירשנבאום? דנה לא נתנה לה לעבוד עליה עם השטיקים והטריקים, הבכי ועלילות דרייפוס. אפילו הטיקט הרוסי לא עבד, היא ממש מראיינת מעולה!
- עם כל הכבוד לדנה ויס היא טיפסה על העץ הלא נכון. פאינה רחוקה מלהיות הכי מושחתת במדינה ובוודאי לא מגיע לה עונש של עשר שנות מאסר כשהמושחתים האמיתיים מסתובבים חופשי, מתעשרים ויקירי האומה.
- אתה מתכוון לאביגדור ליברמן שהיא חיפתה עליו? לא פלא, תראה מה קרה לעדי התביעה הקודמים שלו. השופטים קבעו שהיא ממש המציאה שיטה של עסקה סיבובית - אתן לך סיוע ממשלתי ואתה תחזיר לי בהטבות לי ולמפלגה.
- היא לא המציאה כלום, שניהם אימא תרזה לעומת המושחתים האמיתיים, וזה לא אהוד אולמרט, בנימין נתניהו או אריה דרעי, למרות שכולם סייעו באימוץ השיטה של שוחד חוקי ואפילו טיהרו את השרץ בחקיקת חוקים שמקדשים את השחיתות.
- אז מה, פאינה לא מושחתת, היא לא קיבלה שוחד של שני מיליון שקל? היא לא השחיתה את כל המערכת?
- המושחתים האמיתיים הם אלה שחוקקו וביצעו את מדיניות ההפרטה ומתן ההטבות לטייקונים ובתמורה קיבלו משרות בעשרות מיליונים אצל אותם הטייקונים. אולי לא בצורה כל-כך בוטה כמו אצל פאינה, אבל במשתמע, כשברור לכולם שהשיטה היא - תפריט לי את הבנק, החברה והמשאב בחצי חינם ומחר תבוא להיות יו"ר אצלנו.
- אתה רוצה להגיד לי שכל השיטה הקפיטליסטית בעולם ובישראל רקובה עד היסוד? אתה אולי נגד חופש העיסוק? אלוף בצבא לא יכול מחר לעבוד בחברה ביטחונית שהוא נתן לה פרויקטים? מפקח על הבנקים לא יכול לנהל בנק שהוא פיקח עליו קודם? מנהל באוצר לא יכול להיות יו"ר חברת משאבים אחרי שהפריט אותם לטייקון? בשביל מה הוא קורע את ה... במשך כמה עשורים בשירות הממשלתי בפרוטות אם לא בשביל לעשות אחר כך לביתו?
- אולי בשביל לשרת את המדינה, את הצבא, את העם? זאת שליחות לא פחות נעלה מלהיות רופא או שוטר. אתה צודק שהם מקבלים פרוטות ולכן צריך לשלם להם משכורות כמו בסקטור הפרטי, כמו במדינות המתוקנות, ואז גם לא יהיה להם הפיתוי לחצות קווים. מה היית אומר על מפכ"ל משטרה שעובר לעבוד בכנופיית פשע? זה דבר דומה.
- מה אתה משווה טייקונים לכנופיות פשע? נסחפת קצת, לא פלא שאומרים עליך שאתה קומוניסט ואנרכיסט. אנחנו במדינת חוק - יו"ר רשות ניירות ערך רשאי לעבור מחר להיות יו"ר בנק, זה חוקי וכל השיטה הקפיטליסטית בנויה על כך. אם לא מוצא חן בעיניך - תעבור לגור בקובה, שם קסטרו או יורשו ימנו אותך אם תהיה חבר מפלגה.
- יש ניגוד אינטרסים מובנה בין הסקטור הממשלתי לפרטי ולפיכך כל הבוחר בקריירה בסקטור הממשלתי יראה בזאת שליחות שעליה יתוגמל במשכורת דומה לסקטור הפרטי כך שיעשה לביתו בשירות העם והמדינה. זה אחד מעקרונות הרפובליקה השנייה של ישראל, ויחסוך למדינה טריליונים שעוברים בשחיתות לטייקונים בהפרטות והטבות, שיופנו לטובת תקציב המדינה ויספקו את כל המשאבים הדרושים להפיכת ישראל למדינה הכי מתקדמת.
- כלומר הטייקונים הם כמו הקונקיסטדורים שנתנו לאינדיאנים חרוזים בתמורה לזהב? הם מנצלים את תאוות הבצע של הפקידים כדי לשחד אותם בנזיד עדשים, במשרות מרופדות של מנכ"לים, דירקטורים ויו"ר, זה בהחלט פרוטות לעומת המיליארדים שטיקונים מקבלים. אותי שיכנעת, מה עוד שהטייקונים בסוף בורחים עם הכסף לחו"ל.
- יפה, תפיץ את הבשורה ובאותה הזדמנות תגיד לדנה ויס שתראיין בפעם הבאה את ממציאי השיטה, כי היא טעתה לגבי עוצמת השחיתות של פאינה קירשנבאום. פאינה ממש צנועה לעומת הטייקונים שמשחדים בשוחד חוקי את המחוקקים, הרגולטורים והשרים, כשאת החוק קבעו המושחתים בעצמם. היא פשוט לא עשקה ושיחדה מספיק, כי אם הייתה משחדת בעשרות מיליונים היא הייתה נחשבת ליקירת האומה, עם בתי חולים ומוזאונים על שמם. וזה לא היה משנה שהיא רוסיה. הרגולטורים מוכנים לקחת שוחד גם ממזרחים, עולים, יהודים מחו"ל ואפילו מפושעים.

תאריך:  08/09/2021   |   עודכן:  08/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על שחיתות ושוחד חוקיים ולא חוקיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה נמחקו
התגובות?  |  9/09/21 09:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
הבריחה מכלא גלבוע היא שלב נוסף בשחיקת ההרתעה הישראלית בכל הקשור בטיפול בטרור ברצועת עזה ובצפון הגדה. מדיניות ההכלה הישראלית כשלה, צה"ל חייב לשנות לאלתר את שיטות הטיפול בטרור לשיטות יצירתיות וחדשות שיביאו לתוצאות
ירון פרידמן
השבוע פורסמו ידיעות על עסקה להזרמת גז ממצרים וחשמל מירדן שאולי תפתור את משבר האנרגיה בלבנון, שכלכלתה ב"צניחה חופשית". למרות העיצומים על סוריה ולבנון, ארה"ב תעלים עין מהעסקה כדי שזו תחליף את חלופת הסיוע האירני ללבנון. אם הפתרון מגיע ממצרים ומירדן, מדוע פרשנים ערביים מודים לנסראללה? וכיצד הפתרון המוצע קשור לישראל?
אלון קוחלני
הרגולטור הבריטי לחברות אבטחה (SIA) הודיע כי תחום שומרי הראש יוסדר ב-2022 באמצעות רגולציה ייעודית
יורם דורי
הקונצרט שכל הכנסותיו קודש לסיוע לחיילים בודדים ולמשפחותיהם בתפוצות נפתח בתרועה לישראל ובהמשכו שר החזן מויש זרצקי את התפילה לשלום ירושלים ולשלום המדינה
יוסף קנדלקר
מוציאים את כל הספרים, את כל המחברות, את כל מה שנשאר משנה שעברה ומתחילים מחדש    במקרה שלנו, זה גם בית ספר חדש וההתרגשות גדולה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il