מי שמפליא ומפתיע במשחקו הוא
שמחה ברבירו, שלכשפצח בשיר - הפתיע מאוד ביכולת קולו המרשימה.
מיכה סלקטר בקולו המיוחד בצלילותו, הוא שלום הוכבאום, אחד מחמשת הטוענים לכך שעצרו את הטנק ומנעו בכך את כיבוש הגליל. ובה בעת, השחקן הגברתן המתאפיין בתפקידי קציני צבא מלאי אדנות - מגלם כאן גם ניצול שואה צנוע ורך. עוד פן שונה בשרשרת תפקידיו.
טל ווייס מקבל מהבימאי בשמונת התפקידים שהוא מגלם במחזה זה, הזדמנות להמחיש את מלוא שפע כשרונותיו. ותענוג לחזות בו. כך גם מלבבת מאוד
גל סרי היפה כקצינת שלישות, ואשת מוסד בשפע כשרונה, המעשיר את המתרחש על הבמה.
דודו ניב כמשה דיין, מלבב מאוד בדמות הרמטכ"ל ושר הביטחון שבזז עתיקות מכל הבא ליד, בעזרת כלי טייס צה"לי ועזרת פיקודיו. שערורייה ש"
העולם הזה" חשף בזמנו כמו את שאר עלילותיו, שבני הדור הצעירים כיום לא שמעו עליהם.
מורן ארביב-גנס כעליזה זרחיה, נחמה בר-לב, מורה וקיבוצניקית, מגוונת גם היא בשלל דמויות בהצגה הודות לבימוי המבריק.
הטנק הישראלי מלווה אותנו בכל המלחמות. שחלקו בכולן גדול ומשמעותי. טנק המרכבה למשל, הפך למיתוס בפני עצמו. עד כדי כך, שבתערוכותיו של האמן הגרמני
אנסלם קיפר בת״א ובלונדון תפס טנק המרכבה חלק חשוב כמרכיב במיתוס שבציוריו הקשורים לתנ״כ ולמיתולוגיה היהודית.
ייחודה של הצגת הטנק הוא בניפוץ המיתוסים שבנו את התודעה של כולנו. הפואנטה של המחזה שחושף בפני הצופים (במיוחד לצעירים), כמה חשוב לחקור ולחשוף את האמיתות, ולא לסגוד ל״גיבורים״ שמתגלים כחלשי אופי, ושהתנהלותם הפכה להרגלים כשלוניים בקרבינו. הצלחתו האדירה של הבימאי
עירד רובינשטיין לחדור לתוך כל שחקן, ולייצא ממנו את מלוא סגולותיו, שאת חלקן לא ידענו.