X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש עיריית רמת השרון זימן את כל בעלי הקיוסקים בעיר, במטרה להטמיע את חומרת העבירה של מכירת אלכוהול לבני הנוער בעלי הקיוסקים חתמו על התחייבות להימנע ממכירת אלכוהול לבני נוער
▪  ▪  ▪
רוכברגר. הכפפות הוסרו [צילום: דוברות עיריית רמת השרון]

ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר זימן (יום ג', 01.01.08) את כל בעלי הקיוסקים (פיצוציות) בעיר לפגישה דחופה, במטרה להטמיע את חומרת העבירה של מכירת אלכוהול לבני הנוער, על כל ההשלכות המשפטיות שילוו לכך.
בסיום הפגישה חתמו בעלי הפיצוציות על התחייבות, במסגרתה ימנעו ממכירת אלכוהול לבני נוער. הפגישה זומנה, לאחר שבשבוע שעבר נסגרה פיצוציה ברחוב אוסישקין ברמת השרון, בצו מינהלי ל-21 ימים. זאת, לאחר שעלה חשד כי בעליה מכרו אלכוהול לקטינים. הצו הוצא על-ידי משטרת גלילות.
ראש העיר זימן לאותה ישיבה גם את היועץ המשפטי של העיריה, את מנהלת מחלקת רישוי עסקים, מנהל מחלקת פיקוח וביטחון וראש הרשות למניעת אלימות והתמכרויות בעיריה. בישיבה נכחו גם הורים מתנדבים מסיירת "מושבה בטוחה".
בישיבה שהתנהלה באווירה חיובית, הבהיר ראש העיר את מדיניותו בנושא מכירת אלכוהול לקטינים, המתבטאת באכיפה נחושה, בהגברת הסיורים של המתנדבים וכוחות הפיקוח והשיטור המקומיים, לצד פעולות מניעה והרתעה. כל זאת, במטרה להעביר את המסר, כי עסק שימכור את המוצרים הללו יהיה נתון בסכנת סגירה ורישיון העסק שלו לא יחודש. כמו כן, ראש העיר דאג להכניס תנאי מפורש זה ברישיון העסק של כל בתי העסק בעיר.
בעלי הקיוסקים חתמו על הצהרה רשמית, בה הם מתחייבים להימנע ממכירת אלכוהול, מכל סוג שהוא, לבני נוער וכי הם מסכימים שהתחייבות זו תהווה מעתה חלק בלתי נפרד מתנאי רישיון העסק שברשותם. משמעות החתימה היא שרשות הרישוי העירונית תהיה רשאית לבטל באופן מיידי את הרישיון לעסק שימכור אלכוהול לבני הנוער.
גורמים בעיריית רמת השרון הוסיפו כי בשנים האחרונות מוביל ראש העיר מלחמת חורמה, ומדיניות יד קשה, נגד הפיצוציות בעיר שמכרו אלכוהול וכלי עישון לסמים (באנגים) לצעירים.
עד כה הגישה העיריה מספר כתבי אישום נגד בעלי עסקים, וכן מנעה את חידוש רישיון העסק שלהם.
דובר העיריה הוסיף כי "ברמת השרון מתקיימת, זו תקופה ארוכה, פעילות התנדבותית של סיירות הורים - ’מושבה בטוחה’, שהוקמה על-ידי הרשות למניעת אלימות והתמכרויות בעיריית רמת השרון, בשיתוף המשטרה. ההורים פועלים בלילות ובסופי שבוע בנקודות המפגש של הצעירים, בגנים הציבוריים ובסמוך לפיצוציות".
לדבריו, "במהלך פעילותם, סייעו המתנדבים במניעת מקרי אלימות, בריונות ושיכרות. כמו כן, סייעו רבות וקידמו את הפעילות היישובית הענפה בצמצום ההיצע של כלי עישון לסמים (באנגים) ומכירת אלכוהול לקטינים".
"הורדנו את הכפפות והתחלנו לעשות פעולות בשטח, כדי להילחם בתופעת מכירת אלכוהול לבני הנוער", אמר ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר. "הנחיתי את הגורמים המקצועיים בעיריה להוציא צווי סגירה מיידים לבתי עסק, אם יעברו על תנאיי הרישיון וימצאו מוכרים את המוצרים האסורים, ובוודאי לא נחדש את רישיון העסק שלהם בבוא העת", ציין.

תאריך:  01/01/2008   |   עודכן:  01/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נסגור קיוסקים שימכרו אלכוהול לקטינים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המדובר ברווח גלמי לפני ניכוי כל ההוצאות    בינתים יקטן הרווח ב-2007 ב-12%, למרות גידול של 21% במכירת דירות    הפרוייקט הרווחי ביותר - באוקראינה    החברה תבנה בשנים הקרובות עוד 6,900 דירות
משה ריינפלד
אחי סבתו של הצעיר ביצע בו את המעשה כשהיה בן 12 וכעת חויב לפצותו ברבע מיליון שקל על סבלו למרות שהצליח לשקם עצמו
משה ריינפלד
חיים פנירי גם חויב לפצות על כך את המשטרה ב-25,000 שקל    מעשהו נועד לבחון את כוננות המשטרה לקראת ההינתקות
זאב קם
טקס "שיא השיאים" - השביתה הארוכה ביותר והענקת תואר "אי כבוד" לראש הממשלה, אהוד אולמרט, יתקיים מחר באוניברסיטה העברית בירושלים    הטקס יערך על-ידי אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית
רותי אברהם
הישג לסניגוריה הציבורית: "העליון" החזיר לדיון ב"מחוזי" בקשה לעיכוב פסילת רשיון    הסניגוריה: ההחלטה התקבלה ללא נוכחות הנהג ולכן לא חוקתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il