X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות

מה קשור

אידיאולוגיה? מזמן אאוט אמור לי מי החבר ואומר לך הכל כשר! תשאלו את בנט את רוזין בנט יצא קרח מימין ומשמאל ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
בנט. שכח [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

איפה האידיאולוגיה?
אם היינו זקוקים להוכחה לפשיטת רגל אידיאולוגית של מחנה השמאל קיבלנו אותה בדמות הצטרפותה לממשלת נפתלי בנט את אילת שקד את גדעון סער ושות'. מי שעד לא מזמן כונו בפי אנשי המחנה קבל עם ותחת כל מיקרופון רענן 'כובשים' 'פשיסטים' ושלל גינויים שרק הנייר סובל, הפכו בן לילה ליקירי השמאל, כשהדבק המאחד היחיד הוא לא אחר מאשר שנאת ביבי (כן, לא שינוי, לא ריפוי ולא אחדות. בולשיט), כשישנה - בצד הכיסא הנחשק - מקדשים כל מטרה.
ואם היינו זקוקים להוכחה נוספת של מכירת חיסול אידיאולוגית של השמאל - אידיאולוגיה שלדעתי מעולם לא הייתה, וסופה מעיד על ראשיתה - קיבלנו אותה הפעם, אחרי הכלת הימין - המתחזה, בהכלת המעשים המגונים כלפי נשים של שמעון פרס ללא כל סייג.
איפה המחאות הציבוריות החריפות של נשות המחנה נגד גנדי והנצחתו שהואשם גם הוא בהטרדת נשים. איפה הערכים הפמיניסטיים המקודשים שלהן וההגנה על כבוד האישה? פתאום דממת אלחוט כשמדובר במישהו "משלהן'. כאן הכל כשר. הכל תלוי באיש ולא באישו.
אבל בעצם, מי שעוקב אחר דרכה של תנועת מרצ ושות', מיכאלי והעבודה, לא מופתע. לא רק בפוליטיקה ובסוגיות פמיניסטיות אין כל חדש בתנועה. מי שמניפה את דגל החוק והנאורות ברמה, כן כאשר מדובר בחרדים ובמתנחלים, איך לא. אך כאשר מדובר בשותפיהם הנאמנים הערבים והסודנים, כאן נפוצים כל הגבולות והחוקים, והאנרכיה במחנה חוגגת! אנשי התנועה יוצאים להפגין קבל עם בעד הפרת החוק, בעד התרת מבנים בלתי חוקיים במגזר הערבי ובעד מסתננים ועוד ועוד. כאן המילה חוק משום מה נעלמת מן הלקסיקון! פשוט, אמור לי מי החבר ואומר לך הכל כשר. אידיאולוגיה? הצחקתם אותי. מעולם לא הייתה ואיננה.
השתמש וזרוק
נפתלי בנט כבר יודע שהוא הפסיד את מחנה הימין, אחרי התרמית וגניבת הקולות הפוליטית שנחשפו לעין כל. ולכן הוא בונה את מעמדו הפוליטי בבחירות הבאות על השמאל. רק בנט שוכח שאחרי הדחת בנימין נתניהו, שהפך אותו זמנית לייקיר השמאל, מה שנקרא לא מאהבת נפתלי אלא משנאת ביבי - כן, אהבה התלוייה בדבר - הוא יהפוך שוב לפרסונה נון גראטה - אישיות לא רצוייה.
אם לא שמעת את הראיון בשעתו עם עורך הארץ, עמוס שוקן, אז יש לו חדשות בשבילך, נפתלי: הוא הודה בפה מלא שאחרי שהמטרה תושג, והכוונה להדחת ביבי, בנוסח 'השתמש וזרוק, תודח ותושלך אחר כבוד לפח האשפה של ההיסטוריה. ובעצם, מי צריך את הווידוי של שוקן, כשהסקרים - בנט על גבול אחוז החסימה - מאשרים זאת בבירור. הבנת את זה נפתלי?
פסוקו
בנט מציג ממשלת בנט-לפיד-עבאס: שלישיית מה קשור?
אביטל מציגה; פרס, אתה קולט?
בנט מציג: (בלי) הכיפה
בן ארצי מציג: יונתן הקטן שכח לסגור הפה
פירמידת המזון מציגה: מכל צבעי הקשת
בקטנה
מי שחף מכל אידיאולוגיה, מדבר על צאצאים אידיאולוגיים? תשאלו את לפיד ושות.'

תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מצער, שאיננו מקדשים בצום את רצח יצחק בן נחמיה ורוזה רבין, ראש ממשלה בישראל, שמדיניותו לא נראתה בעיני אדם אחד בשם יגאל עמיר
מרדכי ליפמן
הבחירות האחרונות נסתיימו, אדון יונתן, ובהן, מה לעשות, הליכוד, ובראשו נתניהו, זכה ב-30 מנדטים    האם אתה באמת סבור כי 30 מנדטים הם "שלטון יחיד", כהגדרתך הילדותית?
יוני בן-מנחם
ארגוני הטרור מציינים עשר שנים לביצוע "עסקת שליט" ונערכים לקראת עסקת חילופי שבויים חדשה עם ישראל. "עסקת שליט" גרמה נזק לביטחון ישראל וקבעה תקדים מסוכן שמעודד טרור, ישראל חייבת לאמץ כללים חדשים לכל עסקה חילופי שבויים עתידית
דן מרגלית
ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נשא נאום מזהיר כדרכו    איני משוכנע כי במקום הנכון    יש הרבה הערות וניתוח וביקורת לכל שלושה הנאומים
עידן יוסף
"בחצר של השב"כ אין פוליטיקה", הצהיר ראש השב"כ הנכנס רונן בר בהתייחסו לתקרית שאירעה בטקס הפרידה מקודמו, אולם הודעת שירות הביטחון הכללי לעיתונות בסיכום האירוע הייתה התעלמות מוחלטת מנוכחותו באירוע של ראש האופוזיציה נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il