X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוני ארליך ואנדי רם חגגו גראנד סלאם עם סטינג
צמד הטניסאים המאושרים אנדיוני שזכו באליפות אוסטרליה הפתוחה חגגו את הזכייה בארוחת ערב חגיגית וביקור בהופעה של להקת הפוליס [צילום: AP]

ערב ארוך עבר על אנדי רם ויוני ארליך לאחר הזכייה ההיסטורית באליפות אוסטרליה הפתוחה. השניים יצאו לחגוג יחד עם המאמן שצמוד אליהם נועם בר ועם בובי קרטר אוהד יהודי שמבלה את רוב השנה צמוד בטורנירים לטניסאים הישראלים ואורי דולב חבר קרוב של הטניסאים הישראלים שגר בבנגקוק ותומך ומלווה בישראלים בכל התחרויות שלהם בעולם.
כזכור, אנדיוני זכו לראשונה בקריירה שלהם בגראנד סלאם משותף לאחר שניצחו במשחק הגמר את הצמד הצרפתי, מיכאל לודרה וארנו קלמנט 5:7 ו-6:7. רם וארליך הצליחו לשפר בענק את ההישג הגדול שלהם ביותר עד כה, חצי הגמר בווימבלדון ב-2003, הישג שבנה את הקריירה שלהם בתור צמד.
רם וארליך רשמו טורניר פשוט נפלא, בגראנד סלאם הראשון של העונה ולא שמטו ולו מערכה אחת כל הטורניר. כיאה לטורניר גראנד סלאם הם גם ישלשלו לכיסם סכום מכובד ביותר של כ-400,000 דולר. בנוסף הבטיח הצמד את השתתפותו בפעם השלישית בטורניר גמר המאסטרס בשנחאי בסוף השנה.
ההישג של הצמד מצטרף לשבועיים נפלאים של טניס ישראלי שכללו גם העפלה של שחר פאר עם בת זוגה ויקטוריה אזרנקה לגמר הזוגות והעפלה של אנדי רם ובת זוגו נטלי דשי לחצי גמר הזוגות המעורבים. מי ייתן והעדנה השוררת על הטניס הישראלי תמשיך גם במשחקי גביע הפדרציה מול נבחרת רוסיה ובהתמודדות בגביע דייויס מול שבדיה.
אנדי ויוני כמובן שהתחילו את החגיגות בארוחה טובה עם אלכוהול טוב כיאה ליבשת החמישית ולאחר מכן סיימו את הערב בהופעה ענקית של הפוליס שהייתה כמובן אחד הדובדבנים שבקצפת מכיוון שהחגיגה בהופעה לא הייתה מתוכננת מבעוד מועד והייתה ספונטנית ואורגנה מייד לאחר הזכיה בגמר.
מור ארליך, אישתו של יוני, היתה נרגשת מאוד לאחר הניצחון וסיפרה כי כל הבוקר היא הייתה בהתרגשות וכבר לא יכולה לחכות עד שבעלה יוני ינחת בארץ בעוד פחות מ-48 שעות עם הגביע ההיסטורי וגם עם תיק המתנות היוקרתי שקיבלו אנדיוני עם הזכייה מחברת גרנייר, הספונסרית הראשית של אליפות אוסטרליה הפתוחה.
עוד הוסיפה מור ארליך: "רעדתי מרוב התרגשות ואפילו לא יכולתי לראות את כל המשחק מרוב התרגשות, הלכתי בחדר הלוך חזור-הלוך חזור. התפללתי שהם ינצחו וכשהתחיל מבול של טלפונים הבנתי מה קורה. אני פשוט מתרגשת, ואני מתה כבר שיוני יחזור. אני יודעת שיהיה שמח בשדה תעופה. אני כבר קונה הרבה שמפניות".
רם וארליך אמורים לנחות בישראל ביום שני לקראת פתיחת ההכנות למפגש הדייויס נגד שבדיה. שחר פאר תגיע מחר ארצה לקראת משחק הפדרציה נגד רוסיה בסוף השבוע הקרוב.

תאריך:  26/01/2008   |   עודכן:  27/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוני ארליך ואנדי רם חגגו גראנד סלאם עם סטינג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ביהמ"ש לערעורים בלונדון קיבל את טענת בי-בי-סי כי חומר פנימי העוסק בעיתונאות פטור מפרסום על-פי חוק חופש המידע
מערכת ONE
טורקיה: הג'ודוקא הישראלי ניצח את המדורג שלישי באירופה בדרך לגמר, בו נוצח על-ידי יריב בלארוסי    לוחם הטקוואנדו, יחיעם שרעבי, שבר את ידו
דין אלמס
שחקן נבחרת ישראל וווצלאר, מקום 12 בבונדסליגה, יחזור ביום ראשון לגרמניה ומתכונן למשחק תחתית קריטי: "שמונה נקודות יספיקו להישאר בליגה"
אופירה אסייג
פרסום ראשון: המאמן שהתפטר מהפועל חוזר ללוזונים בעקבות הגמגום תחת פביאן שהמשיך ב-2:1 מול בית"ר    ל-ONE נודע: מחר לוזון עשוי להעביר אימון
משה ריינפלד
פקידי ממשל בושינגטון: הלווין האמריקני שיצא מכלל שליטה עשוי להכיל חומרים מסוכנים ולא ידוע היכן בכדור הארץ ייפול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il