X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה, "כלל פיננסים נאמנויות", תעניק שירותים במגוון תחומי הנאמנות החברה החדשה רכשה את פעילות האג"ח הקונצרני מ-U בנק מנכ"לית החברה החדשה היא עורכת הדין צילי נווה
▪  ▪  ▪
שוקי אברמוביץ [צילום: יח"צ]

חידוש בשוק ההון: לראשונה נכנס בית השקעות ישראלי לפעילות בתחום הנאמנות. "כלל פיננסים נאמנויות", מבית כלל פיננסים, תציע שירותים שונים בתחום הנאמנות לשוק ההון ונאמנות פרטית על גווניה השונים.
החברה החדשה רכשה כבר את פעילות האג"ח הקונצרני של יובנק, ותנהל כמה עשרות סדרות של אג"ח כבר מיומה הראשון.
מנכ"לית החברה החדשה היא עורכת הדין צילי נווה, שעד כה ניהלה את שיווק פעילות החיתום של כלל פיננסים, ולפני כן היתה חלק מהמחלקה המשפטית של כלל ביטוח. עורכת הדין מיכל אבטליון, שניהלה בעבר את חברת הנאמנות של יובנק, הצטרפה לצוות הניהול ותשמש כיושבת ראש החברה החדשה.
מנכ"ל כלל פיננסים, שוקי אברמוביץ, אמר כי אירועים שונים בתקופה האחרונה חיזקו את התחושה, כי חברה לנאמנות חייבת להיות גוף חזק ואמין, המסוגל לתת שירות מלא למשקיעים, במקרים שבהם הגוף המנפיק אינו עומד בהתחייבויותיו.
לדבריו, "זיהינו צורך בשוק ההון, שגוף כמו כלל פיננסים יכול לתת עליו תשובה מלאה, ונערכנו לבנות את כלל פיננסים נאמנויות כחברה שתיתן למחזיקי אג"ח את הביטחון והערבויות שהם מצפים לקבל בהשקעה סולידית. הגודל והסולידיות של כלל פיננסים ושל קבוצת כלל ביטוח מהווים את הערובה הטובה ביותר".
על-פי חוק ניירות ערך חייבת כל חברה, המעוניינת בגיוס חוב, למנות נאמן חיצוני. תפקידו של הנאמן הוא לדאוג לכך שהחברה תעמוד בהתחייבויותה למשקיעים, על-פי התשקיף. הנאמן גם עוקב אחר הפעילות השוטפת של החברה. כיום, פועלות בשוק ההון הישראלי מספר קטן של חברות נאמנות, השייכות ברובן לבנקים ולחברות ראיית החשבון. כאמור, כלל פיננסים היא מרכז ההשקעות הישראלי הראשון הנכנס לפעילות מסוג זה.
לדברי עורכת הדין צילי נווה, תוך זמן קצר תוכל כלל פיננסים נאמנויות להעניק שירותי נאמנות, במגוון רב של תחומים בשוק ההון, ושירותים נוספים בתחומי הנאמנות הפרטית. "בנינו מערך נהלים, פעילות ודיווח ברמה הגבוהה ביותר," אמרה נווה, שהופקדה על הקמת חברת הנאמנויות לפני מספר חודשים.

תאריך:  02/01/2008   |   עודכן:  02/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלל פיננסים מקימה חברה לנאמנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הילד סבל ממחלת חסר חיסוני מולדת ואחותו תרמה לו מח עצם    כעבור 9 שנים, כתוצאה מסיבוך מאוחר של ההשתלה, הילד נזקק להשתלת כבד והאחות תרמה לו אונת כבד
דרור מרום
"עקב אירועי הימים האחרונים בקניה", אומר המטה ללוחמה בטרור בהודעה משותפת עם משרד החוץ - "והחשש מפני התדרדרות אפשרית במצב - מומלץ לאזרחים ישראלים לדחות את ההגעה למדינה במהלך הימים הקרובים"
דרור מרום
חברת המחשבים תצרף את החברה, עובדיה ומוצריה לתאגיד    "אנחנו גאים להפוך לחלק משמעותי ממשפחת IBM", אמר יו"ר XIV, משה ינאי, "מה שיאפשר לטכנולוגיה ולמהנדסים שלנו להתנסות במכלול פעילות החברה בתחום האיחסון"
עידן יוסף
עשרות שנים שימש כמנהל הרדיו ושימש גם כמגיש "עניין אחר"    עכשיו הוא עוזב אבל לא יוצא לפנסיה בקרוב    בקול ישראל עשויים לשנות בקרוב את מתכונת שידורי הבוקר
גלית יצחק
89% מהאחיות בארה"ב נוטלים תוספי תזונה    28% מהרופאים שלא צורכים תוספים, ימליצו על שימוש בתוספים    ג'ודי בלטמן: נטילת תוספי תזונה היא חלק מאורח חיים בריא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il