X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כדי לרצוח ולטבוח יהודים אין צורך בסיבה, אין צורך במילת הקסם הכיבוש, צריך רק יהודי, סכין או רובה, וטרוריסט שאינו מחפש סיבות כדי להמשיך את מסורת הדורות המפוארת של רצח יהודים
▪  ▪  ▪
תומא סלימאן. כ"כ בכנסת הכובשים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הכיבוש יצא בבוקר שגרתי, ערני, תוסס וחגיגי במיוחד, אחרי קפה שחור חזק. קינח בכף ידו את שאריות הקרואסון החם, עמד שוב מול המראה, סידר את בלוריתו מעל המצח, חייך חיוך כובש, נפרד מאימא כיבוש, מאבא כיבוש, משכונת כיבוש ונסע לבירת הכיבוש עם סכין של כיבוש ולהב כבושה.
הכיבוש חיפש יהודי כובש בבירת הכיבוש. בעודו מטייל חופשי בארץ הכובשים זיהה על מדרכה כבושה יעד כובש. הלב הכבוש פרפר מהתרגשות, היד הכבושה נשלחה אל הלהב הכבושה שצרחה צרחות שמחה של נכבש, אל מול היהודי ההולך להישחט בגלל הכיבוש. יהודי הכיבוש נדקר על-ידי הכיבוש, נאבק עד שהתמוטט על הכביש הכבוש וחיילי הכיבוש לא הצליחו לכבוש את זעמם ונטרלו את הכיבוש עד לכיבוש הבא.
עאידה תומא סלימן, ח"כ בכנסת הכובשים, המתפרנסת מכספי הכובשים, בחרה, כמו חלק משמעותי מהנציגים הערביים בכנסת ישראל הכובשת, להאשים את לוחמי מג"ב בהוצאה להורג של 'האזרח הפלשתיני' כדבריה, הרוצח, אותו סירבה בתוקף לכנות מחבל.
הח"כית המשוחררת במדינה הכבושה הדגישה כי היא 'נגד הרג חפים מפשע משני הצדדים'. בדף המסרים של חלק מהנציגים הערבים, אלו שלא חובשים את מסכת ה'אג'נדה האזרחית', נדרשו לא לגנות את פיגוע הדקירה השלישי בתוך שבועיים, אלא לבסס את השיח עם התקשורת על אשמת הכיבוש שהיא המובילה למעשה הטרור והחבלה. כמובן אין לתאר בשום פנים ואופן את לוחם החופש הכבוש עם סכין הרוצחים ביד כמחבל התאב לשחוט יהודים.
לו רק היו הכובשים מחזירים חלקים מארץ ישראל אשר שוחררו במלחמת ששת הימים לפלשתינים, החממות היו פורחות, מפעלי ההייטק היו מלאים, החינוך לכבוד האדם היה בשיאו, חתני וכלות פרס נובל היו יוצאים משכם ורמאללה, השיטה בג'נין הייתה פורחת שוב והסכינים במזרח ירושלים היו חוזרים לארונות המטבח.
שכנים סרבנים
תראו מה יפה היצירה הפלשתינית בעזה, מה נאים הטילים, מה מיוחדים המוצבים הקדמיים, מה מרגשות תמונות ילדים המשמשים כמגן אנושי, מה רב הפיתוח על חורבות היישובים היהודים שנעקרו למען החזון של מדינת טרור בלב ארץ ישראל. שאלו את נטבחי ונרצחי פיגועי הטרור טרם שחרור חלקי ארץ ישראל במלחמת 1967, הכיבוש לא היה קיים אז.
שאלו מה הייתה אז הסיבה לרצח יהודים בשל יהדותם. הסיבה הייתה מלחמת הקוממיות והעצמאות של העם היהודי. תשאלו את נטבחי ונרצחי שנות טרום הקמת המדינה היהודית היחידה בעולם, תבררו מה הוביל את הטרוריסטים של טרום מימוש חלום שיבת ציון. שאלו ולא תקבלו תשובה. כדי לרצוח ולטבוח יהודים אין צורך בסיבה, אין צורך במילת הקסם הכיבוש, צריך רק יהודי, סכין או רובה, וטרוריסט שאינו מחפש סיבות כדי להמשיך את מסורת הדורות המפוארת של רצח יהודים.
הכיבוש משחית, האמת הפשוטה הזו ברורה לכל מי שהוא בן לעם שהמציא את תיקון העולם והביא את המוסר המצפון והמצפן לאנושות. מדינת ישראל שוחרת שלום, חפצת שלום, רודפת אחר התקווה לחיות לצד שכניה בלי גדרות ומכשולים תת-קרקעיים, בלי נהרות של דם ונחלי דמעות ונהי, אך ידה המושטת לשלום זוכה בכל פעם מחדש לדחייה מהשכנים הסרבנים.
הכיבוש הוא חטוטרת כבדה על גווה של מדינת ישראל, המדינה שצעדה כמעט את כל הצעדים האפשריים כדי להציע שכנות של שלום, וקיבלה בכל פעם מחדש תגובות סירוב בדמות דם, אש, תימרות עשן, אוטובוסים מתפוצצים, מוות ושכול.
עאידה תומא סלימן, המחבל שביקש ליטול חיו של יהודי, אינו אזרח פלשתיני הוא מחבל, טרוריסט רוצח נתעב. לא הכיבוש הכניס לכיס מכנסיו את סכין הרצח. ההסתה, השנאה ליהודים, הרוח הרעה מרחם אימו, הסרבנות של הנהגת הטרוריסטים, 'ההבנה' כי הכיבוש הוא הגורם לרצח ולטרור אינה מקדמת את הסיכוי לחיות אי-פעם בלי גדרות, בלי נהרות של דם.
עאידה תומא סלימן המשיכי להיאבק נגד הכיבוש, אך אל תסירי אחריות מבית היוצר לטרור, אל תסירי אחריות מהמעיין הנובע של השנאה, אל תסירי אחריות מרוצחים, אל תתרצי מחבלים, אל תהללי רוצחים, אל תקראי למחבל, אזרח פלשתיני, ככה לא מקדמים את השאיפה לשלום.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  06/12/2021   |   עודכן:  06/12/2021
+מאבטח נפצע בינוני בפיגוע דריסה, המחבל חוסל
08:18 06/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נער פלשתיני משכם התנגש באמצעות רכב בביתן שמירה במעבר תאנים ופצע אחד המאבטחים במקום לפני שנורה למוות  ▪  שר הביטחון: האירוע יתוחקר לעומק, נעלה את הכוננות בכל המעברים"

זירת פיגוע הדריסה, הלילה בשומרון [צילום: על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום בחייו של אדון כיבוש
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
דבק בכל כוחותיו במסורת אלימה
עמנואל המצחיק  |  6/12/21 12:14
2
מאמר שנון המתאר היטב
חנוך ח.  |  10/12/21 05:20
3
זה לא רק חברי כנסת ערבים
שמואל א'  |  10/12/21 08:53
4
גם מוצאי התירוצים-שותפי תהליך
קלאוזביץ  |  10/12/21 17:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
נער פלשתיני משכם התנגש באמצעות רכב בביתן שמירה במעבר תאנים ופצע אחד המאבטחים במקום לפני שנורה למוות    שר הביטחון: האירוע יתוחקר לעומק, נעלה את הכוננות בכל המעברים"
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס מתנגד לרגיעה ארוכת טווח עם ישראל ודורש שעסקת חילופי השבויים תתקיים בשני שלבים. נדחה ביקורו של ראש המודיעין המצרי בישראל וברצועת עזה בגלל העיסוק של הדרג המדיני בישראל בנושא הגרעין האירני
עידן יוסף
כלי הנשק של הלוחמיפ נלקחו מהם    מפכ"ל המשטרה להורי הלוחמים: "ילדיכם פעלו כשורה וכפי שמצופה משוטרי ולוחמי משטרת ישראל באירוע מהסוג הזה. אנחנו מלווים את ש' ו-ל' באופן צמוד לרבות סיוע משפטי בתקווה שההליך יסתיים מהר ככל שניתן"
עידן יוסף
מחבל דקר ופצע חרדי בירושלים ולאחר מכן ניסה לדקור שוטר    שוטרים ניטרלו את המחבל, תושב העיירה סלפית בן 25    בחמאס בירכו על הפיגוע
רפי לאופרט
אירוע כפר-קאסם (1956) היה חריג, טופל ככזה והפך לציון היסטורי ביחסי יהודים וערבים    אין מניעה לקיום אזכרה ציבורית ביום זה ולהשתתפות נציגי ציבור בה. עם זאת באירועים דומים ומאוחרים יותר - אוקטובר 2000, הכותל 2017, מאי 2021 מסתמן דפוס התנהגות מסוכן: ימי מבחן מול איום ביטחוני חיצוני הופכים "להזדמנות" בידי חוגים ערבים קיצוניים להפר את הסדר הציבורי ולסייע לאויבי המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il