X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הנבחרת הסכים לשבור שתיקה ולענות על מספר שאלות לקראת משחק הידידות מול רומניה ומוקדמות המונדיאל: "יש לנו מטרה להעפיל למונדיאל"
▪  ▪  ▪
דרור קשטן [צילום: ONE]

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, הסכים לענות על ארבע שאלות בלבד ולא במסגרת מסיבת עיתונאים לאתר ההתאחדות לכדורגל לאחר יותר מ-20 שנה שבהן הוא מחרים את כלי התקשורת השונים ולא מקיים ראיונות.
ביום רביעי נבחרת ישראל תארח את נבחרת רומניה למשחק ידידות שאמנם אינו קובע דבר ועוד רחוק ממשחקי המאני-טיים במוקדמות המונדיאל, אבל מבחינת קשטן ועוזרו, משה סיני, כל משחק שבו נבחרת ישראל מתאחדת ומתאמנת הוא בעל חשיבות למרות מה שאומרים המבקרים.
כזכור, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הצהיר בשבוע שעבר מיד לאחר הגרלת סדר המשחקים: "אמרתי לדרור קשטן שלא מעניינת אותי הדרך, אני רוצה מונדיאל ואם לא נעפיל למונדיאל זה יהיה כישלון אישי של קשטן ושלי".
כנראה שהאופטימיות של אבי לוזון חדרה היטב לסגל המקצועי של נבחרת ישראל וזה בא לידי ביטוי בדבריו של מאמן הנבחרת שהסכים, כאמור, לענות על ארבע שאלות בלבד.
1. אמרת אחרי ההגרלה של מוקדמות המונדיאל שזו הגרלה סבירה ויש האומרים שהיא הגרלה קלה. הפסימיים, לעומת זאת, מזהירים משאננות. דעתך?
דרור קשטן: "אני עדיין חושב שזו הגרלה סבירה. היה הרבה יותר קשה לקבל את גרמניה, איטליה, פורטוגל, ספרד או צרפת מהדרג הראשון. למעשה למעט נבחרת יוון התמודדנו עם כל הנבחרות בבית."
2. המטרה המוצהרת היא עלייה למונדיאל?
"בוודאי. יש לנו מטרה להעפיל למונדיאל. אם אתה לא מסמן מטרות אתה לא יכול להגיע לשום הישג. כשאתה מציב מטרה אתה צריך לשאוף להגיע אליה. הגיע הזמן שאחרי 40 שנה ישראל שוב תשתתף במונדיאל."
3. העונה יצאו מספר שחקנים לבלגיה. עד כמה יציאת שחקנים לאירופה כמו אליניב ברדה, סלים טועמה וברק יצחקי, תעזור לנו בהתחשב בכך שהליגה הבלגית אינה נחשבת כאחת הטובות באירופה?
"ברור שזה מוסיף. כל שחקן שמשחק ברמות גבוהות זוכה לערך מוסף אישי וזה כמובן גם משרת את נבחרת ישראל וגם את האינטרס שלנו כנבחרת לאומית. הליגה הבלגית טובה הרבה יותר מהליגה שלנו. מדובר על קצב שונה של כדורגל. אסור גם לשכוח שבלגיה היא מדינה שהנבחרת שלה משתתפת כמעט בכל טורניר עולמי או אירופי."
4. אתה כל כך הרבה שנים בכדורגל. אתה עדיין מתרגש לפני משחקים?
"בוודאי. ברגע שההתרגשות תיעלם זה סימן שסיימת את דרכך בכדורגל. אני מתרגש לפני כל אימון וכל משחק. החיידק ששמו כדורגל מסתובב בתוכי ומרגש אותי. מרגש אותי לנצח, מכעיס אותי להפסיד ומבאס אותי לא להגיע למטרה."

תאריך:  05/02/2008   |   עודכן:  05/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קשטן: אחרי 40 שנה, הגיע הזמן שנהיה במונדיאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לראשונה, סלקום מאפשרת שירות גלישה סלולרית מהירה יותר מזו שיש למרבית בתי האב בישראל    משיקה את רשת האינטרנט הסלולרית המתקדמת והמהירה ביותר בישראל, בטכנולוגיית HSPA
מיכל קונפורטי
שבוע הזכויות הוא יוזמה של עמותת "מעגלי צדק", עמותה שפועלת להנחלת ערכים יהודים חברתיים    לצורך הפרויקט מפעילה העמותה "נאמני תעסוקה", תיכוניסטים השומרים על זכויות עובדי הקבלן בבתי הספר
דרור מרום
יהב הגיש למנכ"לי רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, הממונה להגנת הצרכן ומשרד התעשיה והמסחר - תלונה על "הטעייה חמורה של הציבור" בקמפיין הפרסומי החדש של דיסקונט
שרון קביליו
דירקטוריון חברת נמל ישראל הודיע על שני מינויים בכירים בחברה    יורי גיא רון מונה כדירקטור מטעם הציבור ואסף רגב מונה כדירקטור לקדנציה נוספת
שרון קביליו
המשרד לענייני גמלאים יקיים אירוע הזדהות של אמני ישראל למען הזקנים ולמען מעמדם בישראל    באירוע שיתקיים בנוכחות נשיא המדינה ישתתפו אמנים רבים, גמלאים, שרים וחברי כנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il