X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כת הבדלנים הלוחמת ללא הרף ביהדות הנאמנה, מבקשת לקעקע מסורות אשר היו המכנה המשותף הבסיסי בין כל חלקי עם ישראל
▪  ▪  ▪
הדתה! [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

הבדלנים היהודים מגבירים את הפלישה לעומק היהדות, מנסים למוטט את המוצבים הקדמיים, פועלים לבתר את החזית היהודית, נכונים להילחם עד טיפת חילוניותם האובססיבית האחרונה, מציבים מארבים עם קרני לייזר להתמודד מול ריח של יהדות העולה באף הבדלנים. בלוני התבערה והנפץ שמשגרים הבדלנים מתפוצצים לנו בפנים ורסיסיהם חודרים לליבה היהודית של רוב העם העומד מול הבדלנים הפולשים האובססיביים במלחמתם ביהדות.
כת הבדלנים הלוחמת ללא הרף ביהדות הנאמנה, מבקשת לקעקע מסורות אשר היו המכנה המשותף הבסיסי בין כל חלקי עם ישראל. בשם כת שולית וזניחה של מי שמבקשים להדיר את היהדות הנאמנה מהמרחב הציבורי פועלים הבדלנים לרסק מבפנים את היהדות הנאמנה וליצור מדינת כל אזרחיה ויהדות חדשה מומצאת. יהדות שכל קשר בינה לבין היהדות הנאמנה מקרי בהחלט.
כת הבדלנים המזערית זוכה להד ציבורי גדול הרבה הרבה מקומץ האובססיביים ליהדות, על-ידי מהדהדי מדינת כל אזרחיה והפרוגרסיביים הממומנים על-ידי "אוהבי ישראל", אבירי זכויות האדם ממדינות אירופה, מרסקי המדינה היהודית על-ידי כת הבדלנים בישראל. אחרי שהזדעזעו עד עמקי נשמתם, תקפו קומץ כת הבדלנים את הנושאים הנוראיים, האיומים, המחרידים, המזעזעים, הקשים והמסכנים את נפש ילדיהם הרכה.
"בספר התורה נוהגים כבוד מיוחד - הוא קדוש יותר מכל הספרים", אבוי. הדתה, הדתה הדתה.
"כאשר ברא אלוקים את העולם - שיעור מדעים", שוד ושבר. הדתה, הדתה, הדתה.
"הרב מסתבר מגיע לקראת חגים. הפעילות חולקה בפלייר בכיתות לכל ילדי בית הספר"! רב? יהודי? אלוקים ישמור. הדתה, הדתה, הדתה.
"התורה שלי - ספר בראשית בהוצאת חב"ד לכתה א' בבית הספר הממלכתי"? חרפה, הדתה, הדתה, הדתה.
"כח הברכה - ברכו את המים"! לברך? הדתה, הדתה, הדתה.
"תפילת הדרך - ושאלוקים יצילנו מכל צרה", סכנה ברורה וממשית, הדתה, הדתה, הדתה.
"אדון עולם שמע תפילותינו", מזוויע, הדתה, הדתה, הדתה.
גידולי מים
אלו מעט מהפרסומים של כת הבדלנים הלוחמת ב"הדתה", ביהדות הנאמנה. מזער מהלוחמה מול מוסדות החינוך. לא הזכרנו את הבדלנים האובססיביים העובדים לילות כימים לצוד מילה מיותרת, פסיק סורר ותג מזעזע. הבדלנים האובססיביים הסורקים אלפי שיעורי תורה כדי למצא משפט או לתלוש משפט מהקשר ולהפיץ בואש ממכתזית השנאה שלהם נגד היהדות הנאמנה.
וכמובן, על-פי כת הבדלנים האובססיבית לוחמים כנגד כל המזוהה עם היהדות הנאמנה, דוגמאות: בית כנסת, מילה מגונה. בית המקדש, אסון נוראי. שמחת תורה, חרפה פרימיטיבית. סיור סליחות, זוועה מיסיונרית. צניעות האישה היהודית בשואה, פעולה לטמטום הנפש. הדלקת נרות שבת, אנשי המערות יוצאים מחוריהם.
המזוזה במשקוף הבית היהודי, תפילה בכותל, וההבלים של כת הבדלנים המבקשים לעקור את היהדות מילדי ישראל נמשכת. אפילו המסע הישראלי זכה למנת גושי קרח על ראש מארגניו בשל הזכרת חשיבות השבת לעם היהודי.
מאבקם של כת הבדלנים האובססיביים אינה מסתפקת רק בבתי הספר, מלחמת החורמה שלהם היא נגד בנות שירות לאומי שפועלות בבתי ספר להגברת הזהות היהודית, כנגד רבנים המבקשים בנועם ובאהבה למנוע את הבורות והתלישות של ילדי ישראל שלא יהיו גידולי מים כמו חלק גדול מכת הבדלנים, נטולי שורשים וחוגגים על מילקי בברלין, במינכן, במילנו.
כת הבדלנים מצאה בבית המשפט העליון דלת פתוחה, נפש חפצה, אוזן כרויה ולב פתוח. כת הבדלנים מגישה עתירות נגד הזהות היהודית במרחב הציבורי, במדינה היהודית דמוקרטית, כמו עתירה נגד שר החינוך לביטול מקצוע הלימוד תרבות יהודית ישראלית וטכנית שנכתבה עבורו.
אבני יסוד
כת הבדלנים האובססיבית עתרו לבג"ץ בנושא הכשרות בפסח בבתי החולים וזכו לניצחון. בעוד כרסום ביהדות הנאמנה, בגיבוי אנשי האור. כת הבדלנים האובססיבית עתרו לבג"ץ "למתן צו על תנאי בנוגע לפרקים העוסקים ברצח ראש הממשלה יצחק רבין בתוכנית הלימודים".
כת הבדלנים האובססיבית פועלת לרסק כל סממן יהודי גם בצה"ל. זה התחיל עם מאבקם כנגד קיום סיורי סליחות לחיילי צה"ל, נמשך במלחמת הקודש נגד הפרדה מגדרית והשיא בעקבות הצלחתם בבג"ץ חמץ בבתי חולים בפסח הוא עתירה לבג"ץ כנגד צה"ל ושר הביטחון בדרישה שיבוטל איסור הכנסת חמץ לבסיסי צה"ל בימי חג הפסח, ולאפשר לחיילים להחזיק ברשותם חמץ בפסח ולאכול חמץ בפסח מחוץ למתחמים בהם צה"ל מגיש מזון.
הכפייה החילונית הקיצונית, אותה מובילה כת הבדלנים האובססיבית, פוגעת ביקר ובקדוש לרוב המכריע של אזרחי ישראל. היא מחלחלת מלידה ועד מיתה, בכל הפרהסיה הציבורית. הרצון לקרוע מעל יהודי את יהדותו בפרהסיה הציבורית היא מאבני היסוד של מדינת כל אזרחיה, היא המרחיבה את התהום הפעורה, היא המטשטשת את הזהות היהודית עד כדי אובדן זהות.
כת הבדלנים האובססיבית תובעת להחיל על היהדות הנאמנה כפייה חילונית מעוותת וקיצונית, הרי אין מניעה בה הזכות לכל אדם פרטי לעשות ככל העולה על רוחו בביתו, מאכילת חזיר ביום הכיפורים, דרך נישואים עם מי שאינו יהודי ועד לשריפת גופו בבא יומו.
אם בג"ץ לא יעצור את הטרללת של כת הבדלנים האובססיבית, החודרת לכל תחנה בתחנות חייו של היהודי, תהא זאת עוד הוכחה לכך שכשמדירים את רוב העם ממערכת המשפט המיעוט הזניח של כת הבדלנים האובססיבית בשיתוף שופטים מנותקים מעמם מולידים מציאות הזויה ופסיקות הזויות. כשבורות, עם ארציות, גידולי מים, ותלישות נפגשים נולדת שנאה קשה כל כך לכל מה שמזכיר יהדות.
בשם ההדתה והכפיה
יהודי אינו צריך לחבוש כיפה כדי לחוש כיהודי, יהודי אינו צריך להתפלל שלוש פעמים ביום כדי לחוש יהודי, יהודי אינו צריך לשמור מצוות כדי לחוש יהודי, יהודי אינו צריך לצום ביום כיפור כדי לחוש יהודי, יהודי הוא מי שאוהב את יהדותו, חי על-פי אמונתו וערכיו, אוהב ומכבד גם את מה שהוא חולק עליו ובעיקר, יהודי הוא מי שגם יודע על מה הוא חולק.
ליהדות פנים רבות, אבל כדי לגלות אותן צריך ללמוד מהי יהדות, צריך להביט אל מעמקי השורשים, צריך לכבד אותה ואז להתחיל בהתמודדות עם מה שהיא מציבה לפתחו של היהודי, בכל מקום, בכל זמן, בכל מצב. גדולי החילוניים למהדרין בעם ישראל ידעו נגד מה הם נאבקים, הם לא הונעו מבורות מעם ארציות.
אברהם שלונסקי, משורר נערץ על הציבור החילוני למהדרין, סמל להתחדשות הישראלית, כתב בהיותו בגדוד העבודה בקיבוץ עין חרוד את השיר:
"הַלְבִּישִׁינִי, אִמָּא כְּשֵׁרָה, כְּתֹנֶת פַּסִּים לְתִפְאֶרֶת
וְעִם שַׁחֲרִית הוֹבִילִינִי אֱלֵי עָמָל.
עוֹטְפָה אַרְצִי אוֹר כַּטַּלִּית.
בָּתִּים נִצְּבוּ כַּטּוֹטָפוֹת.
וְכִרְצוּעוֹת תְּפִלִּין גּוֹלְשִׁים כְּבִישִׁים, סָלְלוּ כַּפַּיִם".
היום מן הסתם היו מי מכת הבדלנים האובססיביים מוקיעים אותו אל עמוד הקלון, מורחים את גופו בזפת רותחת, מפזרים עליו נוצות ומבעירים את המוקד בכיכר העיר, בשם ההדתה והכפייה החילונית הקיצונית. כדי לתקוף את היהדות ולנסות להכחידה כדאי גם לדעת מהי היהדות, על כל גווניה, על כל מנעדה ועל הפלורליזם המיוחד לה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  01/03/2022   |   עודכן:  01/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבדלנים היהודים בהסתערות על היהדות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ומי "כופה" על מי , בן סבו ?
שלמה המגיב  |  1/03/22 18:49
2
"כפייה חילונית" , נוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  3/03/22 12:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מחשבות לא רק על מלחמה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה    דלדול הרוח במערב ואבדן יצר הקיום גרם לכך, שצבאות החברות האירופיות בנאט"ו מגוחכים - אולי רק לטקסים ולמצעדים    אם תפרוץ מלחמה באירופה, על ארצות-הברית יהיה להוציא שוב את הערמונים מהאש עבור מערב אירופה - כמו בשתי מלחמות העולם ובמלחמה הקרה
פנינה שלו
שחקן המפתח באירוע הנוכחי, חוץ מפוטין ומולדימיר זלנסקי, אינו מנהיג ארה"ב, ג'ו ביידן, אלא אולף שולץ - קאנצלר גרמניה הנוכחי, שהחליף לפני כ-3 חודשים, את הקנצלר, אנג'לה מרקל
בלפור חקק
המשכן הוא מְקום הפולחן עבור הכוהנים: זה מקום הקרבת הקורבנות וגם המקום עבור שירת הלווים    זו הכנה לעם לעתיד
יוסף אליעז
כמו שהיטלר בכיבושיו באירופה לא חשב תחילה להסתבך עם ארה"ב חוששני שפוטין אינו חושש מספיק מפני סין, המעצמה העולה
זאב בן-יוסף
להבין את הראש האוטוקראטי בראש הדמוקרטי - סוד ההצלחה במאבק מול משטרים דיקטטוריים: לא ויתורים וסנקציות אלא מכת מנע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il