X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באיחור ניכר נפתחה סוף סוף עונת הגלישה בחרמון כמה יעלה לכם יום סקי?
▪  ▪  ▪
השלג הגיע ועונת הסקי נפתחה

באיחור ניכר, הגיע השלג ברכבל התחתון בחרמון לגובה 50 ס"מ - ובאתר מקווים לפתוח סוף סוך את עונת הסקי ב-1 בפברואר. בדרך כלל נפתח האתר בינואר ופועל עד לסוף מארס ואפילו לאמצע אפריל. מספר המבקרים הממוצע בחרמון בכל עונה הוא 250-350 אלף איש, כש-20 אלף מהם גולשים באתר.
מחירי הבילוי באתר החרמון עלו השנה ב-10% לעומת 2007, אך באתר מדגישים שההתייקרות מגיעה לאחר שלוש שנים שבהן לא חלה עליית מחירים (למחירים: ראו מסגרת). עלות בילוי של יום אחד בחרמון, למשפחה עם שני ילדים - כולל כניסה לאתר, נסיעה ברכבל ושימוש במזחלות, אך לא כולל מזון ולינה - תהיה 384 שקל.
ההכנסות המינימליות של אתר החרמון מדמי כניסה ממוצעים למבוגרים ולילדים (38 שקל) הן 9.5-13.3 מיליון שקל, בהתאם למספר המבקרים באתר (חלק מהמבקרים מגיעים למקום באוטובוסים, ואז מחיר הכניסה שהם משלמים נמוך יותר). לסכום זה נוספות הכנסות שמקורן בתשלום עבור עלייה ברכבל המבקרים, רכישת סקי פס, השכרת ציוד, הרשמה לבית הספר לסקי וסעידה במסעדות האתר.
35 מיליון שקל הושקעו בשנים האחרונות בהרחבת האתר ובשיפורו. מערכת הקופות שבכניסה לאתר שודרגה, והותקנה מערכת כרטוס חדשה כדי לזרז את הכניסה לאתר. כמו כן נוספו ושודרגו מסלולי הגלישה, הורחב ונסלל כביש הגישה לאתר, הוגדל מרכז המבקרים באזור הרכבל העליון, הוחלף הרכבל הראשון לרכבל חדש - מהיר יותר עם מספר כיסאות גדול יותר, הוקמה נקודת מכירה אוטומטית לסקי פס, הותקנו שני מסועים בבית הספר לסקי, הוקם מגרש חנייה נוסף, נבנו חדרי שירותים ונרכשו עוד שני חתולי שלג ומזחלות.
מסלולי הסקי בחרמון משתרעים על 50 קילומטר, ברמות קושי שונות: שלושה מסלולים כחולים (קלים), שבעה אדומים (קשים) ושניים שחורים (קשים מאוד). שני מסלולים הוכרו על ידי התאחדות הסקי הבינלאומית (FIS) כמסלולים תחרותיים ברמה אולימפית. השנה נוספו שני מסלולים למתלמדים.
לרשות המבקרים עומדות גם 30 מזחלות הרים אקסטרים, המגיעות למהירות של 45 קמ"ש, במסלול באורך קילומטר. בתקופת השלגים פעיל גם מתחם מיוחד לילדים.
שעות הפתיחה של האתר הן 8:00-16:00, אך השעות המומלצות ביותר לגלישה הן 10:00-15:00 - כך אומר עצמון מלצר, מנכ"ל רשת סקימולטור. "בשעות הבוקר המוקדמות השלג קרחי בדרך כלל, ובשעות הצהריים המאוחרות הוא מיימי מדי - במצבים אלה אין אחיזה לסכיני המגלש או הבורד".
לדברי מלצר, הביגוד המתאים לגולשים הוא לבוש מנדף זיעה, השומר על חום גוף קבוע. בנוסף, ממליץ מלצר להצטייד במשקפי סקי כדי למנוע עיוורון שלג (כווייה בקרנית).

תאריך:  31/01/2008   |   עודכן:  31/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה יעלה יום סקי בחרמון?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כמה זה עולה
רונה10  |  1/02/08 09:57
2
אז איפה הטבלה והיכן המחירים  ל"ת
איש שלג  |  1/02/08 11:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
המדובר בלוויין הריגול המתקדם בעולם - המסוגל לצלם באמצעות מכ"ם את כל איזורי המזרח-התיכון בכל מזג-אוויר    התעשיה האווירית לא הציגה את התמונות
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, מגיב לראשונה על הדוח הסופי של ועדת וינוגרד    "האזרחים יודעים היום שהמדינה מונהגת על-ידי מי שאינו כשיר לכך"
איתי ברק
צמיגי מכוניתו של ח"כ שנלר, מזכ"ל מועצת יש"ע בעבר, נוקבו אמש כנראה בתגובה לדוח וינוגרד    שנלר: יכולות החשיבה של מבצעי העבירה מוגבלות    הוגשה תלונה למשטרת ישראל
ONE
מספר ימים לפני שעבר למכבי, התארח הקונגולזי באולפן ONE ודיבר על התקופה הרעה באשדוד: "בעבר הנרי אמר עליי 'וואוו', איפה הוא ואיפה אני"
דרור מרום
תנאי מזג האוויר הקשה ששררו והתחזית להרעה נוספת במהלך הלילה, סיכנו את הספינה שמנועה התקלקל ואת הצוות שעליה - במיוחד במקרה שמנועה היה מפסיק לתפקד    במקרה כזה לא היה ניתן למנוע מהספינה להתרסק אל החוף או לפגוע בכלי שייט אחר בסביבה - ואפילו להתהפך ולטבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il