X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מגשימים חלומות [צילום: שושנה ויג]
שחר גרינשפן והציירים של נתניה
שחר גרינשפן היא גיבורה במושגים ארציים צריך לדבר בה רבות, כיצד ילדה שחלומותיה נדרסו לפני 12 שנה חוזרת לעצמה
[צילום: שושנה ויג]

[צילום: שושנה ויג]

[צילום: שושה ויג]

לפני שתים עשרה שנה נפגעה שחר גרינשפן, בת 24, בתאונת דרכים. נהג שיכור פגע בה כשהיא ליד הבית במעבר חצייה ממש לפני שחגגה את חגיגות בת המצווה. האירוע הזה טלטל עיר שלמה, אבל כיום שחר גרינשפן צעירה בראשית שנות העשרים, פורחת מכתיבה, ונפשה מתרפאה בעזרת התקשורת שהיא מצאה עם העולם שלנו. את עולמה ממלאות מילים והיא כותבת שירים במיוחד כשבאה אליה סופרת הגיבורים הנפלאה זוהר אביב, גם היא מתושבות העיר. כשזוהר ושחר כתבו שירים שהספיקו לספר הם שלחו אליי את השירים, ומיד נרתמתי לסייע לשחר עם ספר השירה הראשון שלה "הצלחות קטנות גדולות" שראה אור לפני שלושה חודשים. היא זכתה לחשיפה עצומה בתקשורת, כי הצליחה לרגש רבים.
ב-10.1.22 התקיימה השקה ייחודית של תערוכה של אומני וציירי הגלריות של מרכז העיר נתניה. תערוכה, שהתקיימה בעקבות פנייתה של זוהר אביב לעלוית פרוינד, מנהלת מנהלת מרכז העיר נתניה, ולמזל קוטי מנהלת הגלריות. היא הציעה שהציירים שמקיימים במרכז העיר תערוכות יקיימו תערוכה וציורים סביב השירים. ואכן כך קרה. האוצר עדי יקותיאלי היה אמון על אוצרות התערוכה, והיוצרים קיימו כמה מפגשים כשהם מציירים רעיונות ושורות של שחר גרינשפן. היום החגיגי הגיע. ביום שני 10.1.22 התכנסו חברי מועצת העיר הנכבדים תרצה גרינפלד, ציפי קפל, אהרון אורגד וציירי הגלריות, וכמובן כלת השמחה שחר גרינשפן. אירוע מרגש עד מאוד שהתקיים ברחוב תל חי בתנאים מוקפדים של התו הירוק.
בסיום האירוע חיבקתי את שחר. אני אוהבת לחבק אותה והיא משיבה לי עיסוי בכפות אצבעותיה, מטפסת עליי ולוחשת לי באוזן: "יכתבו עליי בעיתון"? כבר כתבו על שחר בעיתון ישראל היום, וגם ראיינו אותה באתר כאן חדשות. שחר גרינשפן היא גיבורה במושגים ארציים. צריך לדבר בה רבות, כיצד ילדה שחלומותיה נדרסו לפני 12 שנה חוזרת לעצמה. היא מטופחת, יפה, מתאפרת עם מאפרת מקצועית ורוצה עוד ועוד חגיגות.
זוהר אביב המלווה את הכתיבה של שחר גרינשפן מספרת לאחר האירוע בגלריות כי "שחר מהממת, כמו אחות או חברה, אני אוהבת לשלות ממנה שירים, לשמח אותה, וכל הזמן קורים ניסים מוזרים שעוזרים לי לשמח אותה. כשרצתה להוציא ספר שוש מיד התייצבה, כשרצתה חברה קורל פתאום הופיעה, כשרצתה קשר עם בני הכיתה פגשתי במקרה שלושה מבני כיתתה שהבטיחו לבוא. גם הציירים מיד נרתמו לשמח אותה. לשחר, הכלואה בגופה, נפתחות דלתות היקום בפני כוח רצונה והאופטימיות שלה. ואני בתור סופרת שכתבה שמונים ספרים סביב ילדים אמיתיים בניסיון להעצימם, כי זו שליחותי, מרגישה שזה שיא מיוחד במינו להעצים את שחר תוך כדי תרפיה בכתיבה".
אני מאחלת לשחר שתחזור אליי עם הספרים הבאים. תמיד ארצה להיות מלאך שמגשים לה משאלות. הספרים למכירה אצל המשפחה. ליצירת קשר ורכישה ניתן לפנות לכותבת הרשימה. יש כמה ספרים בחנויות הספרים.

תאריך:  11/01/2022   |   עודכן:  11/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמי בליטנטל
שאלת תפקידיו של התיאטרון היא אחת השאלות המופנות אלינו, הצופים, בכלל זה אמני ישראל - האם על האמנית היוצרת, בתיאטרון ובאשר היא/הוא/הא, לפזר המחשבות (בידור), או לחדד אותן, בביקורת חברתית נוקבת?
אלון קוחלני
הרשות הבנקאות האירופית פרסמה טיוטת הנחיה בו היא קובעת כי יש למנות קצין ציות נפרד 'להלבנת הון ומימון טרור' ומגדירה את תפקידיו ותחומי אחריותו
איתן קלינסקי
ארצי יצאה למלחמה, שהיא פרי גחמה של מגמות כיבוש, ולא תוצאה של מחסור בשטחים עורפיים או גחמת יישובים מאוימים בשנת 1967
אנה קוגן
תינוקות מצטננים לא פעם במהלך חודשי החורף, כאשר הצטננות זו מלווה פעמים רבות בגודש באף ובבית החזה, מה שיכול לבוא לידי ביטוי בהופעת נזלת, אף סתום, חרחורים בנשימה (נשימה רועשת) וקושי לאכול מבקבוק או לינוק    כיצד ניתן לעזור ולהקל על התינוק במהלך התקררות ועל התסמינים הנלווים בדרך לחיים בריאים ומאושרים
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
שיחה קצרה עם אישה במבטא רוסי כבד השלימה את המשימה    ביום שישי אחר-הצהריים נסענו למגדל העמק עם הטנדר החורק    באווירת הטיול הלא מתוכנן התחברנו למוזיקה ישראלית שמחה, וכל הדרך שרנו והתענגנו על המראות הירוקים בואכה מגדל העמק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il