X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זנה מודן ואסי כהן, אהבה זה כואב [צילום: יח"צ]
נשארים בבית בוולנטיין? קבלו כמה המלצות
אם בחרתם שלא לחגוג את הוולנטיין או אם אין לכם עם מי, הנה כמה המלצות טלוויזיה שיעזרו לכם לעבור את ה"חג" בשלום

ה-14 בחודש מתקרב וכך גם יום האוהבים הבינלאומי (ולנטיין). כבכל שנה ייצאו מיטב המאוהבים לחגוג את אהבתם בפומבי, כרטיסי ברכה יפוזרו לכל עבר, חנויות הממתקים יעבדו שעות נוספות ולאחר שחנויות הפרחים ירוקנו ממלאי ייאלצו החממות להצמיח במרץ פרחים חדשים ומרהיבים לחג האוהבים הישראלי (ט"ו באב).
האגדה מספרת כי ולנטיין הקדוש היה דמות רומנטית שהשיא זוגות צעירים בסתר על אף איסור הקיסר. ולנטיין הקדוש הוצא לבסוף להורג אך לא ויתר על הרומנטיקה גם ברגעיו האחרונים, מהכלא הוא שלח לאהובתו מכתב אהבה עליו חתם בצמד המילים "ונלטיין שלך".
אז אם כל הכבוד לאהבה בימי הקיסרות, הזמנים השתנו, מנהיגים התחלפו והרומנטיקה התפתחה לכיוונים חדשים.
בישראל החליטו במהלך השנים לאמץ את החג הנוצרי ולנצל את החגיגות הבינלאומיות בכדי להעניק משקל נוסף לאהבה ולאפשר לזוגות האוהבים לחגוג בפומבי את אהבתם.
אבל כמו שכולנו יודעים לא הכל פשוט וקל, חלקם הגדול של האוהבים יבחר לצאת ולחגוג, אך בל נשכח שחלק גדול מאוד יבחר דווקא להישאר בבית ולצפות בטלוויזיה. בדיוק לשם כך ליקטתי עבורכם את מיטב ההמלצות הטלוויזיוניות שיעזרו לכם להעביר את הזמן וליהנות משהות רגועה בבית מבלי להתעסק בכל נושאי האהבה.
פריקים של סרטים?
אין דרך טובה יותר להעביר את הזמן מול הטלוויזיה מאשר עם סרט טוב ומעניין, מה טוב אם הוא גם נוגע בעניינים שמעניינים את כולנו: אהבה, סקס וזוגיות.
HOT V.O.D MOVIES מציע לכם מגוון אפשריות:
אהבת בשר ודם - סרט אגדי זה של פדרו אלמודבר מביא את סיפור חייו של ויקטור, בן לאם זונה, שנולד במהלך נסיעה באוטובוס וסובל מרגשי נחיתות פנימיים ומיניים במשך 20 שנות חייו הראשונות. במהלך שנות ה-20 שלו פוגש ויקטור את הלנה לה הוא מאבד את בתוליו, ויקטור שבטוח שאהבה מפה והלאה רק תלך ותפרח מגלה מהר מאוד שלא כך הדבר. בשל דחייתה של הלנה מתפתח בין השניים ויכוח אלים ששולח את ויקטור לשש שנות מאסר. עם שחרורו מהכלא הוא נשבע לנקום בהלנה ולהפוך למאצ'ו אמיתי.
ציון: 5
סקס ולוסיה - סיפורה של מלצרית צעירה בשם לוסיה שביום אחד בהיר מאבדת את חברה הסופר, בעקבות המצב מחליטה לוסיה להעתיק את חייה לאי מבודד ושקט בים התיכון. לאט לאט ועם חלוף הימים מגלה לוסיה את כל ההתנהלות הכושלת של מערכת היחסים שהייתה לה.
ציון: 3
סקס עם אהבה - זוהי קומדיה מלאת תשוקה, אהבה וקנאה. הסרט מביא את סיפורם של שלושה זוגות אוהבים אשר מתמודדים עם סוגיות יומיומיות בנושא נישואים, אהבה, מין וקנאה.
אמיליו ומאקה חווים משבר בחיי המין שלהם, משבר שמתפתח מאוחר יותר למקומות חדשים עם הגעתה של קרובת משפחה סקסית. אלוורו בוגד באשתו ההריונית ולואיסה בוגדת בבן זוגה הצעיר, עם אביו של אחד מתלמידיה. המפגש הראשון של כולם נערך בעת פגישת הורים שמכנסת לואיסה בנושא חינוך מיני לילדיהם, מהר מאוד מתפתחת אווירה מחשמלת כשאלו מעדיפים דווקא לדון בתסכולים של עצמם.
ציון: 4
לא יכול בלי זה - במרכז הסרט בחור צעיר ומצליח שכל החיים שלו סובבים סביב סקס וכל שהוא בעצם רוצה זה קצת שלווה ומנוחה. הבחור הצעיר שמנסה לשכוח מהאקסית המיתולוגית והמאורסת הטרייה מחליט לשבות מחיי הוללות לשמך 40 ימים. הוא מקדיש את כל המרץ בחייו לנושא עד שבחורה מתוקה ומקסימה עליה חלם תמיד נכנסת לחייו.
ציון: 4
אינסטינקט בסיסי 2 - סרט ההמשך לסרט המצליח "אינסטינקט בסיסי 1" בכיכובם של שרון סטון דגלאס. בסרט השני נמשכים מעלליה של הסופרת הסקסית קתרין טראמיל שפעם נוספת מסתבכת עם החוק. בעקבותיה של טראמיל הסקוטלנד יארד שנעזרים בשירותיו של הפסיכיאטר (דאגלס) אשר מתבקש לבנות לה פרופיל ולנסות לעלות על מניעייה. עד מהרה הוא מגלה כי המשימה האמיתית היא בצעם לנסות לשרוד ולא ליפול ברשתה של הסופרת המפתה.
ציון: 2
מעדיפים דווקא טלוויזיה?
ואם אתם לא כל כך בעד סרטים ודווקא מעדיפים סדרות קלילות ומהנות הנה כמה אפשרויות שתוכלו להיעזר בהן:
אהבה זה כואב - סדרת המופת של היוצרת וכוכבת הסדרה דנה מודן שהצליחה לגרום למדינה שלמה להתאהב. הסדרה מביאה את סיפורה של מנחת טלוויזיה שבורת לב שמתאהבת נגד כל הסיכויים במוסכניק מקסים בשם אורן (אסי כהן). הסדרה עוקבת אחר מערכת היחסים המסובכת שנוצרת בין השניים, אשר ביחד מתגברים על פער התרבויות מהן הגיעו. מומלץ ביותר!!!
רגליים קרות - סדרה בריטית עטורת שבחים העוסקת במערכות היחסים של שלושה זוגות ממנצ'סטר.
זיווגים - סדרה קומית של בי.בי.סי המטפלת בכנות בעניינים שבינו לבינה, דרך מערכות היחסים של שישה רווקים ורווקות.
הדרך לאהוב - סדרת הדרמה האוסטרלית הפופולרית בכיכובה של קלאודיה קרוון, על מאיירת בעיתון יומי שחיה עם בן זוג חדש בקרבת בעלה לשעבר ואשתו החדשה.

תאריך:  11/02/2008   |   עודכן:  11/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשארים בבית בוולנטיין? קבלו כמה המלצות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי בקרב קשישים שחשו כי אינם נהנים מתמיכה חברתית לא נראתה הירידה הנורמלית בלחץ הדם המתרחשת בדרך כלל עם השינה
איריס פרחי
תובע שמשקפיו אבדו התעקש לקבל פיצוי גבוה ובלתי מוצדק    הדבר הכעיס את בית המשפט שמתח עליו ביקורת נוקבת    הפיצוי הותאם לנזק ולהצעת הנתבעת
איריס פרחי
התובעת התלוננה שהארון לא תוקן חרף פניותיה לנתבעת    זו השיבה שבארון נתגלו ליקויים "קלים"    נפסק שתשלם עלות תיקון שיבוצע על-ידי בעל מקצוע חיצוני
עידן יוסף
בתאונה בראשל"צ נהרג אדם    בכביש הערבה נפצעו שלושה    באשדוד - שניים
דרור מרום
בנק ישראל לא נפקד גם הפעם מרשימת שיאני השכר - כולל מנהלים ועובדים מהשורה    דוח הממונה על השכר לשנת 2006 מעלה כי עלויות השכר בחברות הממשלתיות הגיעו ל-14 מיליארד שקל    בגופים הנתמכים מתקציב המדינה הן הסתכמו ב-13.5 מיליארד שקל - וברשויות המקומיות, שלא תמיד מציגות רווחיות או איתנות פיננסית, הן הגיעו ל-11.8 מיליארד שקל
רשימות נוספות
פלייבק - משחק מהחיים ישתתף בפסטיבל ביום האהבה  /  תיאטרון פלייבק - משחק מהחיים
ט"ו באב - חתונה מחודשת אחרי 60 שנה  /  עידן יוסף
אהבה מעבר לבמה  /  עכבר העיר
"אני סרוגייט וגאה בכך"  /  מיכל קונפורטי
מתכון-אהבה למשפחה מאושרת  /  ראובן לייב
הממד חסר הזמן של האהבה   /  אורנה רב-הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il