X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הנערה התחננה שיעזבו אותה, דקות רבות הסתירה את פניה ושערה הארוך גלש מול פניה המיוסרות הנערות לא חדלו ממעשיהן הבזויים ואחת מהנערות ניגשה אליה עם מטאטא וניסתה להחדיר את החומר לכל ראשה השמוט
▪  ▪  ▪
אונס לכל דבר [צילום: יוטיוב]

לאחרונה התבשרנו על מעשה נורא שבוצע בידי 3-2 נערות כלפי נערה שהכירו. מדובר במעשה נפשע שבוצע בבניין בית ספר יוקרתי בת"א. הנערות, בנות 14-13 תקפו נערה בת גילם דחקו אותה לפינה ושפכו על שערה הארוך כמות גדולה של חומרי ניקוי כלשהם.
הנערה התחננה שיעזבו אותה, דקות רבות הסתירה את פניה ושערה הארוך גלש מול פניה המיוסרות. הנערות לא חדלו ממעשיהן הבזויים ואחת מהנערות ניגשה אליה עם מטאטא וניסתה להחדיר את החומר לכל ראשה השמוט. כל אותה עת הנערה לא חדלה להתחנן על כבודה. בכיה הנורא וזעקותיה מרעידות לב כל הורה.
מחר מישהי עלולה לבצע בבתך מעשה שכזה או חמור ממנו. והכל בצחוק, יעני, בדיחות הדעת. ואחת מהבנות הגדילה לעשות. צילמה את האירוע הקשה והמכוער ומיהרה להפיצו לרשתות חבריהן ומכריהן. הנערה האמיצה הופיעה בתוכנית טלוויזיה וסיפרה את המעשה. את הסבל והכאב שחשה. את ההתייחסות של גורמים בבית הספר. את תחושת הבושה והעלבון שהיא חשה.
ומיד עלתה במוחי ההקבלה בין מעשה זה, לבין מקרים אחרים שאנו רואים לאחרונה. אילו היו נערים מבצעים דבר דומה. נוזל הנשפך בכוונה ומתוך סדיזם, במקרה רק בשערה ולא בפניה. והמטאטא שבו מנסה אחת הנערות לקרצף את ראשה של אותה נערה. מה ההבדל בין אקט חמור זה לבין אונס? חילול מכוער זה של תלמידה צעירה אינו דמוי אונס. הוא אונס שפל ומכוער.
בתי הספר חייבים ללמד את אשר כנראה לא הצליחו ההורים לעשות. כי גופו של כל אדם, נער או נערה, ילד או ילדה, בוגר או קשיש, גוף זה שייך לנער או לנערה בלבד. כל נגיעה באדם מבלי שיחפוץ בכך היא הטרדה חמורה. כאן הנערה התחננה מחברותיה שיחדלו מהמעשה, והם ענו שזה בבדיחות הדעת. זו הייתה השפלה ותוכנית מכוונת להפיץ את האירוע הנפשע ברבים.
כל האירוע המכוער והמשפיל התנהל באותה עת שבבית סוהר גלבוע התבררה פרשיה בת כשלוש שנים, כאשר קצין מודיעין, כנראה בידיעה מוחלטת של מפקדיו, שלח סוהרות צעירות ונאות לתאו של אסיר ביטחוני, על-מנת שיוכל לגעת בהן.. והפעולה נקראה סירסור בסוהרות.
השאלה נשאלת האם בבתי סוהר ברחבי המדינה זו דרכם של קצינים לנסות להוציא ידיעות מעבריינים המתכחשים .לחשדות נגדם? כצ'ופר, לאפשר להם לגעת בסוהרות או להטרידן. אולי גם באגף האח"מים יש צ'ופרים בדמות צעירות חמודות ונאות המשמשות כנרות חנוכה שאין לגעת בהם ולעשות בהן שימוש כלשהו - אולם ניתן להינות מזיו מראן?
משהו דורש בדיקה דחופה וריענון נהלים בשרות בתי הסוהר. ומה בדבר אינוס קבוצתי המתקיים בבתי הסוהר כלפי צעירים? מישהו נתן את הדעת על המציאות הזו? אסור לנו להתעלם מדברים המתרחשים בתוך כותלי בתי הסוהר כולם - בישראל. אני קוראה לכל חברות וחברי הכנסת להתקומם נגד התופעות הללו ולדרוש חקירה מיידית ושינוי כל הנהלים הקיימים בנושא זה.

תאריך:  19/12/2021   |   עודכן:  19/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
הצגת מחזהו האלמותי של יהושע סובול "גטו" עם בוגרי סטודיו יורם לוינשטיין היא פצצה    הצגה כה נוקבת, מטלטלת וסוחפת שאי אפשר להשוותה לכל היתר    ולוואי ותמשיך לעלות על הבמות גם לאחר רדתה ב-27.12.21 לטובת כל הקהל ובעיקר הצעירים
עמנואל בן-סבו
מאות כדורי רובה ואקדח נורים בכל ערב במרכז הארץ בעיר לוד ושכונותיה על-ידי בני מיעוטים הנעצרים במקרה הטוב ומשוחררים לאחר שעות אחדות במקרה הרע
רבקה שפק-ליסק
הבדואים עברו 3 שלבים מחיי נוודות, לנוודות למחצה ולהתיישבות קבע    אבל, הקצב בו עברו השבטים הבדואים היה שונה מאזור לאזור
אלון קוחלני
מחקר חדש בארה"ב מעלה כי הנחיות שהוציא משרד המשפטים האמריקני (DOJ) לתובעים שלו, כדי להעמיד לדין חברות שמפעילות תוכניות ציות הביא לשינוי תרבות הציות בתאגידים
עדי דקל
לויט מביאה כאן ממואר מרגש שנקרא בבת אחת, הנוגע בנימים הדקים ביותר    החתולים נתפסים כיצורים אנושיים, והטקסט המובא כאן הוא מרגש וחומל ומלמד אהבת חתולים מהי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il