X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - ללא בקרה, הצהרות שווא, שוד עתיקות, קומיקאים וליצנים, מתביישים, שוד ופיל בחנות חרסינה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת ואושר שבוע טוב "משנכנס אדר - מרבין בשמחה"
▪  ▪  ▪
השנה לא יפגע בג"ץ בקדושת הפסח [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

בריוני הקולנוע
כצפוי מראש, לא זכה התחקיר, "ברוני הקולנוע" של עקיבא ביגמן מערוץ 14, לכל תגובה. למכירים את הענף, לא חידש ביגמן דבר: על תעשיית הקולנוע הישראלית שולטות שתי קרנות, שהציבור מממן, אך הן פועלות עצמאית, וקובעות אילו סרטים יופקו בארץ ויישלחו לייצגה בפסטיבלים בינלאומיים, בלי שום בקרה עליהן. ברור מאליו, שאלה יהיו סרטים אנטי-ציוניים ולפעמים אוטו-אנטישמיים, שיתאמו לפסטיבלים הללו, כיוון שיוציאו את דיבת המדינה היהודית ברחבי העולם. והכל, כזכור, במימון הציבור, וללא כל בקרה וללא ערך אמנותי, אלא תעמולה אנטישמית במיטבה.
צביעות
נפתלי בנט, ראש הממשלה הישראל-פלשתינית הראשונה בישראל, אמר בהצהרה משותפת עם אולף שולץ, קנצלר גרמניה, שביקר בארץ: "עלינו לעשות הכל כדי לעצור את שפיכות הדמים באוקראינה ולהעביר את ההתרחשות כמה שיותר מהר משדה הקרב לחדרי המשא-ומתן". מאות רבות של ישראלים מתו כשבנט (שכידוע, מישהו כתב בשבילו ספר, המתווה דרך לנצח את המגיפה) ראש ממשלה - מבלי שהזיז אצבע להצלתם. אדרבה, הוא וממשלתו הפקירו אותם ואותנו לנפשנו.
בביקורו במוזאון "יד ושם" בירושלים הכיר קנצלר גרמניה באחריות גרמניה לשואה, והבטיח, שארצו מחויבת לביטחון ישראל. הצהרה יפה, שנתמכת במעשים (עיינו בערך עסקת הצוללות). אולם, באותה השעה תומכת ממשלת גרמניה בכסף רב ובתמיכה מדינית יציבה - בעצמה, באמצעות האיחוד האירופי ובאמצעות קרנות "פרטיות" - ברשות הטרור מרמאללה ובארגונים, החותרים נגד שליטת ישראל ביהודה ובשומרון, ופועלים להשמדת מדינת ישראל.
שקרן
ח"כ מוסי רז, הידוע גם כמשה מזרחי, ממרצ צייץ בטוויטר: "עתיקות שנשדדו מהשטחים הכבושים נמכרו למרבה במחיר. לאחר הפגרה אקדם את הצעת החוק שלי לאיסור הסחר בעתיקות, הגורם להטיה היסטורית ולפגיעה ומחיקה של הנרטיב ההיסטורי הפלשתיני".
יפה מאוד, ח"כ נכבד, הבקיא מאוד בהיסטוריה. מי שודד עתיקות ברחבי הארץ, ובעיקר ביהודה ובשומרון? ובנוסף - מתי אי-פעם היה עם פלשתיני? איפה הוא חי? כשמשקרים - אפילו מראש המקפצה - צריכים איזו-שהיא ידיעה בסיסית. על אילו עתיקות אתה מדבר? איפה הם נמצאות? ומי חומס אותן?
כנראה, הח"כ, שהתנדב להיות תועמלן של רשות הטרור מרמאללה, השואפת לחסל את הנוכחות היהודית בארץ-ישראל (אל דאגה, יש יותר מדי מסוגו בכנסת, וביניהם יהודים), מתכוון להרס העתיקות בהר-הבית, להרס מזבח יהושע בהר עיבל ולהחרבה שיטתית של אתרים יהודיים ברחבי יהודה ושומרון. באותה הנשימה נזכור, כי אברהם, יצחק ויעקב אבותינו, משה רבנו, דוד המלך ואפילו ישו הנוצרי הפכו בהבל פיותיהם של תועמלני הטרור לפלשתינים גאים.
בדיוק נמרץ
פלוני, המתקרא, "מילון העת החדשה", צייץ בטוויטר: "ווֹלוֹדִימִיר זֶלֶנְסְקִי - נשיא אוקראינה - נחשב לראשון, שהוכיח הלכה למעשה, כי העולם היה מקום טוב יותר לו נוהל על-ידי קומיקאים במקום על-ידי ליצנים.
בושה
אורי משגב, כתב הארץ, העיתון לאנשים שחושבים את עצמם, צייץ בטוויטר, שהוא מתבייש בהיותו ישראלי על-רקע אי-הצטרפות מדינת ישראל לגל העולמי של קליטת פליטים מאוקראינה. ליד ציוצו הופיעו ציוצים של רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, של ח"כ אמילי מואטי, של מוסי רז ושל סגן-השר יאיר גולן באותה שפלות הרוח.
וגם אני מתבייש, שבמקומותינו מופיע זבלון, שקורא לעצמו עיתון הארץ ובכנסת יושבים שונאי ישראל. לגבי תל אביב, לשמחתי, איני מתגורר בה, ומתרחק ממנה ככל שאפשר, ארז אני פטור מלהתבייש בראש עירייתה.
לא יטיּ̤ב
אין לי כינוי אחר להעברת חוק הפנסיות הצבאיות בקריאה טרומית בכנסת, אלא, "שוד לאור היום". זה יעבור כחוק, למרות כל מיני פוזות מתחסדות של מתנגדיו בקואליציה (עיינו בערך מרב מיכאלי), שיעשו הכל כדי להמשיך לינוק מהקופה הציבורית, ולכהן בתפקידיהם עד תום כהונתם. בבחירות הקרובות, אם, חס וחלילה, מבחינתם בלבד, יפרצו מוקדם מדי, הם ייזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה.
נתוני השכר של קצונת הקבע וגמלאותיה מדהימים, גם לעומת צבאות של מדינות מבוססות מאוד כלכלית, ולבטח לעומת המשרתים במערכת הביטחון ובמשטרה. כשיאושר החוק, יתוֹספו אליהם עוד מיליארד ורבע שקל בשנה. זה לא יטיּ̤ב את הצבא, כמקוּוה, אלא להפך - ישאיר בקרבו את הבינוניים ומטה, שלא יוכלו למצוא משכורות תחרותיות בשוק.
לעומת זאת, ברור, שזה יהיה עוד עול מיותר על משלמי המיסים, שבלאו הכי מממנים צבא שמן ומנומנם עם זנב מינהלי גדול, עבה ומיותר ברובו, שרק מעיק על תפקודו.
נגד מדינה יהודית
כצפוי, החליט בג"ץ לדון בעתירה נגד צבאנו, האוסר להכניס חמץ לבסיסיו בפסח. זה המשך טבעי למדיניותו רבת-השנים של בג"ץ למרוט את הנוצות היהודיות מדמותה של המדינה. ראו, למשל, את פסיקתו מאשתקד, שאישרה הכנסת חמץ לבתי-החולים, שאינה אלא עוד טבעת בשרשרת החלטותיו נגד הפרהסיה היהודית של מדינתנו.
אם יקבל בג"ץ את העתירה, תהיה לרבים - חרדים, מסורתיים וסתם שומרי פסח - בעיה. דיני הפסח נפתחים ב"שִׁבְעַת יָמִים שְׂאֹר לֹא יִמָּצֵא בְּבָתֵּיכֶם כִּי כָּל אֹכֵל מַחְמֶצֶת וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא מֵעֲדַת יִשְׂרָאֵל בַּגֵּר וּבְאֶזְרַח הָאָרֶץ" (שמות, פרק י"ב, פסוק י"ט). כדי להבין את האיסור החמור הזה, צריך לשוב אחורה ליציאת מצרים, שהפכה את שבטי ישראל לעם. איסור אכילת החמץ נקבע לזכר המסופר בחומש שמות, שבצקם של בני ישראל בצאתם ממצרים לא הספיק להחמיץ בשל יציאתם החפוזה מעבדות לחרות. לכן, אכלו אבותינו מצות ולא לחם.
כך, נקבעו מצוות אכילת מצה בפסח ואיסור חמור על חמץ בשבעת ימי החג. איסור החמץ מורכב משניים: איסור על אכילתו ואיסור על הימצאותו ברשות יהודים. עונשו של העובר על האיסור בזדון - כר̤ת.
סקרים מצאו לאורך השנים, כי רוב האוכלוסייה היהודית בישראל אינה אוכלת חמץ בפסח. כלומר, הכנסת חמץ לבסיס בפסח תמנע מחייל יהודי לשרת בו במהלך החג. זאת אומרת, עוד מכשול על דרכו של צעיר דתי לשרת בצבא, וזה מצטרף לשרשרת מכשולים, שהוצבו בשנים האחרונות, כשהדמגוגיה צורחת ומגדפת את החרדים על שאינם משרתים בצבא, שמנסה להעבירם על דתם. זו, בדיוק, מטרת העותרים, שממומנים על-ידי הקרן החדשה (להחרבת ישראל). למזלנו, תשובת המדינה לעתירה תינתן רק אחרי הפסח. כלומר, זכינו: השנה לא יפגע בג"ץ בקדושת הפסח בצבא.
מכל מקום, התערבות בג"ץ בעניין פוגעת בחקיקת הכנסת לגבי חמץ בפסח (חוק חג המצות (איסורי חמץ, התשמ"ו-1986) - עוד השתוללות מכוונת של הפיל בחנות חרסינה, שנועדה לבטל את סמכויות הכנסת תוך כדי חיסול הפרהסיה היהודית של המדינה. כזכור, לפי מגילת העצמאות ולפי החלטת החלוקה של האו"ם, נועדה המדינה להיות מדינה יהודית ולא מדינה של הוטנטוטים נימולים.

תאריך:  07/03/2022   |   עודכן:  07/03/2022
+פלשתיני פגע ברכבם של לוחמי מג"ב סמוך לג'נין
23:20 07/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

התנגש בעוצמה ברכב הממוגן שבו נסעו הלוחמים בכפר סילת אל חארת'יה  ▪  שני לוחמים נפצעו קל והמחבל נעצר והועבר לחקירת שב"כ

מכוניתו של הפלשתיני [צילום: משטרת ישראל]
+שני שוטרים נפצעו בפיגוע דקירה בירושלים העתיקה
17:43 07/03/22  |  עידן יוסף

שוטר סיור ושוטר משמר בגבול נפצעו באורח בינוני בפיגוע דקירה ליד שער מוכרי הכותנה בכניסה להר-הבית. המחבל נוטרל. זהו הפיגוע הרביעי בירושלים בשבוע האחרון.

+ישראל על הכוונת
12:14 07/03/22  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

קול תופים רועמים, בהתחלה מרחוק, והם מתקרבים, והרעש מחריש אוזניים  ▪  זהו בדיוק התסריט שאנחנו חווים עכשיו: אימא רוסיה (או הדוב הרוסי) מול אוקראינה דלת האמצעים אך מלאת הנחישות והתעוזה  ▪  כך בדיוק הצורר הישראלי מול הנער דוד-יפה-התואר הפלשתיני עם הקלע בידו

המצב מדרדר [צילום: אולכסנדר רטושניאק/AP]
+הקלות בחוק האזרחות עשויות לאפשר תמיכת מרצ ורע"ם
09:43 07/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוץ והביטחון: אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות  ▪  רוטמן: אם רוצים להוסיף תוספות אחרות - לא נתמוך בחוק ליותר משנה  ▪  רוזין: לוקח עד שנתיים לוועדה הומניטרית לתת תשובות למשפחות

רם בן-ברק. הקלות [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונש כרת
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תיוג בני אדם נוסח בן צדף
שלמה המגיב  |  7/03/22 16:33
2
"שלא בא לו טוב" ? שונא
ישראל אנטישמי  |  7/03/22 22:01
 
- האם "מזרחי" , זה הקלון ?
שלמה המגיב  |  8/03/22 09:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוץ והביטחון: אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות    רוטמן: אם רוצים להוסיף תוספות אחרות - לא נתמוך בחוק ליותר משנה    רוזין: לוקח עד שנתיים לוועדה הומניטרית לתת תשובות למשפחות
עידן יוסף
המל"טים נשאו מטען אקדחים והיו לפני כשנה בדרכם לרצועת עזה    מטוסי קרב מדגם אף-35 יירטו אותם במרחק רב משטחה האווירי של המדינה
יעקב קורי
הפוסט ציונים לא מעמיקים, הם ממשיכים בסיסמאות הפשטניות של שלום עכשיו, הלאה הכיבוש, רצח עם, פשעים נגד האנושות, רצח מכוון של ילדים, גזענות, נאצים, פשיסטים, רוצחי רבין    והעולם מאמין להם
עמנואל בן-סבו
הקונסולית הכללית של מדינת ישראל היא ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי, דמות מרשימה כשלעצמה אך לא בטוח שהיא מי שאמורה לעמוד בחזית בעניינים לאומיים של המדינה היהודית דמוקרטית אותה היא מוכנה לקבל רק כמדינה דמוקרטית
עידן יוסף
רז נזרי: עניין המכסות יציב קשיים חוקתיים מהטעם שזה מכניס את התכלית הדמוגרפית    רוטמן: הפכנו למדינה שמאפשרת ומקבלת, אבל לא דורשת את המינימום של נאמנות למדינה    עדאלה: חוק האזרחות - ענישה קולקטיבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il