X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בר-לב. מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לא לרקוד על הדם
במרכז העיר בני ברק ניצב עמר בר-לב, מי שהיה בעבר מפקד סיירת מטכ"ל וכיום הוא מכהן בתפקיד השר לביטחון פנים ומולו חבר כנסת, שהורשע בעבר בשבע עבירות פליליות, ויחד עם אוהדיו צועקים בהתפרחחות לשר לביטחון פנים - "תתבייש, לך"! "עוכר ישראל, בוגד"!

אני חלוק בדעותי על עמדותיו המדיניות של ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט. אך לצערי, גילויים של מתקפות פוליטיות נגד ראש הממשלה עברו מזמן את תחום הביקורת שהיא חלק מדפוסי החיים של משטר דמוקרטי, ועלו על שרטון של התרת דמו של מי המכהן כיום בתפקיד ראש הממשלה. אני מתייחס בכבוד לתחושות של בן, שאביו נרצח, כפי שבאו לידי ביטוי רוויי כאב וזעקות ביקורתיות בשיחה, שהתנהלה בביתו, כשראש הממשלה בא לנחם את רעיית הנרצח האלמנה ובניו שהתייתמו מאביהם. אך הקריאות המתלהמות, שליוו את ראש הממשלה בדרכו לבית האבלים, הייתה בהן למעשה קריאות להתרת דמו של ראש ממשלה בישראל, וזה מה שצריך להדאיג אותנו.
בספטמבר 2015 בני עוולה החלו באינתיפאדה רצחנית וקטלנית, שבמהלכה עקדו בלהבי סכינים חייהם של 47 יהודים חפים מפשע, אזרחי מדינת ישאל, ועוד 3 תושבים זרים. באותם הימים הקודרים של אינתיפאדת סכינים מדממת לא היינו עדים לשלל התרחשויות, להן אנחנו עדים כיום. במהלך אינתיפאדת הסכינים הרצחנית ב-2015 לא הגיעו מיד לאותם מקומות פיגוע רצחני ומדמם חברי כנסת מהאופוזיציה לממשלת ישראל, ורקדו בהתלהבות רבה על הדם בליוויי שאגות צרחניות של קהל מעודדים. אותם חברי האופוזיציה לא רקדו על הדם ולא שאגו ברחובות ישראל קריאות בוגד נגד מי שכיהן באותם ימים בתפקיד השר לביטחון פנים ובתפקיד של ראש ממשלה בישראל.
בפיגוע הרצחני בעיר בני ברק ובאריאל זמן קצר לאחר קציר הדמים הקשה הופיעו חברי כנסת מהאופוזיציה בליווי צמוד של להקות צרחניות בגנות ממשלת ישראל והעומד בראשה. לדברי האופוזיציה מסתבר, כביכול, שבאשמת הממשלה המכהנת והעומד כיום בראשה זו פעם ראשונה בהיסטוריה של עם ישראל מתחולל פיגוע רצחני מזוויע כמו שהיה באריאל, בבני ברק ובעוד מרכזי ערים בישראל. לכן לטענתם, יש הצדקה מוחלטת להשתוללות המטורפת, השואגת - "בנט בוגד"! ו"בנט הביתה"!
אותם חברי כנסת למעשה משחקים לידי האויב, שמאד מעוניין, שכאן בארץ תתחולל מלחמת אחים רוויית גילויי שנאה תהומית. לאותם חברי כנסת יש, למרבה הכאב, את כל הניסיון בליבוי השנאה כמו ערב הרצח הבלתי נסלח של ראש הממשלה, יצחק רבין. כך הם מלבים בימים אלו את גלי השנאה חסרת הבלמים נגד נפתלי בנט, מי שמכהן כיום בתפקיד ראש ממשלת ישראל ושלל ביטויים מצמררים נגד השר לביטחון פנים. מול מי שבעברו היה מפקד סיירת מטכ"ל, תפקיד הכרוך בסיכוני חיים רבים, וכיום הוא מכהן בתפקיד השר לביטחון פנים, מתייצב בדיוק באותו המקום, בו התרחש האירוע העצוב, חבר כנסת מהאופוזיציה ושואג לעברו בעברית מובסת ומבוישת את כל "המחמאות".
מדובר בחבר כנסת שלא בוש להביע בגלוי את כל הערכתו למי שרצח מתפללים ערבים בשעת תפילתם במערת המכפלה בחברון. זה היה מראה מזוויע, שחבר בכנסת ישראל משתולל כפרחח ברחוב בשאגות מול שר בממשלת ישראל, האחראי לביטחון הפנים. אויבי ישראל משיגים את מטרתם, כשבמרכז העיר בני ברק ניצב עמר בר-לב, מי שהיה בעבר מפקד סיירת מטכ"ל וכיום הוא מכהן בתפקיד השר לביטחון פנים ומולו חבר כנסת, שהורשע בעבר בשבע עבירות פליליות, ויחד עם אוהדיו צועקים בהתפרחחות לשר לביטחון פנים - "תתבייש, לך"! "עוכר ישראל, בוגד"!
חברי הכנסת מימין, שהלהיטו את הרוחות בשאגות נגד נפתלי בנט ונגד ממשלת ישראל משרתים נאמנה את המבקשים ליצור כאוס בתוך מדינת ישראל ולהגביר את עוצמות הפער בחברה הישראלית. חשוב להם, שעוצמות הפער תהיינה רוויות אלימות מילולית ופיזית. למרבה הצער, מסדר היום הציבורי מוסר היום הדיון על האלימות המילולית והפיזית המתמשכת של המתנחלים נגד חיילים בצבא הגנה לישראל. בימים אלו שדעש משתולל ברחובות ישראל וקוטף חיי יהודים, חיילים בצבא הגנה לישראל מותקפים באלימות על-ידי יהודים מתנחלים בחומש, מאחז לא חוקי, שכבר פונה מספר פעמים.
למרבה הצער, הוסרו מסדר היום הציבורי כל ההתייחסות להצתות בכפר בתיר ובכפר ג'אלוד. תופעות הרצח האכזרי והקטלני של אנשי דאעש הצליחו להסיר מסדר היום את הדיון, שמאד חשוב לנו לנוכח העובדה הכאובה, שבמטה בנימין ישנם כיום ארבעים ושמונה מאחזים לא חוקיים. ארבעים ושמונה המאחזים הלא חוקיים ממוקמים על אדמות פלשתיניות וזוכים למימון כספי נדיב. נגד הרוצחים המתועבים של דאעש יש להילחם מלחמת חורמה, אך אסור להסיר מסדר היום את הדיון מתופעות, שהן כולן גניבה והפרת חוק של המתנחלים בשטחי יהודה ושומרון.

תאריך:  21/05/2022   |   עודכן:  21/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא לרקוד על הדם
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
צודק!! ראו בקישור ח"כ מסית
ה.א  |  21/05/22 09:09
 
- ה.א מגחך עצמו לדעת.
גיחוך אוהב את ה.א  |  21/05/22 10:47
 
- המסיתים - לכלא משני הצדדים
ה.א  |  21/05/22 14:37
2
מאמר רצוף שקרים
מגיב ותיק  |  21/05/22 09:21
3
ה.א רקדן מצטיין
א.ה רקדן מצוין  |  21/05/22 12:11
 
- שקר וכזב של תועמלני שמאל הזוי ל"ת
ה.א  |  21/05/22 14:45
4
האמת איננה אופציה
ה.א  |  21/05/22 15:43
 
- ההגיון של המגיב עובד להפליא
ההגיון של המגיב ה  |  21/05/22 18:26
 
- עוד ראש כרוב קומוניסטי
ה.א  |  21/05/22 19:19
 
- ראש כרוב של הרקדן ה.א
הרקדן ה.א  |  22/05/22 07:13
 
- לא להתפזר
ה.א  |  22/05/22 12:06
 
- א.ה. אוהב לרקוד על הדם. ל"ת
ה.א אוהב לרקוד  |  22/05/22 08:08
 
- איתן ומעריציו עושים צחוק מעצמם ל"ת
ה.א  |  22/05/22 10:30
 
- לועגים ובזים למגיב ה.א
איתן ומעריציו  |  23/05/22 22:26
 
- ראיות? צוטוטים? או עלילה? ל"ת
ה.א  |  24/05/22 00:07
5
שבוע נעים לכולם  ל"ת
שבוע נעים לכולם   |  22/05/22 07:24
6
בואו נראה מי היה החלוץ בהסתה
מגיב ותיק  |  22/05/22 08:17
 
- יפה!!! כל המביא דבר בשם אומרו
ה.א  |  22/05/22 10:34
 
- מגיבז ותיק והמגיב ה.א רקדנים
לא לרקוד על הדם  |  22/05/22 13:19
 
- הפנטיות האיסלמית מהללת את ה.א
הפנטיות. האיסלמית  |  22/05/22 16:14
 
- אפשר לפרט ראיות בבקשה? ל"ת
ה.א  |  24/05/22 13:19
7
שה.א מצליח בריקודיו על הדם.
אני מצטערת  |  23/05/22 09:40
 
- ראיות? אישיות, לא קבוצתיות
ה.א  |  23/05/22 13:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
בעיר חברון נעצר מבוקש ואותר נשק מסוג M-16 ואמצעי לחימה נוספים    באזור חטיבת אפרים עצרו הכוחות שבעה מבוקשים
עידן יוסף
מתחילת 2022 חולטו למעלה מ-100 אוטובוסים והוגשו למעלה מ-1,000 כתבי אישום נגד מעסיקים, מלינים ומסיעים של שב"חים - כך דיווח נציג מג"ב לוועדת החוץ והביטחון    קושי משפטי לפעול כנגד שב"חים שנכנסו לארץ רק פעמיים
אהרן פאפו
מפקדינו חוששים אם ימיתו במקום הפשע את הרוצחים, יואשמו בעצמם בבית משפט ישראלי    כך הרחמנים כלפי הערבים הופכים אכזרים כלפי היהודים
עמנואל בן-סבו
אל מול הסיפור היהודי, העומד בפני כל רוח מצויה של מכחישי יהדות מבית ומחוץ, התחילו בשנים האחרונות תושבי עזה ויהודה ושומרון וכן תושבי ישראל לספר את הסיפור שלהם
יוני בן-מנחם
גורמים בתנועת פתח אומרים כי בכירי התנועה פועלים להדיח מתפקידו את ראש הממשלה הפלשתיני מוחמד א-שתייה בגיבויו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס. ההדחה המתוכננת היא במסגרת קרב הירושה בצמרת הרש"פ בנימוק כי מוחמד א-שתייה כשל בהבאת הסיוע הכספי האירופי לרש"פ ובתחומי הבריאות והחינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il