X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
להרוס את שלטון החוק [צילום: ברל'ה קרומבי]
להכות אל החומש
חומש פונתה בעת ההינתקות מגוש-קטיף זו הייתה החלטת ממשלה מוסמכת גם בעיני מי שסבור כי הייתה שגויה אסור להניח למתפרעים להפר אותה רק מפני שהם בן-גבירים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

הקואליציה מלאה בסחטנים פוליטיים. "כל ממזר - מלך", כשם סרטו של אורי זוהר מהגלגול הקודם. כל ח"כ מאיים. אין זאת אלא שכשההנהגות בחרו את הח"כים הן פספסו. כמו עידית סילמן, למשל. כמו רינאווי זועבי. עתה גם מיכאל ביטון. עוד היד המצביעה (בלחיצה על כפתור) נטויה.
אמש פורסם כי שרה בממשלה איילת שקד וח"כ ניר אורבך - זה איש שכבר מתמחה בבהליכה על הסף בתביעותיו למרות גילו הצעיר כפרלמנטר - מאיימים כי אם תמומש החלטת העליון לפנות את חומש הם יפרקו את הקואליציה (זו הכותרת הראשית היום ב"ידיעות אחרונות).
חומש פונתה בעת ההינתקות מגוש-קטיף. זו הייתה החלטת ממשלה מוסמכת גם בעיני מי שסבור כי הייתה שגויה. אסור להניח למתפרעים להפר אותה רק מפני שהם בן-גבירים (אגב, איך איתמר האפיל על בצלאל סמוטריץ', עוד הוכחה מהנה כי אין רע בלי טוב).
אך לא זה העניין אלא עצם הרעיון כי מתוך הממשלה צץ רעיון לשחוק, ולהרוס ולנתוץ את שלטון החוק. אני בעד קיום הממשלה הזאת. היא טובה לאין ערוך מקודמתה. היא המחסום בפני הדיקטטורה של ח"כ ביבי מהזן של ויקטור אורבן מבודאפשט ובתמיכת ניר אורבך מפתח תקוה.
אך אם זה המחיר - אין טעם בקיום הקואליציה הזאת. יש להכות אותם באורח פרלמנטרי-דמוקרטי אל החומש. הניחו לאורבך ולשקד ללכת בדרכם ולדרכם. הוא בוודאי לא ייבחר. עדיפה (לא, לא, אבל ייתכן כי אין ברירה) - מערכת בחירות נוספת.
רק את שמם של הסחטנים מימין ומשמאל כמו את הסגנון הבוטה והמחוספס של מירי רגב ועמדתו האנטי-דמוקרטית של ד"ר יובל שטייניץ ראוי לזכור בכניסה לקלפי.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  26/05/2022   |   עודכן:  26/05/2022
+בקרוב: שימוע נגד מסרוני קנביס
18:06 26/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת הודיע על כוונתו לצאת לשימוע בנוגע למסרוני דיוג (סמישינג) ומסרוני הצעות לרכישת קנביס  ▪  הנדל: "עד להסדרת הנושא מומלץ שלא להשיב להודעות ממקורות לא ידועים או למסור פרטים אישיים"

השר יועז הנדל [צילום: דוברות משרד התקשורת]
+זנדברג: "הבעיה היא במשמעות קיום המצעד בלב הסכסוך"
11:38 26/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

טוענת: "עובדתית - מצעד הדגלים מסכן חיי אדם של ישראלים ופלשתינים"  ▪  על הנפת דגלי פלשתים באוניבסרסיטת בן-גוריון: "הבעיה היא לא הנפת הדגל - אלא המשמעות"

השרה תמר זנדברג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+רה"מ בנט: עד כה נתפסו 2,612 שב"חים
09:31 26/05/22  |  מירב ארד

רה"מ בנט: במבצע הארצי נגד תופעת השב"ח נתפסו עד כה 2,612 שב"חים ו-456 חשודים בעבירות של הסעה, הלנה והעסקה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורי זוהר  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  ויקטור אורבן / Viktor  Orban  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עידית סילמן / Idit  Silman  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עצם הרעיון  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להכות אל החומש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נזכור הבולדוזר של שלום עכשיו ל"ת
ה.א  |  31/05/22 10:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
בתקציב המדינה הקרוב מבקש שר האוצר להוסיף מבחני השתכרות למיצוי זכאות למעונות יום, הפחתת תקצוב רשתות החינוך החרדיות וקיצוץ של 400 מיליון שקל מהישיבות
אפרים הלפרין
מה הייתה מהות סרט האימים שהוצג לנו על-ידי קואליציה חלשה עד בלי די ואופוזיציה לוחמנית ורשלנית
דן מרגלית
רבים בסיעת הליכוד מפיצים עתה את הבדותה שתפקיד האופוזיציה להפיל את הממשלה (וזה נכון) גם במחיר מניעת חוקים ראויים (וזה לא נכון)
עמוס שנער
מדוע החלטה שרירותית שהמציא תכסיסן זול פוליטי, תקבע את סדר היום הציבורי ואת הנושא שבגינו אמורים חברי האופוזיציה או הקואליציה להיות מובכים? החסרים חוקים חשובים שבשל אי-קידומם אמורים גם חברי הממשלה וגם חברי האופוזיציה להיות במבוכה?
עידן יוסף
תוכנית משרד האוצר האוצר קיצוץ רבע מתקציב רשתות החינוך החרדיות של שס ויהדות התורה    התנאי לתוספת תקציב - בחינות ליבה    מעוז: אורבך אלקין וכהנא שותפים לגזירת רשע על לימוד התורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il